• “Επιμόρφωση παρωδία στην Ειδική Αγωγή”

    ΠΑΙΔΕΙΑ 🕔30/03/2017 - 17:28 | Author: Newsroom

    ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Π.Ε. «Ο ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ»

    Αθήνα, 273-2017

    Θέμα: Επιμόρφωση – παρωδία στην Ειδική Αγωγή

    Το Υπ. Παιδείας και το ΙΕΠ, με fast track διαδικασίες υλοποιούν επιμόρφωση μονίμων και αναπληρωτών εκπαιδευτικών γενικής αγωγής που εργάζονται σε δομές ΕΑΕ χωρίς  να έχουν την απαιτούμενη εξειδίκευση.

    Η Διημερίδα  για τους εκπαιδευτικούς της A’ Αθήνας θα πραγματοποιηθεί τη Δευτέρα 3/4 και Τετάρτη 5/4 και στις 25/4 και 26/4 στο 16ο ΔΣ Αμπελοκήπων. Απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς ΠΕ70 χωρίς τυπικά προσόντα ειδικής αγωγής, οι οποίοι κάτω συνήθως από εκβιασμό έμμεσο ή άμεσο συμπλήρωσης μιας και δυο ωρών, πήραν ώρες παράλληλης στήριξης.

    Καλούμε τους/τις συναδέλφους/ισσες να μη συμμετέχουν στην επιμόρφωση-παρωδία και να ασκήσουν κανονικά τα εκπαιδευτικά τους καθήκοντα στο σχολείο τους.

    Προκηρύσσουμε 3ωρη διευκολυντική στάση εργασίας για τη Δευτέρα 3/4 και την Τετάρτη 5/4 και καλούμε συγκέντρωση ώστε να μπλοκαριστούν τα σεμινάρια αυτά.

    Καλούμε τους συλλόγους διδασκόντων να αντιδράσουν στην απαξίωση των δομών ειδικής αγωγής και της παράλληλης στήριξης και να μην αναλαμβάνουν να καλύπτουν με περισσεύματα ωρών τις ανάγκες των παιδιών αυτών. Οι μαθητές και οι μαθήτριες έχουν ανάγκη πλήρους και ολοκληρωμένης υποστηρικτικής βοήθειας στην ειδική αγωγή και όχι κοροϊδία.

    Η παραπάνω «επιμόρφωση» είναι παρωδία (ολιγοήμερη, με έτοιμο υλικό από προηγούμενες επιμορφώσεις ΕΣΠΑ), που δίνει «έγκυρο κρατικό» χαρακτήρα πιστοποίησης σεμιναρίων. Πρόκειται για απαξίωση των πτυχίων και των συνεπαγόμενων απ’ αυτά εργασιακών δικαιωμάτων, υποβάθμιση της παρεχόμενης εκπαίδευσης των μαθητών με αναπηρία ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, ενώ δημιουργεί τις προϋποθέσεις για ευέλικτη διαχείριση των εκπαιδευτικών σε όλες τις δομές της εκπαίδευσης.

    Οι εκπτωτικού χαρακτήρα επιμορφώσεις, «δωρεά» ενός ακόμα προγράμματος ΕΣΠΑ που νομιμοποιεί την τοποθέτηση εκπαιδευτικών γενικής αγωγής σε δομές ειδικής, υλοποιούν οδηγίες του ΟΟΣΑ και στοχεύουν σε μελλοντικές, ακόμα μεγαλύτερες, μειώσεις εκπαιδευτικού προσωπικού. Βρίσκονται μακριά από τις διεκδικήσεις για επιμόρφωση όλων των εκπαιδευτικών, μέσα από σταθερές, δημόσιες και δωρεάν επιμορφωτικές δομές που θα καλύπτουν τις πραγματικές ανάγκες της εκπαίδευσης.

    Καλλιεργούν και εδραιώνουν την αντίληψη ότι ο χώρος της ειδικής εκπαίδευσης δεν έχει ανάγκη ειδικών παιδαγωγών, ότι η εκπαίδευση των μαθητών με αναπηρία μπορεί να αναληφθεί από όποιον έχει παρακολουθήσει κάποιου τύπου «επιμορφωτικά σεμινάρια». Ταυτόχρονα διευρύνει τις βάσεις αποδοχής της «πλήρους ένταξης» των μαθητών με αναπηρία στις γενικές τάξεις, ακυρώνοντας τα μορφωτικά δικαιώματα αυτής της ομάδας μαθητών που είχαν (έστω και μερικώς) κατακτηθεί σε προηγούμενη περίοδο.

    Οι ενέργειες του Υπουργείου Παιδείας (νομοθετικές ρυθμίσεις και «επιμορφωτικά σεμινάρια») ναρκοθετούν τα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών με ειδικές ανάγκες και αποκαλύπτουν την πραγματική στόχευσή του για μείωση του κόστους στην εκπαίδευση. Με όχημα τη συγκεκριμένη επιμόρφωση προετοιμάζουν το έδαφος για το επόμενο σχολικό έτος όπου οι εκπαιδευτικοί χωρίς τυπικά προσόντα ΕΑΕ, θα εκβιάζονται για συμπλήρωση ωραρίου σε δομές ειδικής αγωγής ώστε να υπάρξει δραστική μείωση πρόσληψης αναπληρωτών.

    Καλούμε όλους τους εκπαιδευτικούς να αντιδράσουν στα εφαρμοζόμενα μέτρα και να αντιπαλέψουν την αντιεκπαιδευτική πολιτική της κυβέρνησης που υλοποιεί οδηγίες ΕΕ-ΔΝΤ και ΟΟΣΑ εις βάρος των μορφωτικών δικαιωμάτων των μαθητών και των εργασιακών δικαιωμάτων των εργαζομένων στον χώρο της Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης.

    Αγωνιζόμαστε για κάλυψη των κενών σε ειδική και γενική αγωγή με μαζικούς μόνιμους διορισμούς, πλήρη και σταθερά εργασιακά δικαιώματα.

    Loading...
  • Δίκτυο ανεξάρτητων διαφημίσεων
    loading...