IPAIDEIA.GR

Επετηρίδα vs. ΑΣΕΠ: Πως μπορείτε να χωρίζετε τους εκπαιδευτικούς σε κομμάτια όταν οι διαδικασίες πρόσληψης ήταν όλες αξιοκρατικές;

Προς τους: υπουργό ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗΣ &

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ, υπουργό ΠΑΙΔΕΙΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ

Όπως υποθέτω πως γνωρίζετε, πριν από την ίδρυση του ΑΣΕΠ οι εκπαιδευτικοί διορίζονταν από την επετηρίδα: ένα αδιάβλητο σύστημα. Σήμερα ανακοινώσατε στην τελική απόφαση για τα κριτήρια επιλογής των υπαλλήλων που τίθενται σε διαθεσιμότητα πως ο εκπαιδευτικός που τίθεται σε διαθεσιμότητα και είχε διοριστεί με το αδιάβλητο σύστημα της επετηρίδας μοριοδοτείται με 5 μόρια ενώ ο αντίστοιχος που διορίστηκε μέσω ΑΣΕΠ με 30. Στην ίδια απόφαση αναφέρεται πως ο μεταπτυχιακός τίτλος μοριοδοτείται με 4 μόρια και το διδακτορικό με 7.

Θα ήθελα να μου απαντήσετε στα δύο παρακάτω ερωτήματα:

Α. Πως είναι δυνατόν εσείς να αξιολογείτε διαφορετικά την επετηρίδα από το διαγωνισμό του ΑΣΕΠ, όταν ο πρώτος διαγωνισμός για εκπαιδευτικούς έγινε το 1997; Όλοι οι εκπαιδευτικοί που διορίστηκαν πριν από αυτό είχαν άλλη δυνατότητα πρόσληψης εκτός από την επετηρίδα;

Β. Είμαι κάτοχος μεταπτυχιακού και διδακτορικού τα οποία και απέκτησα με υποτροφία από το Ίδρυμα Κρατικών Υποτροφιών. Διορίστηκα το 1997 μέσω επετηρίδας. Συνεπώς αυτά τα τρία στοιχεία αντιστοιχούν σε: 7 από το διδακτορικό, 4 από το μεταπτυχιακό και 5 από την επετηρίδα: Σύνολο: 16 μόρια. Όπως βλέπετε από τη δική μου περίπτωση -η οποία σαφώς δεν είναι η μοναδική-, με το άθροισμα τριών και μόνο στοιχείων εκ των οποίων τα δύο είναι μεταπτυχιακοί τίτλοι ήδη υπολείπομαι 14 μόρια από τα 30 που ορίζετε για το γραπτό διαγωνισμό του ΑΣΕΠ.

Μπορείτε παρακαλώ να μου εξηγήσετε πώς απαντάτε σε πρότερη ανακοίνωσή σας, η οποία συνόδευε την τροπολογία με την οποία δεν εξαιρούνται από τη διαθεσιμότητα οι κάτοχοι μεταπτυχιακών και διδακτορικών τίτλων και η οποία αναφέρει πως η κατοχή των συγκεκριμένων τίτλων σπουδών θα μοριοδοτηθεί στο πλαίσιο της κινητικότητας και θεωρείται δεδομένο ότι θα επιστρέψουν στο Δημόσιο;

Δρ. Ελισάβετ Γεωργιάδου, εκπαιδευτικός

Τεχνολόγος Γραφικών Τεχνών

Μεταπτυχιακό Επικοινωνία και Εικόνα

Διδακτορικό στα Εκπαιδευτικά Πολυμέσα