• Αντιμετώπιση κενών θέσεων υποδιευθυντών αλλά και ισοψηφίας τους

    ΠΑΙΔΕΙΑ 🕔10/09/2017 - 16:20 | Author: Newsroom

    Κενές θέσεις υποδιευθυντών αντιμετωπίζονται:  ΠΔ Καθορισμός της διαδικασίας επιλογής υποδιευθυντών, ΦΕΚ 2908_23.8.2017

    Άρθρο 5
    Πλήρωση κενών θέσεων
    Σε κενές ή κενούμενες θέσεις υποδιευθυντών σχολικών μονάδων και εργαστηριακών κέντρων και υπευθύνων τομέων Ε.Κ., η διαδικασία επιλογής επαναλαμβάνεται το αργότερο εντός τριών μηνών, με απόφαση του οικείου ΠΥΣΠΕ-ΠΥΣΔΕ της παρ. 13 του άρθρου 21 του ν. 4327/2015. Μέχρις ότου ολοκληρωθεί η επανάληψη της διαδικασίας οι κενές ή κενούμενες θέσεις υποδιευθυντών σχολικών μονάδων πληρώνονται προσωρινά από εκπαιδευτικούς με οργανική θέση στη συγκεκριμένη σχολική μονάδα, με βάση το κριτήριο της αρχαιότητας σύμφωνα με το χρόνο συνολικής εκπαιδευτικής υπηρεσίας.

    Στην περίπτωση των εργαστηριακών κέντρων οι κενές ή κενούμενες θέσεις υποδιευθυντών και υπεύθυνων τομέων πληρώνονται προσωρινά από εκπαιδευτικούς τοποθετημένους στη συγκεκριμένη μονάδα με βάση το προαναφερθέν κριτήριο.

    Ισοψηφία υποδιευθυντών αντιμετωπίζεται από το διευρυμένο ΠΥΣΔΕ σύμφωνα με το άρθρο 20 του ν. 4327/2015
    Άρθρο 20
    Αποτίμηση κριτηρίων επιλογής προϊσταμένων τμημάτων εκπαιδευτικών θεμάτων, υποδιευθυντών σχολικών μονάδων και Ε.Κ., υπεύθυνων τομέων Ε.Κ. και προϊσταμένων νηπιαγωγείων και διθέσιων και τριθέσιων δημοτικών σχολείων
    Το άρθρο 15 του ν. 3848/2010 (Α΄ 71) αντικαθίσταται ως ακολούθως:
    «1. Κριτήρια επιλογής των στελεχών του άρθρου αυτού είναι ιδίως η προσωπικότητα και η γενική συγκρότηση του υποψηφίου, η ικανότητα του υποψηφίου να αναλαμβάνει πρωτοβουλίες, να επιλύει προβλήματα (διδακτικά, διοικητικά, οργανωτικά, λειτουργικά κ.λπ.), να δημιουργεί κατάλληλο παιδαγωγικό περιβάλλον και να εμπνέει τους εκπαιδευτικούς κατά την άσκηση των καθηκόντων
    τους. Βασικό κριτήριο είναι η γνώση του αντικειμένου του προς άσκηση έργου, η οποία συνάγεται από: α) την επιστημονική – παιδαγωγική συγκρότηση του υποψηφίου και κυρίως το επίπεδο των σπουδών και γενικότερα τις σπουδές του, την ύπαρξη σπουδών ή επιμορφώσεων στην οργάνωση και διοίκηση της εκπαίδευσης και την πιστοποιημένη γνώση ξένων γλωσσών και Τ.Π.Ε.,
    υλοποίηση εκπαιδευτικών προγραμμάτων και εφαρμογή καινοτομιών, συμμετοχή σε συμβούλια, επιτροπές ή ομάδες εργασίας, κοινωνική και συνδικαλιστική δράση, συμμετοχή σε όργανα διοίκησης επιστημονικών και εκπαιδευτικών οργανώσεων ή σε όργανα λαϊκής συμμετοχής και επίσημες διακρίσεις και β) την υπηρεσιακή κατάσταση και τη διοικητική εμπειρία, όπως προκύπτει
    από τη συνολική εκπαιδευτική υπηρεσία του υποψηφίου αλλά και την προϋπηρεσία σε άσκηση διοικητικού έργου

    Loading...
  • loading...