• Διευκρινήσεις για την καταχώριση νέων στοιχείων στο MySchool»

    ΠΑΙΔΕΙΑ 🕔16/09/2017 - 10:35 | Author: Newsroom

    Το Διοικητικό Συμβούλιο της Πανελλήνιας Επιστημονικής Ένωσης Διευθυντών Σχολικών Μονάδων Π.Ε., με αφορμή την εγκύκλιο του Υπουργείου Παιδείας με Αρ. Πρωτ. 149084/ΓΔ4/08-09-2017, και θέμα: «Καταχώριση στοιχείων στα Πληροφοριακά Συστήματα και Ολοκληρωμένο Πληροφοριακό Σύστημα Διαχείρισης ()», έχει να επισημάνει τα εξής:

    Σύμφωνα με την παραπάνω εγκύκλιο, και για να τηρηθούν τα όσα προβλέπει, οι Διευθυντές των σχολικών μονάδων θα πρέπει να βρίσκονται καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας μπροστά στη οθόνη του Η/Υ εισάγοντας και τροποποιώντας στοιχεία του πληροφοριακού συστήματος . Ταυτόχρονα, θα πρέπει να διεκπεραιώνουν ένα τεράστιο γραφειοκρατικό έργο αλλά και να καλύπτουν το υποχρεωτικό διδακτικό τους ωράριο, το οποίο στην Πρωτοβάθμια εκπαίδευση κυμαίνεται από 8 έως και 20 διδακτικές ώρες την εβδομάδα.

    Οι Διευθυντές όμως, εκτός από διοικητικοί είναι και επιστημονικοί- παιδαγωγικοί υπεύθυνοι των σχολικών τους μονάδων, και εκτός της διασφάλισης της ομαλής λειτουργίας τους, πρώτιστο καθήκον τους πρέπει να είναι η στήριξη του έργου των εκπαιδευτικών με κάθε τρόπο,  καθώς και η συμβουλευτική μαθητών και γονέων. Πότε όμως θα προλάβουν οι Διευθυντές να ασχοληθούν με την άσκηση των ουσιαστικών καθηκόντων τους όταν καθημερινά επιφορτίζονται και με νέο γραφειοκρατικό έργο;

    Με βάση τα παραπάνω, και με δεδομένη την ανυπαρξία γραμματειακής υποστήριξης στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση, προτείνουμε:

    Την άμεση εξίσωση του ωραρίου των Διευθυντών, Υποδιευθυντών και εκπαιδευτικών της Α/θμιας Εκπαίδευσης με αυτό που ισχύει στη Β/θμια Εκπαίδευση, με σκοπό να εξοικονομηθεί ο απαραίτητος χρόνος για την διεκπεραίωση των συνεχώς αυξανόμενων γραφειοκρατικών υποχρεώσεων των σχολικών μονάδων.

    Loading...
  • Δίκτυο ανεξάρτητων διαφημίσεων
    loading...