• «Φωτογραφικές» θέσεις στην ειδική αγωγή καταγγέλλουν εκπαιδευτικοί από την Αιτωλοακαρνανία

    ΠΑΙΔΕΙΑ 🕔16/05/2013 - 00:15 | Author: Newsroom

    paronetol.gr

    Περίεργες καταγγελίες δεχόμαστε το τελευταίο διάστημα από εκπαιδευτικούς της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης που εξυπηρετούν τις ανάγκες των ειδικών σχολείων της περιοχής ..

    Πιο συγκεκριμένα υπάρχουν βάσιμες υπόνοιες στους εν λόγω εκπαιδευτικούς πως συνδικαλιστικοί φορείς σε συνεργασία με

    την δευτεροβάθμια διεύθυνση αγνοούν τις πραγματικές ανάγκες των ειδικών σχολείων και προσπαθούν να δημιουργήσουν μελλοντικά θέσεις που δεν εξυπηρετούν τις εκπαιδευτικές ανάγκες των σχολείων αλλά προσωπικές σκοπιμότητες ενδεχομένως. Μέρος των εκπαιδευτικών σύμφωνα με πληροφορίες βάλλεται κατά της δευτεροβάθμιας την οποία ευθέως κατηγορεί πως επιθυμεί ή σιγοντάρει την προκήρυξη φωτογραφικών θέσεων ώστε τις οργανικές θέσεις που προβλέπονται από το Υπουργείο να τις καλύψουν ειδικότητες οι οποίες είναι υπεράριθμες στις συγκεκριμένες εκπαιδευτικές κοινότητες. Ουσιαστικά κάποιοι προσπαθούν να προσαρμόσουν το σχολείο στις ανάγκες των εκπαιδευτικών και όχι στις πραγματικές εκπαιδευτικές ανάγκες! Οι εκπαιδευτικοί των οποίων απειλείται η εργασιακή τους θέση ανήσυχοι παρακολουθούν τις εξελίξεις και ετοιμάζονται να δράσουν εάν και εφόσον οι υποψίες τους περι φωτογραφικών θέσεων επαληθευτούν! Αν δηλαδή το Υπουργείο και ο αρμόδιος Υπουργός κ. Αρβανιτόπουλος επικυρώσει τις θέσεις αγνοώντας τις πραγματικές ανάγκες των ΑΜΕΑ τότε εκτός του ότι θα μείνουν χωρίς δουλειά συγκεκριμένα άτομα τα οποία θα αντικατασταθούν από «ημέτερους» . θα συμβεί και κάτι πολύ πιο δυσάρεστο! Τα σχολεία με ειδικές ανάγκες θα γεμίσουν από ειδικότητες που δεν χρειάζονται στους μαθητές τους . Στη Ναύπακτο για παράδειγμα προκηρύσσονται δυο οργανικές θέσεις γεωπόνων χωρίς να υπάρχει εργαστήρια γεωπονίας ενώ στο Αγρίνιο προκηρύσσονται θέσεις αυτόνομης διαβίωσης ενώ σύμφωνα με το ΦΕΚ ίδρυσης του Σχολείου δεν υπάρχει τέτοιο εργαστήριο! Η κατάσταση όπως καταλαβαίνεται εγείρει ερωτήματα και απαιτεί από τους ιθύνοντες μια δεύτερη τουλάχιστον επανακαταμέτρηση των πραγματικών αναγκών των σχολείων!

    Loading...