17-10-16 Απάντηση του Υφυπουργού Παιδείας, Έρευνας & Θρησκευμάτων σε δημοσίευμα της 14-10-2016 με τίτλο «Κατάληψη στο προξενείο της Στουτγκάρδης για τον κίνδυνο «λουκέτου» στο ελληνικό λύκειο»

Την Παρασκευή 14 Οκτωβρίου το γραφείο του Υφυπουργού Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων επικοινώνησε με την Υπηρεσία Δημοσιονομικού Ελέγχου στο ΥΠΠΕΘ και την Τράπεζα της Ελλάδας και έγινε γνωστό ότι την Δευτέρα 17 Οκτωβρίου θα εξοφληθεί το χρηματικό ένταλμα με αριθμό 152703/2016, συνολικού ποσού 21.625 ευρώ για το Ελληνικό Λύκειο Στουτγκάρδης.

Σε απάντηση της επιστολής της ΕΛΜΕ Βόρειας Ρηνανίας-Βεστφαλίας, ενημερώνουμε τα εξής:

α) Η στελέχωση και λειτουργία των σχολείων ορίζεται με βάση τις κείμενες διατάξεις οι οποίες έχουν εφαρμογή και στην ομογενειακή εκπαίδευση.

β) Ο οποιοσδήποτε χωρισμός τμημάτων είτε αυτοτελών είτε συνδιδασκόμενων γίνεται πάντα με βάση τις κείμενες διατάξεις και με παιδαγωγικά κριτήρια και ουδέποτε χωρίστηκε τμήμα τάξης με 20 μαθητές σε σχολείο περιοχής ευθύνης του Συντονιστή Βερολίνου.

γ) Το Γυμνάσιο/Λύκειο Κολωνίας έχει αυτή τη στιγμή 70 μαθητές και υπηρετούν σε αυτό 10 εκπαιδευτικοί.

δ) Σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 18 του Ν.4027/2011 «Δυνατότητα νέας απόσπασης στο εξωτερικό δεν υπάρχει για εκπαιδευτικούς που συμπληρώνουν ή έχουν συμπληρώσει πέντε συνολικά έτη απόσπασης».

ε) Σχετικά με τα κενά ειδικότητας ΠΕ03, το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων έχει αποσπάσει τρεις εκπαιδευτικούς (ένας (1) κλάδου ΠΕ03-για τις ανάγκες της υπηρεσίας και δύο (2) εκπαιδευτικούς κλάδου ΠΕ19).

στ) Αναφορικά προς την περιοχή της Βόρειας Ρηνανίας-Βεστφαλίας, η Πολιτική Ηγεσία του Υπουργείου μερίμνησε για την έγκαιρη υπογραφή όλων των παρατάσεων των εκπαιδευτικών (αυτοδίκαιη παράταση για ένα έτος με επιμίσθιο, παράταση για ένα έτος χωρίς επιμίσθιο, παράταση προς συμπλήρωση πενταετίας και παράταση λόγω συζύγου μονίμου κατοίκου εξωτερικού).

Συνεπώς, οι οποιεσδήποτε αποσπάσεις ή παρατάσεις έχουν γίνει φέτος έγκαιρα από το ΥΠΠΕΘ, με γνώμονα το συμφέρον της υπηρεσίας και τις τρέχουσες υπηρεσιακές/διδακτικές ανάγκες σε διδακτικό προσωπικό.