IPAIDEIA.GR

Αγαπητοί γονείς,


απευθυνόμαστε σε εσάς , τους γονείς των μαθητών μας , καθώς όλοι μας δεχόμαστε την ίδια επίθεση τα τελευταία χρόνια ! Απευθυνόμαστε σε εσάς γιατί το δημόσιο σχολείο έχει βρεθεί στο μάτι του κυκλώνα ,με αποτέλεσμα όλοι μας, εκπαιδευτικοί,μαθητές και γονείς, να αναγκαζόμαστε να ενώσουμε τις δυνάμεις μας για να ανατρέψουμε την αποδόμηση του ελληνικού σχολείου .
Δυστυχώς ,το Υπουργείο Παιδείας σιγά σιγά διαλύει ό,τι έμεινε από τη δημόσια και δωρεάν εκπαίδευση και δρομολογεί συστηματικά τα τελευταία χρόνια τη δημιουργία του «Νέου Σχολείου» .Το σχολείο αυτό είναι το σχολείο των συγχωνεύσεων – καταργήσεων και του υποβιβασμού του επιπέδου της παρεχόμενης εκπαίδευσης. Τα παιδιά μας θα βρεθούν να διανύουν χιλιόμετρα μέσα στο κρύο και τη ζέστη προκειμένου να μεταφερθούν στο συγχωνευμένο σχολείο τους. Πολλοί μάλιστα δήμοι έχουν ήδη σταματήσει τη χρηματοδότηση των σχολικών λεωφορείων, επικαλούμενοι οικονομική δυσχέρεια. Το γεγονός αυτό έχει άμεσο αντίκτυπο τόσο στην ψυχολογία των παιδιών μας όσο και στην τσέπη μας ,αφού θα πρέπει να πληρώνουμε ένα διόλου ευκαταφρόνητο ποσό καθημερινά για τη μετακίνηση των παιδιών .
Ταυτόχρονα, δρομολογούνται συνενώσεις τμημάτων με 30-35 μαθητές, γεγονός που θα δημιουργήσει πολλαπλά προβλήματα όσον αφορά όχι μόνο στη διδασκαλία αλλά κυρίως στην καθημερινότητα των μαθητών μέσα στην τάξη. Αναμφίβολα οι μαθητές, και κυρίως οι αδύναμοι, δεν θα μπορούν να αποδίδουν καθώς ο καθηγητής μέσα σε 45 λεπτά δεν θα έχει τη δυνατότητα να σκύψει εξατομικευμένα πάνω σε ένα μαθησιακό πρόβλημα που ίσως αντιμετωπίσει ο μαθητής .
Από την άλλη πλευρά, η έλλειψη καθηγητών θα αποτελέσει την ταφόπλακα του δημόσιου σχολείου. Ήδη από τη φετινή σχολική χρονιά ,παρατηρήθηκε μεγάλη έλλειψη καθηγητών σε βασικές ειδικότητες ,γεγονός που προκάλεσε μεγάλες ανισότητες στην μάθηση ,κυρίως των μαθητών που θα δώσουν πανελλήνιες εξετάσεις.Δεν είναι δυνατόν ένας μαθητής, που οι γονείς του είναι άνεργοι ή εργαζόμενοι με πενιχρό εισόδημα,να στερείται φιλολόγου ή μαθηματικού και φυσικού στην τρίτη Λυκείου .Με τι εφόδια θα μπορέσει να ανταποκριθεί σε τόσο απαιτητικές εξετάσεις και πως θα συναγωνιστεί συνομηλίκους του , των οποίων τα σχολεία είναι επανδρωμένα με εκπαιδευτικούς; Επιπλέον, πώς ο μαθητής του γυμνασίου θα μπορέσει να κατανοήσει τα ιστορικά δεδομένα και να αναπτύξει κρίση και ιστορική συνείδηση όταν τα διδάσκεται από καθηγητές άλλων ειδικοτήτων, πλην φιλολόγων, οι οποίοι στερούνται επιστημονικής και διδακτικής επάρκειας, με ό,τι αυτό συνεπάγεται;
Αγαπητοί γονείς,
ο σύλλογός μας:
  • Υπερασπίζεται το δικαίωμα όλων των παιδιών στη μόρφωση
  • Καταδικάζει την προσπάθεια αποψίλωσης του δημόσιου σχολείου και ζητά από όλους σας να αγωνιστούμε για αυτό με ενότητα και αλληλεγγύη
Μπορούμε να τα καταφέρουμε !
Με εκτίμηση,
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΦΙΛΟΛΟΓΩΝ (ΠΑΣΑΦ)