Ο.Λ.Τ.Ε.Ε.: Δράμα διάλογος και παγ-κάκιστες υπηρεσίες

Το Υπουργείο Παιδείας έκλεισε ήσυχα και …διακριτικά τον «Εθνικό και Κοινωνικό Διάλογο για την Παιδεία», χωρίς καμιά επίσημη ανακοίνωση. Μια μέρα μετά την αθόρυβη ακύρωση της δημόσιας συζήτησης της 26ης -1-2016, ο Πρόεδρος της Επιτροπής έστειλε μήνυμα σε ηλεκτρονικό μέσο ενημερώνοντας ότι προς το παρόν θα ασχοληθεί με τα εκπαιδευτικά προβλήματα του Νομού Δράμας, προσκαλώντας τους ενδιαφερόμενους να συμμετάσχουν σε «συνάντηση – ανοιχτή συζήτηση» στο Δημοτικό Ωδείο της πόλης.

Η Κυβέρνηση δεν μπορεί έτσι απλά να «εξαφανίσει» τον «διάλογο» για την Παιδεία που εκείνη ξεκίνησε, έστω και με τους όρους κάτω από τους οποίους επέλεξε να διενεργείται αυτός.

Στο μεταξύ, διάφοροι καταθέτουν μεμονωμένα και ως πυροτεχνήματα, προσωπικές απόψεις και προτάσεις – ρουκέτες. Η ελευθερία της έκφρασης αποτελεί ασφαλώς αναφαίρετο δημοκρατικό δικαίωμα καθενός. Δεν αρνούμαστε επίσης την πιθανότητα κάποια εντελώς πρωτότυπη ιδέα να «επιφανεί» ως θεία φώτιση σε μια ομάδα φRENσκων νεανικών μυαλών. Ωστόσο, όλα πρέπει να γίνονται με κάποια σειρά.

Αποτελεί λοιπόν υποχρέωση του Υπουργείου:

α) να δημοσιοποιήσει άμεσα το περίγραμμα των απόψεων και των προθέσεών του για τις μεταρρυθμίσεις που σκοπεύει να κάνει,

β) να δώσει επίσημο βήμα για να ακουστούν πρώτα οι απόψεις που υπέστησαν τη βάσανο της διαβούλευσης και της ζύμωσης μέσα από συλλογικά όργανα ή επιστημονικά φόρα.

Στο μεταξύ, όσοι αυτές τις μέρες δημοσιεύουν προσωπικές απόψεις για μόνο ένα τύπο Γενικού Λυκείου, κλείσιμο των ΕΠΑΛ και συγχώνευσή τους με τα ΙΕΚ, κλπ, κάθε άλλο παρά πάγ-καλες υπηρεσίες προσφέρουν προς την ΤΕΕ, στην οποία (φευ) …υπηρετεί ο εμπνευστής τους και μάλιστα από προβεβλημένη θέση !

Οι θέσεις της Ομοσπονδίας μας είναι εδώ και χρόνια ξεκάθαρες και απλές:

1. Η ΤΕΕ μέσα στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση του Τυπικού Συστήματος.

2. Το Επαγγελματικό Λύκειο αυτοτελές σχολείο, ισότιμο του Γενικού.

Η αναλυτική και τεκμηριωμένη πρότασή μας είναι από χρόνια δημοσιευμένη:

(βλ.: )

Κ α λ ο ύ μ ε

Το Υπουργείο, τους Φορείς, τις συλλογικότητες, τους ταγούς της εκπαίδευσης αλλά και τους απλούς συντελεστές της (εκπαιδευτικούς, γονείς και κηδεμόνες), να τοποθετηθούν άμεσα και ξεκάθαρα πάνω σε αυτούς τους δύο άξονες.

Από το Διοικητικό Συμβούλιο της Ο.Λ.Τ.Ε.Ε.