Το νηπιαγωγείο είναι το θεμέλιο της εκπαίδευσης και αντί να συμβάλει στην ανάπτυξή του το Υπουργείο Παιδείας κάθε μέρα το απαξιώνει και το υποβαθμίζει…
1.Συμφωνα με το ίδιο το Υπουργείο Παιδείας τα υπάρχοντα κενά στα νηπιαγωγεία ανέρχονται στα 516 και αδυνατεί να τοποθετήσει εκπαιδευτικό προσωπικό γιατί δεν έχει όπως όλοι λένε άλλες πιστώσεις.
2.Την πρώτη εβδομάδα λειτουργίας των σχολείων ο κ.Κεδίκογλου είχε πει ότι τα κενά στα σχολεία θα καλυφτούν εντός της εβδομάδας, πέρασε τόσος καιρός και ακόμη παραμένουν κλειστά νηπιαγωγεία….
3.Νηπιαγωγοί που έπρεπε να έχουν διοριστεί συμφώνα με τον ασεπ του 2009 ,παραμενουν στα σπίτια τους άνεργες…
Νηπιαγωγοί που επέλεξαν συγκεκριμένες περιοχές της Ελλάδας γιατί έχουν οικογένειες ή γιατί δεν αντέχουν οικονομικά να αντέξουν μακριά από τα σπίτια τους, τις προσπέρασε το σύστημα και στη θέση τους τοποθετηθήκαν υπεράριθμοι από άλλο νομό παραβαίνοντας τη σειρά της επετηρίδας.
4.Εργαζόμενοι γονείς αναγκάζονται να στέλνουν τα παιδιά τους σε ιδιωτικά σχολεία πληρώνοντας σε ιδιώτες αυτά που θα έπρεπε να τους παρέχει το δημόσιο σχολείο (ολοήμερα κλπ)
5.Πρωτα ο μαθητής ή πρώτα η τρόικα είναι τελικά το σύνθημα του Υπουργείου Παιδείας???
6.Τα νήπια στοιβάζονται σε τάξεις με κίνδυνο τη σωματική τους ακεραιότητα
7.Τα προνήπια δεν τα δέχονται στα νηπιαγωγεία γιατί δεν υπάρχει το απαραίτητο προσωπικό.
8.Μέχρι πέρυσι δούλευαν περίπου 1600 αναπληρωτές νηπιαγωγοί και φέτος μόνο 750 ενώ έχουμε και 400 επιπλέον κενά λόγω συνταξιοδοτήσεων(σύνολο 2000 κενά περίπου τη φετινή χρονιά).Είναι δυνατόν να λειτουργήσουν έτσι τα νηπιαγωγεία?alt?
9.Αναπληρωτές με χρόνια προϋπηρεσία μένουν φέτος άνεργες ενώ το υπουργείο θα μπορούσε να τις απορροφήσει μέσω ΕΣΠΑ όπως έκανε και με τους δασκάλους για πρώτη φορά φέτος και να ανοίξουν τα ολοήμερα.
10.Καθημερινά διαμαρτύρονται οι γονείς για την τραγική κατάσταση που επικρατεί στα νηπιαγωγεία και το Υπουργείο αδιαφορεί. Η ΔΟΕ καθώς και διάφοροι σύλλογοι ανά την Ελλάδα στέλνουν συνεχώς επιστολές διαμαρτυρίας στο Υπουργείο και στους αρμόδιους φορείς αλλά μάταια.

Όλα αυτά συμβαίνουν στο ελληνικό δημόσιο νηπιαγωγείο του 2013.Σας παραθέτουμε τα λόγια του Robert Fulghum για να αντιληφθείτε τι στερεί το Υπουργείο Παιδείας από τα παιδιά μας φέτος.

΄΄Όσα πραγματικά πρέπει να ξέρω για το πώς να ζω, τι να κάνω και πώς να είμαι, τα έμαθα στο νηπιαγωγείο. Η σοφία δε βρισκόταν στην κορυφή του σχολικού βουνού, αλλά εκεί, στα βουναλάκια από άμμο, στο νηπιαγωγείο.
Αυτά είναι τα πράγματα που έμαθα:
Να μοιράζεσαι τα πάντα.
Να παίζεις τίμια.
Να μη χτυπάς τους άλλους.
Να βάζεις τα πράγματα πάλι εκεί που τα βρήκες.
Να καθαρίζεις τις τσαπατσουλιές σου.
Να μην παίρνεις τα πράγματα που δεν είναι δικά σου.
Να λες συγγνώμη, όταν πληγώνεις κάποιον.
Να πλένεις τα χέρια σου πριν από το φαγητό.
Να κοκκινίζεις.
Ζεστά κουλουράκια και κρύο γάλα κάνουν καλό.
Να ζεις μια ισορροπημένη ζωή• να μαθαίνεις λίγο, να σκέπτεσαι λίγο, να σχεδιάζεις, να ζωγραφίζεις,
να τραγουδάς, να χορεύεις, να παίζεις και να εργάζεσαι κάθε μέρα από λίγο.
Να παίρνεις έναν υπνάκο το απόγευμα. Όταν βγαίνεις έξω στον κόσμο, να προσέχεις την κίνηση, να κρατιέσαι από το χέρι και να μένεις μαζί με τους άλλους.
Να αντιλαμβάνεσαι τα θαύματα. Όλα όσα πρέπει να ξέρετε βρίσκονται κάπου εδώ μέσα. Ο χρυσός κανόνας, η αγάπη και οι βασικές αρχές υγιεινής• η οικολογία, η πολιτική, η ισότητα και η υγιεινή ζωή .΄΄

Στην Ελλάδα του 2013 είναι κρίμα που κάποια παιδιά δεν θα πάνε νηπιαγωγείο….

Άνεργες αναπληρώτριες Νηπιαγωγοί