Θα προσληφθούν 4.500 το 2019, 5.250 το 2010, 5.250 το 2021 σύμφωνα με τον Κ. – « Λύνουμε μία αδικία από τις πολλές που έχει υποστεί αυτός ο τόπος » ανέφερε για τα των καθηγητών ΑΕΙ


Σε βάθος τριετίας, θα , για πρώτη φορά μετά από δέκα χρόνια, 15.000 εκπαιδευτικοί: 4.500 το 2019, 5.250 το 2010, 5.250 το 2021, είπε ο υπουργός Παιδείας Κώστας Γαβρόγλου, κατά τη σημερινή συζήτηση στη Βουλή για τα αναδρομικά των καθηγητών των ΑΕΙ.

«Όπως ξέρετε, έχουμε ένα πολύ μεγάλο ποσοστό αναπληρωτών καθηγητών οι οποίοι τα χρόνια της κρίσης έδωσαν τον καλύτερό τους εαυτό και στήριξαν το εκπαιδευτικό μας σύστημα και πρέπει και εμείς να δούμε με ποιο καλύτερο τρόπο -πάντα μέσα στο πλαίσιο των αποφάσεων του Συμβουλίου της Επικρατείας- θα μπορέσουμε να καταλήξουμε στο σύστημα των προσλήψεων», τόνισε ο υπουργός παιδείας και πρόσθεσε: «Βεβαίως, δεν έλειψαν και τα ευτράπελα δημοσιεύματα ότι όλα αυτά είναι παροχολογία, ότι όλα αυτά δεν έχουν υλική βάση. Τα είπαν πριν τη δημοσίευση του Προϋπολογισμού, αλλά όταν είδαν ότι στον Προϋπολογισμό προβλέπεται το κονδύλι, δεν εξέφρασαν ούτε ένα στοιχείο αυτοκριτικής».

Για την επιστροφή των αναδρομικών στους καθηγητές των ΑΕΙ ο Κ. Γαβρόγλου τόνισε “Σήμερα, λοιπόν, με την καταβολή των αναδρομικών στους καθηγητές του Πανεπιστημίου και καθηγητές των ΤΕΙ, όπως και στο ειδικό εκπαιδευτικό προσωπικό μαζί και το εργαστηριακό εκπαιδευτικό προσωπικό, λύνουμε μία αδικία από τις πολλές που έχει υποστεί αυτός ο τόπος και από τις πολλές που έχουν υποστεί οι διαφορετικές κοινωνικές κατηγορίες. Το ίδιο γίνεται και για τους ερευνητές και για τους ειδικούς λειτουργικούς επιστήμονες των ερευνητικών μας κέντρων».

«Νομίζουμε πάλι ότι είναι ένα στέρεο βήμα προς την κανονικότητα, ένα στέρεο βήμα που θα μας βοηθήσει και στη συγκρότηση του ενιαίου χώρου έρευνας και εκπαίδευσης στο μεγάλο μεταρρυθμιστικό σχέδιο που έχουμε με τη συζήτηση για τη νέα αρχιτεκτονική των Ανωτάτων Εκπαιδευτικών μας Ιδρυμάτων και τις συνέργειες ανάμεσα στα Πανεπιστήμια και στα ΤΕΙ. Και είναι πραγματικά μία ακόμη, μικρή ενδεχομένως αλλά σημαντική ψηφίδα σε αυτό το νέο μωσαϊκό που απεικονίζει μία νέα πραγματικότητα και για την Τριτοβάθμια Εκπαίδευση».