“Για τη διαδικασία επιλογής των Συντονιστών Εκπαιδευτικού Έργου”

ΠΑΙΔΕΙΑ 🕔10/10/2018 - 09:46 | Author: Ρούσσου Ασημίνα

Ολοκληρώθηκε η διαδικασία στις 04/10/18 από το Περιφερειακό Συμβούλιο  επιλογής Αττικής, όπου ορίστηκαν οι Συντονιστές Εκπαιδευτικού έργου και οι Οργανωτικοί Συντονιστές Εκπαίδευσης.

Δήλωση των αιρετών της ΑΣΕ (το ψηφοδέλτιο που στηρίζει το ΠΑΜΕ) στο ΑΠΥΣΠΕ Αττικής Για την επιλογή των Συντονιστών Εκπαιδευτικού Έργου

Πρόκειται για τα στελέχη αυτά που έρχονται, όπως αποδείχτηκε και από τη διαδικασία της επιλογής, να αναλάβουν την υλοποίηση του αντιδραστικού νομοθετικού πλαισίου της σημερινής και των προηγούμενων κυβερνήσεων (αξιολόγηση, κατηγοριοποίηση των σχολείων, προώθηση της επιχειρηματικότητας, διαμόρφωση δικτύων σχολικών μονάδων και σύνδεση με τα περιφερειακά αναπτυξιακά πλάνα κτλ).

Οι εκλεγμένοι με το ψηφοδέλτιο της ΑΣΕ στο συμβούλιο επιλογής υλοποιήσαμε με τη στάση μας την πάγια θέση του ταξικού συνδικαλιστικού κινήματος:  Παρευρεθήκαμε σε όλη τη διάρκεια της διαδικασίας επιλογής, ήμασταν το «αυτί» και το «μάτι» των συναδέλφων, αποκαλύψαμε παρατυπίες και αυθαιρεσίες της διοίκησης, ενημερώσαμε για όλες τις εξελίξεις τους συναδέλφους. Δε γίναμε αξιολογητές, δε βαθμολογήσαμε στις συνεντεύξεις των Συντονιστών Εκπαιδευτικού Έργου, βάζοντας παύλα (-).

Συγκεκριμένα:

  • Ενημερώσαμε έγκαιρα, με δηλώσεις και προτάσεις μας στο συμβούλιο, για τη διάτρητη διαδικασία της επιλογής, καθώς περίπου 150 αιτήσεις απορρίφθηκαν στην αρχική φάση, ερμηνεύοντας το συμβούλιο με δικά του κριτήρια (!!!) τους φακέλους που κατέθεσαν οι υποψήφιοι, χωρίς έτσι να διασφαλίζεται το ελάχιστο της ενιαίας αντιμετώπισης των υποψηφίων πανελλαδικά.
  • Ζητήσαμε, κάνοντας συγκεκριμένη πρόταση, να δοθεί η δυνατότητα σε όλους τους υποψηφίους που αποδεδειγμένα είχαν τα αντικειμενικά κριτήρια, τους τίτλους σπουδών, να καταθέσουν τα πτυχία ή τους τίτλους (μεταφρασμένα ή πρωτότυπα), που λόγω των ασαφειών της εγκυκλίου αποκλείστηκαν από τη διαδικασία.
  • Στηρίξαμε τις ενστάσεις των συναδέλφων για να διορθωθούν αδικίες και να υπάρξει όσο το δυνατό μεγαλύτερη ισοτιμία μεταξύ των υποψηφίων.
  • Αποκαλύψαμε πως στο τελευταίο συμβούλιο για την επιλογή των οργανωτικών συντονιστών έπεσε και το τελευταίο «φύλλο συκής» όσον φορά το δήθεν «αδιάβλητο» και την «αξιοκρατία» της διαδικασίας. Με πρόταση-εισήγηση του Περιφερειακού Διευθυντή Εκπαίδευσης και χωρίς τη δυνατότητα να γίνουν άλλες προτάσεις, με τις ψήφους των διορισμένων μελών του συμβουλίου, ορίστηκαν από το Υπουργείο-κυβέρνηση οι Οργανωτικοί Συντονιστές και οι αναπληρωτές τους.

Η «επάρατος» συνέντευξη, που θα καταργούσε η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ, έπαιξε καθοριστικό ρόλο στη διαμόρφωση των τελικών αποτελεσμάτων, καθώς είχε αυξημένη βαρύτητα από 8 μονάδες έως 14 το ανώτερο! Ήταν αποκαλυπτική για το ρόλο που έρχονται να παίξουν οι νέες δομές εκπαίδευσης.

Οι ερωτήσεις που έγιναν από τα διορισμένα μέλη είχαν σαν κεντρικό

άξονα την αυτονομία της σχολικής μονάδας, τον προγραμματισμό-υλοποίηση-αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου κτλ. Όλο δηλαδή το αντιδραστικό πλαίσιο που διαμορφώνει το  νέο σχολείο της αγοράς. Τα μέλη του συμβουλίου επέμειναν σε ερωτήσεις σχετικά με το πώς θα πραγματοποιήσουν οι υποψήφιοι συντονιστές την αξιολόγηση των υφιστάμενων τους, για το πως συνδέεται η αποτίμηση του εκπαιδευτικού έργου με την επαγγελματική εξέλιξη!! Με κάθε τρόπο προσπάθησαν να αποτυπωθεί μέσα από τις ερωτήσεις η πλήρης συμφωνία, αποδοχή και αποφασιστικότητα να υλοποιηθούν οι κατευθύνσεις του νέου αντιεκπαιδευτικού πλαισίου.

Θα θέλαμε να ενημερώσουμε για το εξής (χωρίς να μας προκαλεί καμία έκπληξη):

Οι αιρετοί της Β/θμιας (ΣΥΝΕΚ, ΔΑΚΕ), καθώς και οι «ανεξάρτητοι» του Ειδικού Βοηθητικού και Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού συνέβαλαν τα μέγιστα στη διαδικασία επιλογής. Έγιναν αξιολογητές των υποψηφίων, βαθμολογώντας και υποβάλλοντας ερωτήσεις για το πώς καλύτερα θα υπηρετήσουν την υλοποίηση των νέων δομών εκπαίδευσης. Μάλιστα με δυσκολία μπορούσε να ξεχωρίσει κανείς, ποιοι ήταν οι αιρετοί και ποια τα διορισμένα μέλη-στελέχη εκπαίδευσης! Φαίνεται πως με κάθε τρόπο και με κάθε αφορμή αυτές οι δυνάμεις δίνουν χέρι βοηθείας στην κυβέρνηση, για να προχωρήσει την αντιεκπαιδευτική της πολιτική.

Κάθε συνάδελφος πρέπει και μπορεί να βγάλει τα συμπεράσματά του για το ρόλο  και τη στάση που οφείλουν να έχουν οι αιρετοί. Δεν έχουμε καμία ανάγκη από αιρετούς που θα γίνονται «δεκανίκι» των κυβερνητικών επιλογών και μακρύ χέρι της διοίκησης. Δεν έχουμε ανάγκης από αιρετούς που στην ουσία αποτελούν κομμάτι του κυβερνητικού και διοικητικού μηχανισμού. Οι συγκεκριμένοι αιρετοί είναι δεσμευμένοι απέναντι στη διοίκηση, δε θέλουν και δεν μπορούν να σταθούν στο πλευρό των συναδέλφων.

 

 

 

 

 

Loading...
  • ΤΕΙ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

    europalso

    ideascentral