• Έγκριση δραστηριοτήτων Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης της Ελληνικής Ορνιθολογικής Εταιρείας 2017

    ΠΑΙΔΕΙΑ 🕔16/12/2016 - 14:50 | Author: Newsroom

    «Έγκριση των δραστηριοτήτων Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης που οργανώνει η Ελληνική Ορνιθολογική Εταιρεία για το σχ. έτος 2016-2017»

    Σας ενημερώνουμε ότι κατόπιν θετικής εισήγησης του ΙΕΠ, εγκρίνουμε τις δραστηριότητες Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης που διοργανώνει η Ελληνική Ορνιθολογική Εταιρεία σε σχολικές μονάδες των Διευθύνσεων Α’/θμιας και Β’/θμιας Εκπ/σης για το σχολικό έτος 2016-17 .

    Ο σχεδιασμός έχει στόχο την περιβαλλοντική ευαισθητοποίηση των μαθητών, ενώ παράλληλα υποστηρίζει προγράμματα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης με θέματα που σχετίζονται με τα άγρια πουλιά που ζουν στην χώρα μας και την προστασία τους και περιλαμβάνει:

    1) Εκπαιδευτικό υλικό με τίτλο «Φτερωτοί αγγελιοφόροι για το κλίμα», το οποίο μπορεί να διατεθεί σε σχολικές μονάδες από τα μέλη της Ελληνικής Ορνιθολογικής Εταιρείας με στόχο την περιβαλλοντική ευαισθητοποίηση των μαθητών/-τριών Α΄/θμιας και Β΄/θμιας Εκπαίδευσης και την υποστήριξη προγραμμάτων Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης για το σχολικό έτος 2016-17. 2) Δραστηριότητες:

    2α) δραστηριότητες σε αστική περιοχή για τη γνωριμία και εξοικείωση των παιδιών με το φυσικό περιβάλλον (Πάρκο Περιβαλλοντικής Ευαισθητοποίησης «Αντώνης Τρίτσης», Ίλιον Αττικής, Δίκτυο Αδόμητων Χώρων, Αθήνα & Θεσσαλονίκη).

    2.β) ετήσια προγράμματα για την ανάπτυξη δραστηριοτήτων από τους εκπαιδευτικούς («Ταξιδεύοντας με τη Νανόχηνα στους ελληνικούς υγρότοπους», «Φτερωτοί ταξιδιώτες: Το μεταναστευτικό ταξίδι των πουλιών στα Ιόνια νησιά).
    2.γ) δραστηριότητες σε περιοχές που προστατεύονται για το φυσικό πλούτο τους, όπου διοργανώνονται επιτόπου επισκέψεις των σχολείων (Υγρότοπος Βραυρώνας, Μαρκόπουλο Αττικής).

    2.δ) φορητά εκπαιδευτικά πακέτα για την ανάπτυξη δραστηριοτήτων από τους εκπαιδευτικούς («Πουλιά των κήπων και πάρκων», «Ταξιδεύοντας με τον Αιγαιόγλαρο και τον Θαλασσοκόρακα στις ελληνικές θάλασσες», «Ο Μαυροπετρίτης μάς ταξιδεύει στο Αιγαίο», «Ταξιδεύοντας με το Κιρκινέζι στους οικισμούς της Θεσσαλίας», «Γνωριμία με το Φυσικό Περιβάλλον του Πάρνωνα», «Εξόρμηση στη φύση του Ταΰγετου» «Γνωριμία με τη φύση των προστατευόμενων περιοχών», Γνωριμία με τη φύση της Σκύρου», «Αναζητώντας τους φυσικούς θησαυρούς της ΖΕΠ Άνδρου»).

    Επισημαίνονται τα εξής:

    (α) Οι επισκέψεις στα σχολεία και η ενημέρωση των μαθητών/-τριών δύνανται να πραγματοποιηθούν κατόπιν συνεννόησης με τη Δ/νση και τον Σύλλογο Διδασκόντων των εν λόγω σχολείων. Απαραίτητη προϋπόθεση η μη παρακώλυση του σχολικού προγράμματος και η ασφάλεια των μαθητών.

    (β) Η συμμετοχή των μαθητών στις συγκεκριμένες ενημερώσεις είναι προαιρετική και δύναται να πραγματοποιηθεί εφόσον εντάσσονται στο πλαίσιο συγκεκριμένης δράσης ή σχολικής δραστηριότητας.

    (γ) Η ενημέρωση των μαθητών/-τριών θα πρέπει να γίνεται παρουσία των εκπαιδευτικών των σχολείων που θα συμμετέχουν στη δραστηριότητα και θα πρέπει να είναι κατάλληλα προσαρμοσμένη στην ηλικία και στο μαθησιακό επίπεδο των μαθητών. Επίσης, προτείνεται και η παρουσία του/της Υπευθύνου/-ης Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης (ή του/της Υπευθύνου/-η Σχολικών Δραστηριοτήτων) της οικείας Δ/νσης Εκπαίδευσης.

    (δ) Η ενημέρωση θα γίνεται χωρίς οποιαδήποτε οικονομική επιβάρυνση και δεν θα περιλαμβάνει διανομή οποιουδήποτε διαφημιστικού υλικού.

    Loading...
  • Δίκτυο ανεξάρτητων διαφημίσεων
    loading...