Ενημέρωση από

Το αμέσως επόμενο διάστημα ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ, μορφή νομοσχεδίου πρόκειται να πάρει και ο διάλογος για την Παιδεία που έχει προωθήσει το Υπουργείο και ο οποίος αφορά το σύνολο της εκπαίδευσης.


Όπως είναι ήδη γνωστό, οι πρόσφατες παρεμβάσεις του υπουργείου Παιδείας στα Νηπιαγωγεία (αύξηση των μαθητών ανά τμήμα), στα Δημοτικά σχολεία (ο λεγόμενος νέος τύπος ενιαίου ολοήμερου σχολείου) και στην Ειδική Αγωγή (επιχειρείται η διάλυση των σταθερών δομών Ειδικής Αγωγής και η διεύρυνση των ελαστικά εργαζομένων στον χώρο) έγιναν με στόχο, τον περιορισμό των προσλήψεων αναπληρωτών τη νέα σχολική χρονιά αφού όπως έκανε γνωστό ο Υπουργός μόνιμοι διορισμοί δεν θα γίνουν παρά τις συνεχείς δεσμεύσεις του.
Τα δυσάρεστα όμως δεν σταματούν εδώ καθώς βασικός στόχος της εκπαιδευτικής μεταρρύθμισης που έρχεται είναι η «Ενίσχυση της παιδαγωγικής αυτονομίας των σχολικών μονάδων»

Τι σημαίνει όμως πρακτικά αυτό;

O ΟΟΣΑ υποστήριζε ότι το ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα είναι από τα πιο συγκεντρωτικά στην Ευρώπη και πρότεινε τη μετατόπιση του προϋπολογισμού του υπουργείου Παιδείας στο υπουργείο Εσωτερικών και την ανταγωνιστική χρηματοδότηση των σχολικών μονάδων, με βάση τον αριθμών των παιδιών και την επίδοσή τους.

Όλα τα παραπάνω συνάδελφοι θα είναι η ταφόπλακα του δημόσιου σχολείου των ίσων ευκαιριών….

Χρέος λοιπόν και καθήκον μας είναι η ΑΝΤΡΙΔΡΑΣΗ και ο ΞΕΣΗΚΩΜΟΣ…..