• Γ. Μαυρωτάς: «Θέλουμε Σχολικούς Διευθυντές που να εμπνέουν και όχι απλώς να διεκπεραιώνουν»

    ΠΑΙΔΕΙΑ 🕔26/05/2017 - 10:06 | Author: Newsroom

    Με την παρατήρηση ότι το παρόν νομοσχέδιο για τους ήρθε ως επείγον για να διορθώσει βιαστικά τα προηγούμενα λάθη του αντισυνταγματικού νόμου Μπαλτά-Κουράκη, ξεκίνησε την ομιλία του χθες στην ο Γραμματέας Κοινοβουλευτικού Έργου και βουλευτής Αττικής με το Ποτάμι, Γιώργος Μαυρωτάς. Τόνισε ότι με αυτές τις διαδικασίες αδικείται το κομβικό ζήτημα της βελτίωσης της εκπαίδευσης στη χώρα μας, στο πλαίσιο της οποία εντάσσεται και η επιλογή των στελεχών της εκπαίδευσης.

    Σχετικά με τα κριτήρια βαθμολόγησης στην επιλογή των στελεχών εκπαίδευσης, τόνισε ότι όλη η υπόθεση είναι οι συντελεστές βαρύτητας που δίνονται στα κριτήρια και η μεταξύ τους σχέση, καθώς σημασία έχει να αποφασίσουμε τι διευθυντές θέλουμε, διεκπεραιωτές ή εμπνευστές. Για το κριτήριο της προϋπηρεσίας, πρότεινε να σπάσει το ταμπού της αξιολόγησης, χωρίς ακρότητες και αφορισμούς, καθώς υπάρχει η διεθνής εμπειρία αλλά και η κοινωνική συναίνεση. Επεσήμανε ακόμη ότι υπάρχει ανάγκη αναθεώρησης της μοριοδότησης της διδακτικής υπηρεσίας, γιατί είναι αδικία να αλλάζεις τους κανόνες του παιχνιδιού στο ημίχρονο. Θα πρέπει όμως να γίνει σαφές αν αναγνωρίζεται και η προϋπηρεσία στον ιδιωτικό τομέα.

    Συνεχίζοντας, επεσήμανε ότι σε ότι αφορά τους τίτλους σπουδών θα πρέπει να μοριοδοτείται επιπλέον η συνάφεια με το αντικείμενο της Οργάνωσης και Διοίκησης της Εκπαίδευσης ενώ δεν θα πρέπει η καχυποψία που υπάρχει για το περιεχόμενο ορισμένων πτυχίων να τα ισοπεδώνει όλα. Επίσης η μοριοδότηση της επιμόρφωσης είναι πολύ χαμηλή και αποτελεί αντικίνητρο, υπονομεύοντας τη σύγχρονη τάση για δια βίου εκπαίδευση. Παράλληλα υπερθεμάτισε για τις ψηφιακές δεξιότητες, ότι δεν είναι πολυτέλεια σήμερα, αλλά αδήριτη αναγκαιότητα και θα πρέπει ανάλογα να αξιολογούνται.

    Εστιάζοντας στην τροπολογία που κατέθεσε το Ποτάμι σχετικά με την αναγκαιότητα οι διευθυντές να δηλώνουν τις σχολικές μονάδες αφού ολοκληρωθεί η αξιολόγηση και γνωστοποιηθεί η βαθμολογία, τόνισε ότι έτσι δεν θα υπάρχει η δυνατότητα «μαγειρέματος» της συνέντευξης, και είναι πολύ θετικό που ο Υπουργός δήλωσε ότι την υιοθετεί.

    Ο κ. Μαυρωτάς προχώρησε την ομιλία του επαναφέροντας το ζήτημα των αποσπάσεων των εκπαιδευτικών σε γραφεία κομμάτων, Υπουργεία κλπ, ερώτηση την οποία έχει καταθέσει το Ποτάμι από τις 08/09/2016 χωρίς να έχει λάβει ακόμη απάντηση.

    Για την Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση, σχολίασε ότι το θέμα δεν είναι μόνο να καλυφθούν τα κενά αλλά η ποιότητα της εκπαίδευσης, αλλιώς τα αποτελέσματα των παρεμβάσεων θα είναι αμφίβολα.

    Συνεχίζοντας κάλεσε τον κ. Γαβρόγλου να δώσει διευκρινίσεις σε ζητήματα που ανέκυψαν στον νόμο για το συμπληρωματικό μνημόνιο και έγκαιρα υπέδειξε το Ποτάμι, σχετικά με τις αμοιβές από ερευνητικά προγράμματα και το επίδομα διδακτορικού σε μέλη ΕΔΙΠ και ΕΕΠ. Τόνισε επίσης ότι τα Ανώτατα Στρατιωτικά Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων (ΑΣΕΙ) θα πρέπει να αντιμετωπίζονται και να εντάσσονται στο ίδιο πλαίσιο με τα Πανεπιστήμια.

    Για το θέμα του Τεμένους υποστήριξε με έμφαση ότι αποτελεί ένα θέμα ανθρωπίνων δικαιωμάτων για το οποίο η χώρα μας είναι ήδη εκτεθειμένη και το Ποτάμι στα θέματα των δικαιωμάτων δεν κάνει εκπτώσεις ούτε μικροπολιτικά παιχνίδια.

    Loading...
  • Δίκτυο ανεξάρτητων διαφημίσεων
    loading...