• «ΕΧΟΥΝ ΞΕΦΥΓΕΙ» ΟΙ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΙ ΤΩΝ ΣΧΟΛΑΡΧΩΝ: ΔΗΛΩΝΟΥΝ ΔΗΜΟΣΙΑ ΟΤΙ Η ΟΙΕΛΕ ΕΧΕΙ …ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΟΥ myschool ΚΑΙ ΚΑΝΕΙ ΧΡΗΣΗ ΑΥΤΩΝ! Η ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΠΡΟΧΩΡΑ ΑΜΕΣΑ ΣΕ ΝΟΜΙΚΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΩΝ ΣΥΚΟΦΑΝΤΩΝ

    ΠΑΙΔΕΙΑ 🕔05/12/2016 - 13:30 | Author: Newsroom

    Δεν γνωρίζουμε αν είναι αποτέλεσμα πανικού ή απελπισίας των εκπροσώπων των σχολαρχών λόγω της απώλειας νοσηρών κεκτημένων της τελευταίας πενταετίας και του φραγμού στο πάρτι ανομίας στα ιδιωτικά σχολεία που μπήκε με το νόμο Φίλη.

    Όμως η σημερινή τους ανακοίνωση ξεπερνά κάθε όριο φαντασιοπληξίας, καθώς αναφέρουν με θράσος ότι η ΟΙΕΛΕ έχει πρόσβαση στα στοιχεία του myschool (!) και ότι πιθανότατα έχει ήδη κάνει χρήση αυτών!

    Πίσω από την άθλια και συκοφαντική αυτή περικοπή της ανακοίνωσης του Συνδέσμου των σχολαρχών κρύβεται η οργή για την υποχρέωση των ιδιωτικών σχολείων να καταχωρίζουν στοιχεία στο πληροφοριακό σύστημα myschool. Μέσω της καταχώρισης πολλά από αυτά που έντεχνα απέκρυπταν μέχρι τώρα έρχονται στο φως. Αδήλωτα τμήματα, μαύρη εργασία, μαζική παραχάραξη βαθμολογιών, καταστρατήγηση ωρολόγιων προγραμμάτων. Κυρίως όμως κρύβεται η βαθιά εδραιωμένη αντίληψη των εκπροσώπων των σχολαρχών ότι πρέπει να λειτουργούν χωρίς κανένα κρατικό έλεγχο, χωρίς να δίνουν λογαριασμό σε κανέναν.

    Η ΟΙΕΛΕ απάντησε στην προδήλως συκοφαντική αυτή δημόσια ανακοίνωση με εξώδικη πρόσκληση διαμαρτυρία με την οποία ζητείται από το Σύνδεσμο των σχολαρχών να προσκομίσουν εντός τριών εργάσιμων ημερών όλα τα στοιχεία που αποδεικνύουν πρόσβαση της ΟΙΕΛΕ στην πληροφοριακή βάση του myschoolκαι χρήση των στοιχείων αυτής. Σε περίπτωση, δε, που δεν υπάρξει δημόσια ανασκευή των όσων ισχυρίζεται ο Σύνδεσμος, η υπόθεση θα πάρει το δρόμο της δικαιοσύνης.

    ΥΓ Για το «γραφείο τύπου του Υπουργού» προτείνουμε στο Σύνδεσμο αυτό να στελεχωθεί με τους εκπαιδευτικούς συντάκτες του Βήματος και της Καθημερινής που μοχθούν για την «έγκυρη» και «αντικειμενική» ενημέρωση των πολιτών σχετικά με τα όσα λαμβάνουν χώρα στα ιδιωτικά σχολεία…

    Δείτε εδώ το Εξώδικο της Ομοσπονδίας μας.

    Loading...
  • loading...