Σχόλιο: Σύμφωνα με το σκεπτικό του κου Βουλευτή, θα πρέπει τα λεγόμενα και ψυχομετρικά τεστ να “αξιοποιούνται” σε όλες τις επαγγελματικές ομάδες, σε όλο τον πληθυσμό της χώρας αν το επεκετείνουμε, αλλά και στους κους Βουλευτές…Γιατί όχι…

Β.Β
Ερωτήσεις
Θέμα:
Ένταξη ψυχομετρικών τεστ στη διαδικασία επιλογής εκπαιδευτικών
Κόμμα:
ΕΝΩΣΗ ΚΕΝΤΡΩΩΝ
Ημερομηνία:
17/02/2017
Ημ. Τελευταίας Τροποποίησης:
17/02/2017
Καταθέτοντες:
Μεγαλομύστακας Χρήστου Αναστάσιος
Υπουργεία:
Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων
Υπουργοί:
  • Γαβρόγλου Κωνσταντίνος (Υπουργός Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων)

    Η ΕΡΩΤΗΣΗ
    Προς: κ. Υπουργό Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων
    Θέμα: «Ένταξη ψυχομετρικών τεστ στη διαδικασία επιλογής εκπαιδευτικών»
    Αθήνα, 17/02/2017
    Είναι κοινά αποδεκτό ότι κάθε εκπαιδευτικός πέραν της μετάδοσης γνώσεων, διαπλάθει χαρακτήρες και διαμορφώνει τους αυριανούς πολίτες, αναλαμβάνοντας την εκπαίδευση των παιδιών μας από την ηλικία των 4 έως και των 18 ετών και έχοντας να διαχειριστεί και να αντιμετωπίσει με επιτυχία πλήθος ζητημάτων που αφορούν την παιδική και την εφηβική ηλικία.
    Είναι επομένως ένα λειτούργημα αυτό του/της εκπαιδευτικού που απαιτεί πέραν των επιστημονικών γνώσεων, εξαιρετικές παιδαγωγικές αρετές και ισχυρά δομημένη προσωπικότητα.
    Σήμερα, στις διαδικασίες επιλογής για θέσεις αυξημένης σπουδαιότητας αξιοποιούνται πλέον και τα ψυχομετρικά τεστ, πόσο μάλλον σε περιπτώσεις όπου η συνεργασία με ή σε ομάδες είναι καθημερινή.
    Κατόπιν των ανωτέρω,
    Ερωτάται ο κ. Υπουργός
    Ποια μέτρα προτίθεται να λάβει ώστε να ενταχθούν τα ψυχομετρικά τεστ στη διαδικασία επιλογής εκπαιδευτικών;
    Ο ερωτών Βουλευτής
    ΜΕΓΑΛΟΜΥΣΤΑΚΑΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ