Χθες ολοκληρώθηκε η δημόσια διαβούλευση με μεταφορείς και γονείς για τα 2.000 δρομολόγια που πρέπει να προκηρυχθούν και-όπως φαίνεται- το νέο Δυναμικό Σύστημα Αγορών γραμμών για μεταφορά μαθητών, με ηλεκτρονική επιλογή, εξακολουθεί να αντιμετωπίζεται εντελώς διαφορετικά από τους επαγγελματίες αυτοκινητιστές.


Για παράδειγμα, τα Σωματεία Ταξί από Αχαΐα (Πάτρα, Αίγιο, Καλάβρυτα) και Αιτ/νια (Μεσολόγγι, Ναύπακτο) έχουν προσφύγει καταγγέλλοντας τη διαδικασία και ζητώντας την επιστροφή στο παλαιό σύστημα του διεθνούς διαγωνισμού με τις αναθέσεις. Αντίθετη γνώμη έχουν τα σωματεία Ταξί στην Ηλεία, με αποτέλεσμα ουσιαστικά η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας να έχει εγκλωβιστεί καθώς, είτε μπρος είτε πίσω κινηθεί, θα υπάρξουν ενστάσεις, όπως γράφει ο Παναγιώτης Σακελλαρόπουλος στην εφημερίδα “ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ”.

Με βάση τις αλλαγές που προτείνονται πολλά από τα 218 δρομολόγια λεωφορείων και 875 δρομολόγια ταξί για την Αχαΐα, για πρώτη φορά από τη νέα σχολική χρονιά 2016-2017, θα είναι αποκλειστικά για μαθητική μεταφορά, με συνοδό μάλιστα υποχρεωτικά για μαθητές Νηπιαγωγείου και Δημοτικού.

Για την απόφαση αυτή ήδη έχουν εκφράσει τη σύμφωνη γνώμη Σύλλογοι Γονέων και Κηδεμόνων που στην πλειοψηφία τους βέβαια αναμένουν πρώτα τις οριστικές αποφάσεις.