• Εκπαιδευτικούς με σεμινάρια αντί πτυχίου δρομολογεί το υπουργείο Παιδείας

    ΠΑΙΔΕΙΑ 🕔12/04/2017 - 10:58 | Author: Newsroom

    ΚΑΤΑΓΓΕΛΟΥΜΕ ΤΙΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΕΙΣ – ΠΑΡΩΔΙΑ

    Εκπαιδευτικούς με σεμινάρια αντί πτυχίου δρομολογεί το υπουργείο

    Από την Υ.Α. Φίλη και έπειτα οι εκπαιδευτικοί ειδικοτήτων (θεατρολόγοι και ηθοποιοί, μουσικοί, εικαστικοί, εκπαιδευτικοί Πληροφορικής, αλλά και Φυσικής Αγωγής) βρίσκονται υπ’ ατμόν…

    Γιατί;

    Θα αναφωνήσουν έκπληκτα τα στελέχη του υπουργείου Παιδείας…

    Γιατί; Θα αναφωνήσουν και οι συνάδελφοι στα σχολεία ίσως…

    Γιατί; Θα αναφωνήσουν και κάποιοι συνδικαλιστές που τα βρίσκουν καλώς καμωμένα τα του υπουργείου και κυρίως τη λογική πως οι εκπαιδευτικοί είναι «επαγγελματίες» για όλες τις δουλειές… Και θα αντιτάξουν ότι οι προσλήψεις ειδικοτήτων κινήθηκαν στα ίδια νούμερα με πέρυσι και θα βγάλουν «πινακάκια» με νούμερα για να αποδείξουν ότι κάποιοι κλάδοι είναι και ευνοημένοι σε σχέση με άλλους και θα μας βάλουν για μία ακόμη φορά, κατά τη συνήθη τακτική τους, να τρωγόμαστε μεταξύ μας…

    Η αλήθεια όμως είναι πολύ διαφορετική· και «μαύρη»… Οι προσλήψεις αναπληρωτών ειδικοτήτων κινήθηκαν σε υποδιπλάσιο ποσοστό των πραγματικών αναγκών. Σε σχολεία της ίδιας περιφέρειας, τη Θεατρική Αγωγή, τα Εικαστικά, τη Μουσική, τη Γυμναστική, την Πληροφορική, αλλού τα διδάσκουν εκπαιδευτικοί ειδικοτήτων και αλλού δάσκαλοι (από τη στιγμή που η υπουργική απόφαση, δίχως κανένα επιστημονικό και παιδαγωγικό κριτήριο, άνοιξε το δρόμο των αναθέσεων). Σε κάποια σχολεία που οι ώρες δεν έβγαιναν ούτε με ανάθεση των μαθημάτων σε δασκάλους το πρόγραμμα δεν «αναπτύχθηκε», με αποτέλεσμα είτε οι μαθητές να σχολούν νωρίτερα από την κανονική λήξη ωραρίου, είτε να μην έχουν καν ολοήμερο πρόγραμμα (!)

    Χιλιάδες συνάδελφοί μας αναπληρωτές ειδικοτήτων έμειναν εκτός προσλήψεων και εκατοντάδες άλλοι προσλήφθηκαν εκτός περιοχής κατοικίας τους, αντιμετωπίζοντας, με τη μετακίνησή τους, ανυπέρβλητα οικονομικά και οικογενειακά προβλήματα.

    Και φυσικά ξεκίνησαν τα όργανα στον τομέα των επιμορφώσεων…

    Επιμόρφωση του Ι.Ε.Π. για όσους ανέλαβαν Παράλληλη Στήριξη, γιατί το υπουργείο δεν προσέλαβε τους απαραίτητους εκπαιδευτικούς.

    Επιμόρφωση για μουσικούς και δασκάλους ώστε να ενισχυθούν οι δεύτεροι όταν αναλαμβάνουν μουσική.

    Επιμόρφωση αντίστοιχα και για τη Θεατρική Αγωγή ώστε τα πράγματα να είναι στρωμένα για του χρόνου και πάλι «καλώς καμωμένα»… Σε αυτήν την περίπτωση, παρέλειψαν να καλέσουν τους θεατρολόγους. Περιττό – αρκεί που επιμορφώνονται οι «επαγγελματίες για όλες τις δουλειές» της εκπαίδευσης, δηλαδή το διορισμένο μόνιμο προσωπικό των δασκάλων.

    Γελιούνται όμως όσοι νομίζουν πως όλα αυτά και όσα σχεδιάζει το υπουργείο να ακολουθήσουν,  θα πραγματοποιηθούν κιόλας.

    Διαμηνύουμε προς πάσα κατεύθυνση και ειδικά προς τους ευφάνταστους σχολικούς συμβούλους που, ενόψει λήξης της φετινής σχολικής χρονιάς, σπεύδουν προθύμως να πραγματοποιήσουν επιμορφώσεις, ότι η καταστρατήγηση των μορφωτικών δικαιωμάτων των μαθητών/τριών και η καταπάτηση των εργασιακών δικαιωμάτων των εκπαιδευτικών ειδικοτήτων συναντά και θα συνεχίσει να συναντά τοίχο και αντίσταση.

    Η επιμόρφωση των εκπαιδευτικών υπήρξε πάντα αίτημα του εκπαιδευτικού κινήματος και ως τέτοιο ο Πανελλήνιος Επιστημονικός Σύλλογος Θεατρολόγων θα το στηρίζει. Όχι όμως σαν μπάλωμα στις αντιεκπαιδευτικές και αντιεπιστημονικές πολιτικές που εφαρμόζει το υπουργείο Παιδείας και σίγουρα όχι σαν την πρόθυμη εκδούλευση που προσφέρουν οι σχολικοί σύμβουλοι συνδράμοντας εντέλει σε αυτές τις πολιτικές

    Η απαξίωση των πτυχίων μας, η προσφορά μας επί 20 και πλέον έτη σε όλη την επικράτεια και οι μηδενικοί διορισμοί εκπαιδευτικών δεν γίνονται αποδεκτοί από το σύνολο της εκπαιδευτικής κοινότητας και των γονέων των μαθητών μας.

    ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ:

    • Την πλήρη απόσυρση της Υ.Α. Φίλη και την απόσυρση της τελευταίας τροπολογίας για την Ειδική Αγωγή.
    • Την αποκλειστικότητα της διδασκαλίας των μαθημάτων ειδικοτήτων από τους αντίστοιχους εκπαιδευτικούς.
    • Τη διάχυση του μαθήματος της Θεατρικής Αγωγής σε όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης.
    • Την επαναφορά του μαθήματος της Θεατρικής Αγωγής στην Ε΄ και ΣΤ΄ Δημοτικού.
    • Την ίδρυση οργανικών θέσεων για το μάθημα της Θεατρικής Αγωγής και άμεσους διορισμούς, ώστε να καλυφθούν οι πραγματικές ανάγκες.

    ΚΑΤΑΓΓΕΛΟΥΜΕ τις επιμορφώσεις – ΠΑΡΩΔΙΑ.

    Συναδέλφισσες και συνάδελφοι,

    Καλλιτέχνες εικαστικοί και μουσικοί, θεατρολόγοι και ηθοποιοί, γυμναστές και εκπαιδευτικοί Τ.Π.Ε.

    ΔΕΝ ΘΑ ΑΦΗΣΟΥΜΕ ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΕΡΑΣΕΙ!

    Η ΠΑΙΔΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ!

    Πανελλήνιος Επιστημονικός Σύλλογος Θεατρολόγων – Π.Ε.ΣΥ.Θ.

    Loading...
  • loading...