Κατά τη χθεσινή ομιλία του στη Βουλή, ο αναφέρθηκε στο πόσο σημαντική είναι η διδασκαλία στην τάξη .

Αναλυτικά:

“Η λειτουργία, όμως, μέσα στην τάξη υπερβαίνει τη λειτουργία με κιμωλία και πίνακα. Η λειτουργία μέσα στην τάξη είναι ένα εξαιρετικά σύνθετο λειτούργημα. Είναι ένα λειτούργημα που απαιτεί από τον εκπαιδευτικό να παίζει και τον ρόλο του συμβούλου και τον ρόλο, πολλές φορές, του γονέα και τον ρόλο, πολλές φορές, του ψυχολόγου και ρόλους που, πολλές φορές, δεν είναι έτοιμος να παίξει.

Eίναι η εμπειρία όλων μας, χιλιάδες να μην ησυχάζουν στα διαλείμματα, να μην πηγαίνουν στο σπίτι τους στην ώρα τους, γιατί θέλουν να καθίσουν με ένα παιδί, έναν έφηβο και να μιλήσουν μαζί του. Αυτό δεν μοριοδοτείται που να σπάμε το κεφάλι μας. Γι’ αυτό και λέμε ότι η διδασκαλία στην τάξη μοριοδοτείται με έναν τυπικό τρόπο ανάλογα με το πόσα χρόνια έχεις, αλλά να μην υποβαθμίσουμε λέγοντας ότι η λειτουργία μέσα στην τάξη είναι απλώς να κάνεις το μάθημά σου, ενώ σε άλλους θεσμούς που έχεις υπηρετήσει κάνεις κι εκεί το σου, άρα γιατί να μην συγκρίνονται τα δύο είδη «κάνω μάθημα». Το κάνω μάθημα στην τάξη είναι πολύ απαιτητικό, είναι πολύ υπεύθυνο.”