Αξιότιμε κε Πρωθυπουργέ ,
Ονομάζομαι Κωστας Δημητριαδης ,είμαι 62 ετών ,συνταξιούχος του IKA με 35 χρόνια αδιάλειπτης εργασίας στον ιδιωτικό τομέα.

Έχω προσπαθήσει και πριν δυο χρόνια να έρθω σε επαφή μαζί σας μεσω e mail που έστειλα στο γραφείο σας για τα θέματα της Παιδείας που θεωρώ ότι είναι ο σημαντικότερος πυλώνας για το μέλλον αυτής της χώρας αλλα και της Οδικής Ασφαλειας που δυστυχώς κανένας μέχρι σήμερα δεν ασχολήθηκε σοβαρά.

Παρολες τις διαβεβαιώσεις της κας Παπαδόπουλου ότι έχετε λάβει την επιστολή μου, δυστυχώς μετά από δυο χρόνια δεν έλαβα καμία απάντηση στα θέματα που έθιγα.

Γνωρίζω ότι είναι δύσκολο να απαντήσετε στα ομολογουμένως καυτά θέματα της Παιδείας αλλα είστε ο Πρωθυπουργός της χώρας και αυτά που λέτε και δηλώνετε μένουν και έχουν την ανάλογη βαρύτητα.
Ο λόγος λοιπόν, που παίρνω το θάρρος να σας ξαναγράψω είναι γιατί ειλικρινά εκνευρίστηκα με τις δηλώσεις σας στις 11/09/17 για την νέα σχολική χρονιά.

Παραθέτω τα δικά σας σχόλια από τις δηλώσεις σας στις 11/09 και πιο κάτω περιγράφω την κατάσταση όπως είναι στην πραγματικότητα σήμερα , οπότε εσείς μπορείτε να βγάλετε τα συμπεράσματα σας και να σκεφτείτε τι θα κάνετε.
Θα εκτιμούσα βέβαια μια απάντηση η κάποιο σχόλιο από τη δική σας σκοπιά για όσα παραθέτω.
Αν αυτό δεν ειναι εφικτό, θα μπορούσαμε να τα πούμε δια ζώσης.
Αυτά είναι τα λόγια σας :
‘’Σε κάθε γωνιά της Ελλάδας και στο πιο ορεινό χωριό και στο πιο απομακρυσμένο νησί, το κουδούνι χτύπησε στην ώρα του για όλα τα παιδιά. Είμαστε πολύ περήφανοι που για δεύτερη χρονιά, όλα τα σχολειά μας ανοίγουν με τους δασκάλους και τους καθηγητές στις θέσεις τους, χωρίς σοβαρά λειτουργικά προβλήματα.’’
Τα παιδιά από την αρχή της σχολικής χρονιάς έρχονται στο σπίτι από τις 12,30 η το αργότερο στις 13.00.
Στην ερώτηση γιατί τόσο νωρίς ? Δεν υπάρχουν καθηγητές για όλα τα μαθήματα μπαμπά.
Για Βιολογία, Χημεία, όπως και για αλλα μαθήματα δεν έχει μπει ακόμη καθηγητής στην τάξη.
Τι πρέπει να λείπει για να υπάρχει σοβαρό λειτουργικό πρόβλημα κε Τσιπρα ?
Να λείπει το κτίριο ?

Αυτά είναι τα λόγια σας :
‘’Όσο η χώρα μας αφήνει πίσω τις δύσκολες μέρες της κρίσης, θα μπορούμε να επιταχύνουμε τα βήματά μας προς αυτή την κατεύθυνση. Για ένα σχολείο που θα παρέχει υψηλής ποιότητας εκπαίδευση, σε ένα περιβάλλον συνεργασίας και αλληλοβελτίωσης. Ένα σχολειό για όλα τα παιδιά -χωρίς αποκλεισμούς- που προάγει αρχές και αξίες όπως είναι η άμιλλα, ο συναγωνισμός και η προσφορά στο κοινωνικό σύνολο. Ένα σχολείο που σε τελική ανάλυση, θα διαμορφώνει πολίτες.’’
Γιατί φέτος είσαστε 5 τμήματα ενώ περισυ η τρίτη Λυκείου είχε 6 ?
Γιατί φέτος είμαστε 27-29 παιδιά σε κάθε τάξη μπαμπά.
Γιατί λιποθύμησε μια καθηγήτρια και μια μαθήτρια εν ωρα σχολείου ?
Γιατί το σχολείο δεν διαθέτει μόνωση και στην τάξη κάνει απίστευτη ζέστη.
Οι ανεμιστήρες οροφής που υπήρχαν σε κάποιες τάξεις, επειδή δεν προθυμοποιήθηκε κανείς να τους στερεώσει σωστά, όλο το καλοκαίρι ,θεώρησαν φρονιμότερο να τους ξηλώσουν από ολες τις τάξεις για να μην δροσίζεται κανείς.
Αυτά είναι τα λόγια σας:

‘’Η αύξηση των δαπανών για την Παιδεία στον φετινό προϋπολογισμό σηματοδοτεί την επιστροφή της δημόσιας χρηματοδότησης στην κανονικότητα μετά την επταετή προσπάθεια επιβολής της ιδεοληψίας ότι πρέπει να περικοπούν οι δαπάνες του κράτους για Παιδεία. Δαπάνες που τελικά κατέληγαν να μεταφέρονται στους οικογενειακούς προϋπολογισμούς, ενισχύοντας το φαινόμενο της παραπαιδείας.
Γιατί οι περισσότεροι καθηγητές τα έχουν ‘’φορτώσει στο κόκορα’’ και ασχολούνται μόνο με τα βασικά (να βγει η υλη) αφού κατά τα λεγόμενα τους τα παιδιά θα τα μάθουν όλα στο φροντιστήριο?
Αυτό το άρρωστο και σάπιο φαινόμενο που για όλους πλέον, μαθητές, καθηγητές, γονείς, έχει μετατραπεί σε απόλυτα φυσιολογική διαδικασια, έχει ξεκινήσει από την 1η Λυκείου, συνεχίστηκε με εντονότερους ρυθμούς περισυ και βρίσκεται στο αποκορύφωμα φέτος που πλησιάζουν για τα παιδιά μας οι Πανελλήνιες.
Πείτε μου σας παρακαλώ σε ποιο άλλο μέρος του πλανήτη το εκπαιδευτικό σύστημα αναγκάζει τους μαθητές να διαβάζουν για το σχολείο, το φροντιστήριο και για ιδιαίτερα.

Την απόλυτη παράνοια αποτελει το γεγονός ότι το φροντιστήριο και τα ιδιαίτερα είναι δυο-τρεις μήνες μπροστά σε υλη από το σχολείο με αποτέλεσμα ο μαθητής να είναι αναγκασμένος να κάνει ουσιαστικά επανάληψη για να ανταπεξέλθει στις ανάγκες του σχολείου και ταυτόχρονα, την ίδια μέρα δηλαδή, να διαβάσει και για το φροντιστήριο αλλα διαφορετική υλη.
Είναι δυνατον να γίνει σωστό μάθημα με 28 μαθητές στη τάξη και με ωράριο μέχρι τις 12,30 ???
Είμαι σίγουρος ότι σε ένα βαθμό τα έχετε περάσει και εσείς στην μαθητική σας πορεία.
Δεν διδαχτήκατε από αυτά ?

Γιατί δεν αποτέλεσε για σας πρωταρχικής σημασίας η αλλαγή αυτής της άθλιας κατάστασης που ταλαιπωρεί χιλιάδες Έλληνες για πολλά πολλά χρόνια ?

Νομίζετε ότι μου περισσεύουν τα 700€ το μήνα για την παραπαιδεία που συντηρείτε ?
Νομίζετε ότι δεν ξέρω ότι εσείς δεν θα αντιμετωπίσετε τέτοια προβλήματα ούτε τώρα ούτε στο μέλλον με τα δικά σας παιδιά ?
Είναι δυνατον καθηγητής Τρίτης Λυκείου να συμβουλεύει τα παιδιά να μην κάνουν απουσίες μέχρι το Πάσχα ώστε μετά τις διακοπές να μην χρειαστεί να πάνε στο σχολείο καθόλου και να μένουν σπίτι να διαβάζουν !!!!!!!!!
Νομίζετε ότι δεν ξέρω ότι ξέρετε ότι πολλοί καθηγητές Γυμνασίου και Λυκείου, κάνουν ιδιαίτερα σε παιδιά που τους έχουν και μαθητές στο ίδιο σχολείο ?

Δεν φαντάζεστε πόσο τους βολεύει μετά το Πάσχα να κάνουν ιδιαίτερα και να μην πατανε καθόλου στο σχολείο !!!!!
Έχετε τα κότσια να βγάλετε μια απόφαση και να τους απαλλάξετε από το φόρο για αυτά τα έσοδα ?
Έχετε τα κότσια να κάνετε πολλαπλούς ελέγχους σε Λύκεια και να δείτε τι από όλα αυτά που σας γράφω συμβαίνουν καθημερινά και δεν ειναι εικονική πραγματικότητα ????

Κάντε το και θα δείτε το μέγεθος της βρωμιάς και διαφθοράς που υπάρχει στο κύκλωμα των καθηγητών.Ειναι δυνατον να έχει το σύστημα της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης 4 μήνες διακοπές το χρόνο ?
Είναι δυνατον οι δάσκαλοι/καθηγητές να δουλεύουν 8 μήνες (στην πραγματικότητα 3 ώρες την ημερα) και να πληρώνονται για 12 ???
Ποιος άλλος κλάδος Δημόσιος η Ιδιωτικός ανά την υφήλιο, έχει τέτοια προνόμια ?
Και δεν φτάνει που είναι ο πλέον προνομιούχος επαγγελματικός κλάδος της χώρας, βρίσκουν αφορμές και κάνουν και απεργίες, δεν δέχονται την αξιολόγηση, απέχουν και πληρώνονται στις καταλήψεις και γενικά είναι στο απυρόβλητο.
Γιατί δεν τους βάζετε να βοηθήσουν στην απονομή συντάξεων το καλοκαίρι που κοπροσκυλανε ?
Το επικουρικό για το οποιο έχω καταθέσει χαρτιά από τον 6/2013 και πλήρωνα για 30 χρόνια ανελλιπώς, δεν έχει βγει ακόμη.!!!!!
Πρότεινα στο Ταμείο να πάω να εργαστώ εθελοντικά, γιατί μου λένε ότι δεν έχουν προσωπικο, αλλα κάτι τέτοιο δεν προβλέπεται από τη νομοθεσία !!!

Αφου κάθονται και πληρώνονται ας κάνουν και κάτι χρήσιμο, εν πάση περιπτώσει.
Αυτά ειναι τα λόγια σας:
΄΄Διότι κάποιοι θεώρησαν ότι οι μαθητές και οι ανάγκες τους είναι κάποιοι αριθμοί πάνω σε λογιστικά φύλλα. Κανένας γονιός όμως δεν θα μπορούσε να σκεφτεί έτσι, κάνοντας εκπτώσεις στην εκπαίδευση των παιδιών του.’’
Όσον αφορα την ποιότητα της παρεχόμενης εκπαίδευσης από τα Δημόσια σχολεία, που τόσος θόρυβος γίνεται, θα σας πρότεινα να οργανώσετε μια μυστική περιοδεία σε 20 σχολεία ανά την επικράτεια χωρίς προειδοποίηση και σε κάθε σχολείο να καλέσετε 2-3 παιδιά από κάθε τάξη με τυχαία επιλογή και να τα αφήσετε να σας πουν τα πραγματικά προβλήματα που αντιμετωπίζουν με το επίπεδο εκπαίδευσης, τα βιβλία, την τήρηση των προγραμμάτων ,του ωραρίου , της συμπεριφοράς, της αφοσίωσης και του ζήλου που δείχνουν οι καθηγητές για μάθηση. Χάνετε το καιρό σας και εσείς και ο Υπουργός Παιδείας ,ρωτώντας άσχετους με το θέμα ανθρώπους. Οι μαθητές είναι αυτοί που θα σας δώσουν τη λύση.

Ρωτήστε να μάθετε γιατί από την πρώτη Γυμνασίου τα Θρησκευτικά ήταν και εξακολουθούν να είναι ώρες χαλάρωσης και αναψυχής.

Ρωτήστε τα ,γιατί οι περισσότεροι καθηγητές , δεν μπορούν να κρατήσουν ήσυχη μια τάξη για περισσότερο από 3 λεπτά. Γιατί απλά ,δεν μπορούν να κερδίσουν την εμπιστοσύνη και τον απαραίτητο σεβασμό των παιδιών και να κάνουν ένα φυσιολογικό μάθημα.
Ρωτήστε τα γιατί η υλη που διδάσκονται είναι αποσπασματική ,δεν εξετάζονται τα θέματα σε βάθος με αποτέλεσμα να μην διδάσκεται ουσιαστικά τίποτα.
Ρωτήστε τα γιατί οι καθηγητές δεν επιμορφώνονται σε συνεχή βάση.
Γιατί δεν υπάρχουν νέα μαθήματα/σύγχρονα που θα συμβαδίζουν με την εξέλιξη της τεχνολογίας και των νέων επαγγελμάτων.
Ρωτήστε τα πόσο ασχολήθηκε το σχολείο και οι καθηγητές από την 1η Λυκείου μέχρι σήμερα για θέματα επαγγελματικής κατεύθυνσης.
Νομίζετε ότι δεν γνωρίζω γιατί ΔΕΝ προχωρα η αξιολόγηση των καθηγητών ?
Το σύστημα του απυρόβλητου και η παντελής έλλειψη έλεγχου αποδοτικότητες και απόδοσης φταίει ,που αυτές οι αδυναμίες κρύβονται και επιτρέπουν σε καθηγητές που λανθασμένα ίσως επέλεξαν αυτό το επάγγελμα, να παραμένουν γαντζωμένοι ,αμετακίνητοι στις θέσεις τους και να επηρεάζουν σε οποιο βαθμό τους επιτρέπεται, την εκπαιδευτική/επαγγελματική σταδιοδρομία των μαθητών.
Θα ήταν πιο τίμιο να κάνετε μια μελέτη και να ενημερώσετε τον Ελληνικό λαό η να κάνετε ένα δημοψήφισμα και να ζητήσετε από όλους τους γονείς να συνεισφέρουν ένα ποσό κάθε μήνα για να μπορέσετε όπως ισχυρίζεστε να υποστηρίξετε μια παιδεία υψηλού επιπέδου.
Αρκεί να απαλλαγείτε από το στερεότυπο: Δωρεάν Παιδεία , αφού το ξέρετε ότι αυτή η ιδανική κατάσταση δεν πρόκειται ποτέ να γίνει πραγματικότητα στην Ελλάδα.

Τουλάχιστον όχι όσο εσείς και εγώ είμαστε ζωντανοί.
Άραγε η Δανία η Νορβηγία και η Φιλανδία, τι θα σκεφτούν μέχρι τότε, βλέποντας την Ελλάδα να τους πλησιάζει στα συστήματα εκπαίδευσης !!!!!!
Αυτοί όμως θα είναι πάντα πιο μπροστά γιατί δεν υπάρχουν κόμματα στα Σχολεία, στα Λύκεια, στα Πανεπιστήμια, αυτό είναι Ελληνική πατέντα κατοχυρωμένη.

 

Εκεί οι μαθητές/φοιτητές ασχολούνται με τα μαθήματα/εργαστήρια και όχι πως θα κάνουν προσηλυτισμό, πολιτική ταυτοποίηση και απεργίες.
Η δική σας φοιτητική σταδιοδρομία άλλωστε, έχει αφήσει ανεξίτηλα σημάδια στον τομέα αυτό.
Θα χρειαστεί από μέρους σας πολύ μεγάλη γενναιότητα για να αφαιρέστε αυτό το καρκίνωμα. Τολμήστε το !!!!
Αυτή είναι η σκληρή πραγματικότητα κε Τσιπρα, μετά από 1000 ημέρες στην εξουσία ,είτε σας αρέσει είτε όχι .
Είμαι σίγουρος ότι όταν κοιτάζετε τα παιδιά σας στα μάτια, το παραδέχεστε αλλα δεν αρκεί.
Γιατί εγώ τα βλέπω διαφορετικά τα δικά μου παιδιά όταν τα κοιτώ στα μάτια.Εύχομαι να το καταφέρετε και σεις κάποια στιγμή.
Σας ευχαριστώ για την προσοχή σας,
Ευελπιστώ να εισακουστούν κάποια από όσα σας γράφω,
Θα περιμένω την απάντηση σας,
Με εκτίμηση,
Κωστας Δημητριαδης.

ΥΓ . Η Γης ολάκερη δεν είναι παρά ένα σημείο. Και πόσο μικρή δεν είναι ετούτη η γωνίτσα της όπου κατοικούμε; Κι εδώ, ποιοι θα είναι και πόσοι αυτοί που θα σας παινέψουν;

Παρατηρήστε με πόση ταχύτητα ξεχνιούνται τα πάντα` παρατηρήστε το χάος της άπειρης αιωνιότητας πριν και μετά από μας, τον κενό αντίλαλο των επευφημιών, το ευμετάβολο και το άκριτο εκείνων που δείχνουν να σας παινεύουν και τη σμικρότητα του τόπου μέσα στο οποίο συμβαίνουν όλα τούτα.

Μη ξεχνάτε, λοιπόν, να καταφεύγετε σε τούτο το χωραφάκι του εαυτού σας, και πάνω απ’ όλα, ούτε να παρασύρεστε ούτε να εντείνετε υπερβολικά τις προσπάθειές σας. Να ‘στε ελεύθερος και ν’ αντικρίζετε τα πράγματα σαν άντρας, σαν άνθρωπος, σαν πολίτης, σαν θνητό ον.

Γιατί δεν πρέπει να σας παρασύρει η επιθυμία για λίγη δόξα !!!

ΜΑΡΚΟΣ ΑΥΡΗΛΙΟΣ