• Διερεύνηση της σχολικής προσαρμογής μαθητών 12+, με 36 ερωτήσεις

    ΠΑΙΔΕΙΑ 🕔12/12/2015 - 11:49 | Author: Newsroom
    Το ερωτηματολόγιο απευθύνεται κυρίως σε παιδιά 12 ετών και πάνω

    ΑΝΑΝΙΑΣ Π. ΤΟΖΑΚΙΔΗΣ ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ 8ης ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ &

    ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

    Κλίμακα Σχολικής Προσαρμογής

    Παρακάτω θα βρεις μερικές σκέψεις που έχουν κάνει παιδιά της ηλικίας σου για το σχολείο. Θέλουμε τώρα τη δική σου γνώμη. Αν δηλαδή αυτό που λέει η κάθε σκέψη, είναι για σένα σωστό και πόσο είναι σωστό.
    Διάβασε προσεκτικά μια-μια πρόταση. Σκέψου αυτό που λέει η καθεμιά πόσο ταιριάζει σε σένα.
    Αν ταιριάζει σε σένα πολύ, κλείσε σε έναν κύκλο το γράμμα Π (που σημαίνει πολύ)
    Αν ταιριάζει σε σένα μέτρια, κλείσε σε έναν κύκλο το γράμμα Μ (που σημαίνει μέτρια)
    Αν ταιριάζει σε σένα λίγο, κλείσε σε έναν κύκλο το γράμμα Λ (που σημαίνει λίγο)
    Αν δεν ταιριάζει σε σένα καθόλου, κλείσε σε έναν κύκλο το γράμμα Κ (που σημαίνει καθόλου).

    ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ

    1.Κάθε μέρα λαχταρώ την ώρα που θα ΄ρθω στο σχολείο
    Π Μ Λ Κ
    2.Μερικές φορές νιώθω μοναξιά στο σχολείο και δεν ξέρω τι να κάνω
    Π Μ Λ Κ
    3.Δεν πάω καλά με τα μαθήματά μου
    Π Μ Λ Κ
    4.Αγαπάω τους καθηγητές μου
    Π Μ Λ Κ
    5.Πολλά απ’ όσα μας λένε να κάνουμε στο σχολείο δεν με ενδιαφέρουν
    Π Μ Λ Κ
    6.Φοβάμαι να ρωτήσω τους καθηγητές, όταν δεν καταλαβαίνω κάτι
    Π Μ Λ Κ
    7.Τ’ άλλα παιδιά της τάξης ζητούν τη συντροφιά μου και θέλουν την παρέα μου
    Π Μ Λ Κ
    8.Στο σχολείο κανείς δε μου δίνει σημασία
    Π Μ Λ Κ
    9.Θα ήμουνα ευχαριστημένος στο σχολείο, αν δεν μας έβαζαν τόσες πολλές εργασίες
    Π Μ Λ Κ
    10.Οι καθηγητές μου με βοηθούν να καταλαβαίνω τα μαθήματα
    Π Μ Λ Κ
    11.Στο σχολείο μπορώ να κάθομαι με το παιδί που θέλω
    Π Μ Λ Κ
    12.Δύσκολα παίρνεις καλό βαθμό στην τάξη μου
    Π Μ Λ Κ
    13.Κάθε φορά που έχουμε διαγώνισμα, ανησυχώ μήπως δε γράψω καλά
    Π Μ Λ Κ
    14.Δε μ’ ευχαριστεί τίποτε στο σχολείο
    Π Μ Λ Κ
    15.Στο σχολείο δεν έχω τόσους φίλους όσους θα ήθελα
    Π Μ Λ Κ
    16.Συνήθως το σχολείο δε με κουράζει
    Π Μ Λ Κ
    17.Οι καθηγητές μου δε με συμπαθούν
    Π Μ Λ Κ
    18.Υπάρχει τόση ακαταστασία στο σχολείο που τα χάνεις καμιά φορά
    Π Μ Λ Κ
    19.Με πιάνει αγωνία κάθε φορά που ο καθηγητής μου κάνει ερωτήσεις την ώρα του μαθήματος.
    Π Μ Λ Κ
    20.Στο σχολείο παιδιά σαν και μένα δεν τα πάνε καλά.
    Π Μ Λ Κ
    21.Οι πιο πολλοί μαθητές δεν ενδιαφέρονται για ό,τι γίνεται στο σχολείο
    Π Μ Λ Κ
    22.Προχωρώ καλά στα μαθήματα.
    Π Μ Λ Κ
    23.Θα ήμουνα ευχαριστημένος, αν μας αφήνανε να κάνουμε πράγματα μόνοι μας, χωρίς να μας λένε πώς ακριβώς να τα κάνουμε.
    Π Μ Λ Κ
    24.Οι πιο πολλοί συμμαθητές μ’ αγαπούν και θέλουν να τους κάνω παρέα.
    Π Μ Λ Κ
    25.Νομίζω ότι τα παιδιά σαν και μένα ποτέ δεν θα γίνουν καλοί μαθητές όσο κι αν προσπαθήσουν.
    Π Μ Λ Κ
    26.Την ώρα που γράφω διαγώνισμα, έχω αγωνία
    Π Μ Λ Κ
    27.Αγαπώ το σχολείο πιο πολύ, απ’ όσο το αγαπούν τα άλλα παιδιά.
    Π Μ Λ Κ
    28.Κανένας στο σχολείο δεν ενδιαφέρεται για ό,τι μου συμβαίνει
    Π Μ Λ Κ
    29.Είναι για μένα δύσκολο να τα πηγαίνω καλά στο σχολείο, όσο θα ήθελαν οι καθηγητές και οι γονείς μου.
    Π Μ Λ Κ
    30.Οι καθηγητές μου μού φέρονται φιλικά
    Π Μ Λ Κ
    31.Οι πιο πολλές σχολικές εργασίες που μας βάζουν να κάνουμε είναι άχρηστες.
    Π Μ Λ Κ
    32.Συχνά φοβάμαι, μήπως πω κάτι ανόητο την ώρα του μαθήματος.
    Π Μ Λ Κ
    33.Κάθε φορά που έχουμε διαγώνισμα, είμαι σίγουρος πως θα γράψω καλά.
    Π Μ Λ Κ
    34.Οι καθηγητές μου ενδιαφέρονται για μένα
    Π Μ Λ Κ
    35.Νευριάζω, όταν οι καθηγητές μου δε με βοηθούν εκεί που τους χρειάζομαι.
    Π Μ Λ Κ
    36.Είμαι πολύ ευχαριστημένος με την πρόοδο που έχω στα μαθήματα.
    Π Μ Λ Κ

    Πατήστε εδώ για ανάλυση της Κλίμακας Σχολικής Προσαρμογής του μαθητή και το ερωτηματολόγιο

    Loading...
  • loading...