Οι επιμέρους ετερότητες, που συγκροτούν τη μουσουλμανική μειονότητα, και συγκεκριμένα οι Πομάκοι, και η διδασκαλία της Πομακικής, δεν θα πρέπει να αποτελέσουν μια εμβόλιμη και εμβαλωματική προσθήκη στο υπάρχον εκπαιδευτικό σύστημα αλλά μέρος ενιαίας προσέγγισης της εκπαιδευτικής και της εθνικής πολιτικής, συγκροτημένης, βαθιά επισταμένης και συνολικά σχεδιασμένης μεταρρυθμιστικής προσπάθειας διαχείρισης της αλλογλωσσίας και των ταυτοτήτων στην εκπαίδευση, που θα περιλαμβάνει όλες τις γλωσσικές, εθνικές, πολιτισμικές ταυτότητες. Τα παραπάνω αναφέρονται σε γραπτή απάντηση του υφυπουργού Παιδείας κ. Γεωργαντά σε Αναφορά του Βουλευτή κ.