Κύριος σκοπός της εκπαίδευσης είναι να ανατρέφει Ελληνες και όχι φρικιά

Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης*

Η Παιδεία είναι πρώτη γραμμή εθνικής άμυνας και επίθεσης. Στο σπίτι και το σχολείο διαμορφώνεται η εθνική και κοινωνική συνείδηση. Και τώρα πια, που συχνά δεν ζουν και οι τρεις γενιές στο ίδιο σπίτι και οι παππούδες δεν έχουν την καθημερινή δυνατότητα να μεταδίδουν στα εγγόνια τους τα πρώτα στοιχεία λαϊκού πολιτισμού και πατριωτισμού, αλλά από σχεδόν βρέφη πάνε στους βρεφονηπιακούς σταθμούς και ύστερα στους παιδικούς και στο σχολείο, το βάρος πέφτει κυρίως στην Παιδεία. Το θεωρητικό καθήκον της Παιδείας, από το τελευταίο νηπιαγωγείο και Δημοτικό έως τα μεταπτυχιακά και διδακτορικά των Πανεπιστημίων, το λέει το Σύνταγμα: εθνική, ηθική και θρησκευτική διαπαιδαγώγηση. Να το πούμε πιο απλά: σκοπός της Παιδείας είναι να ανατρέφει Ελληνες και όχι φρικιά που μισούν τη γη που πατάνε.

Εδώ και χρόνια υπάρχει μια κολοσσιαία συνταγματική εκτροπή και η Δημόσια Παιδεία έχει μετατραπεί σε μηχανισμό αφελληνισμού και μηδενιστικής προπαγάνδας. Οι καθηγητές που πήγαιναν δεκατριάχρονα και δεκατετράχρονα, δίκην εκδρομής, να πετάξουν πέτρες στους «μπάτσους» το 2008 δεν απολύθηκαν. Οι αρμόδιες υπηρεσίες του υπουργείου Παιδείας, που χαράσσουν την εκπαιδευτική πολιτική και κυρίως προτείνουν τα βιβλία και την εν γένει διδακτέα ύλη, είναι στελεχωμένες με τα κατάλληλα παγκοσμιοποιημένα μηδενιστικά ταγάρια. Από εκεί ξεκινά η αμφισβήτηση στην εθνική διαχρονία, συνέχεια και ενότητα του Εθνους, η αμφισβήτηση στην ίδια την έννοια και ύπαρξή του, οι έμμεσες πάσες σε Τούρκους, Σκοπιανούς και Αλβανούς σοβινιστές, οι αμφισβητήσεις ηρώων, ιδεών, συμβόλων, όσα μερικοί κοπρίζουν για τη Γενοκτονία του Ελληνισμού μαζί με τους άλλους χριστιανούς από την Τουρκία στη Μ. Ασία. Οι ίδιοι κύκλοι, υπηρεσιακοί και «ιντελιγκέντσηδων», προωθούν την «εβδομάδα έμφυλων ταυτοτήτων», τα μαθήματα γκεϊζμού σε ανηλίκους, την εξοικείωση με όλη την παρακμή και τον ισλαμικό εποικισμό της Πατρίδας, την οργανωμένη εισβολή, που στην ουσία συνιστά μηχανισμό αντικατάστασης του πληθυσμού, αφού αυτοί κάνουν πολλά παιδιά και εμείς ένα ή κανένα και η χώρα δημογραφικά πεθαίνει.

Η προπαγάνδα για όλα αυτά γίνεται από αριστερούληδες, αναρχικούς και χαζοφιλελέδες δικαιωματιστές, που κατάφεραν να πάρουν πτυχίο και διορίστηκαν. Το Εθνικό Σχολείο, ήτοι η Πατρίδα, εσείς, εργοδοτεί αρκετούς μηδενιστές που μισούν το Εθνος και τις ιδέες και αρχές του. Πλήθος επίορκων που υπηρετεί καθετί άλλο από αυτό που λέει ο όρκος του. Ολα αυτά δεν είναι μια αλληλουχία τυχαίων γεγονότων. Είναι έμπρακτος γκραμσισμός, από τη ρήση του Γκράμσι, πως όποιος ελέγχει την κουλτούρα, την παραγωγή του δημόσιου λόγου, ελέγχει στο τέλος και την κοινωνία. Χρόνια ολόκληρα δουλεύει αυτό το σαράκι μέσα στα εθνικά θεμέλια. Πρώτα λέγανε τις τερατολογίες τους σποραδικά, τα αμολάγανε ως λαγούς. Μαζεύανε εμπτυσμούς και λουφάζανε. Και ύστερα ξανά. Αυτό λέγεται εξοικείωση. Σιγά σιγά κατέλαβαν τους τομείς Ιστορίας -και όχι μόνον- στα Πανεπιστήμια, τις αρμόδιες υπηρεσίες του υπουργείου Παιδείας.

Η γενική επέλαση ξεκίνησε επί του Σημιταρά του Κουρδοφάγου, τότε που 1.000 νοματαίοι μέσω Χρηματιστηρίου βουτήξανε από τους Ελληνες περισσότερα από όσα άρπαξαν οι Γερμανοί στην Κατοχή. Η μεγαλύτερη μετακίνηση πλούτου από πολλούς σε ελάχιστους στην Ιστορία. Ολοι έξω είναι, και οι «επιχειρηματίες» και τα κουνάβια πολιτικοί που σας καλούσαν να… επενδύσετε. Τότε δεν κατακλέψανε μόνο το εφάπαξ του παππού και τις οικονομίες εκατομμυρίων εργαζομένων, αλλά έκαναν και mainstream, προοδευτικιά μόδα τον επιστημονικοφανή ανθελληνισμό. Δυστυχώς και η «Κεντροδεξιά» έπαιζε τις λίλιζες στο θέμα. Απλά θυμηθείτε το φαιδρόν έπος του βιβλίου της Ρεπούση. Η γενική επέλαση επί Σημίτη συνεχίστηκε με ενοχές και αριστερόστροφο γλείψιμο επί Κεντροδεξιάς, εντάθηκε επί του αφασιακού μηδενιστή από τη Μινεσότα, που μας έχωσε στο Μνημόνιο, αλλά τώρα επί ΣΥΡΙΖΑ και του άμπαλου κολαούζου του έγινε κυριαρχία. Βγήκε πια όλη η μούργα στον αφρό, προμοτάρουν όλη τη μισελληνική βρομιά τους φόρα παρτίδα και υλοποιούν πια μια ολική επίθεση καταστροφής του μεγάλου εθνικού πυλώνα της Παιδείας, υποτάσσοντάς την πλήρως στο σκουπιδαριό του απάτριδος μηδενισμού τους.
Αν νομίζετε πως η απάλειψη του «Εθνικής» μπροστά από το «Παιδείας και Θρησκευμάτων» ήταν κάτι τυχαίο, είσαστε αφελείς. Κι αυτό θα είναι το πρώτο που θα αποκαταστήσουμε. Ανεξίτηλα.

Η λύση που προτείνει η ΝΕΑ ΔΕΞΙΑ; Επαναφορά της Εθνικής Παιδείας στον συνταγματικό της σκοπό και εκδίωξη όλων των μηδενιστών αχρείων που δεν συμμορφώνονται με το καθήκον τους και δεν τηρούν τον όρκο τους στο Σύνταγμα στο υπουργείο, στα σχολεία και τα πανεπιστήμια. Εθνική, ηθική και θρησκευτική διαπαιδαγώγηση στα νάματα του Ελληνικού Τρόπου. Ενίσχυση και στήριξη της φυσιολογικής οικογένειας, του ηρωικού προτύπου που ανάθρεψε γενιές υγιών Ελλήνων. Ενίσχυση της Δημόσιας Παιδείας, βασικού εργαλείου της κοινωνικής κινητικότητας. Ιδιωτικά πανεπιστήμια υψηλού επιπέδου για να μην αιμορραγούμε οικονομικά προς Αγγλία κ.λπ. και, αντίθετα, να έρχονται εδώ ξένοι για σπουδές. Πειθαρχία, ιεραρχικός έλεγχος και αξιολόγηση, μαζί με κατάργηση του πανεπιστημιακού ασύλου, εκτροφείου βίας, ανομίας και αλητείας. Ιδρυση Πανεπιστημιακής Αστυνομίας. Επένδυση στην έρευνα και δημιουργία προϋποθέσεων για να καταστήσουμε την Ελλάδα παγκόσμιο κέντρο κλασικών σπουδών, ιατρικής και νέων τεχνολογιών.

*Πρόεδρος της ΝΕΑΣ ΔΕΞΙΑΣ