Ενημέρωση σχετικά με τη συμπλήρωση των

Ευαγγέλου Φίλιππος

Αιρετός Α.Π.Υ.Σ.Π.Ε. Ηπείρου με τη ΔΑΚΕ/ΠΕ

ΑΙΤΗΣΕΙΣ για την Β1΄ ΕΠΙΠΕΔΟΥ (ΤΠΕ) από 15 μέχρι 23  ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2017 – Αναλυτικές ΟΔΗΓΙΕΣ για τις αιτήσεις

  • Βγήκε ανακοίνωση στην ιστοσελίδα που αναφέρει ότι οι αιτήσεις για την επιμόρφωση Β1 ΕΠΙΠΕΔΟΥ ξεκίνησαν από Τετάρτη 15/11/2017 μέχρι την Πέμπτη 23/11/2017 .

  • Δικαίωμα συμμετοχής στην επιμόρφωση έχουν οι εκπαιδευτικοί της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης όλων των κλάδων και ειδικοτήτων της ελληνικής δημόσιας εκπαίδευσης (περιλαμβανομένων των υπηρετούντων ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ)

  • Προϋπόθεση για τη συμμετοχή σε πρόγραμμα Εισαγωγικής Επιμόρφωσης για την εκπαιδευτική αξιοποίηση Τ.Π.Ε. αποτελεί η πιστοποίηση στις βασικές δεξιότητες (Α’ επίπεδο Τ.Π.Ε.), με εξαίρεση τους εκπαιδευτικούς του κλάδου ΠΕ19/20, καθώς και τους επιμορφωτές Α’ επιπέδου Τ.Π.Ε.

1.ΟΔΗΓΙΕΣ για την υποβολή της ΑΙΤΗΣΗΣ –

Απατούνται οι ΚΩΔΙΚΟΙ Α΄ΕΠΙΠΕΔΟΥ:

1ο βήμα:

 Πηγαίνετε κατευθείαν στη διεύθυνση:

2ο βήμα:

Μετά θα εμφανιστεί η παρακάτω σελίδα:

3ο βήμα:

Κάνετε κλικ στο σύνδεσμο: Είσοδος.

Τότε θα εμφανιστεί η παρακάτω οθόνη, στην οποία συμπληρώνετε το όνομα χρήστη και τον κωδικό που είχατε για το Α΄ Επίπεδο

4ο βήμα:

Τότε θα εμφανιστεί η σελίδα:

5ο βήμα:
Αρχικά ΠΡΙΝ κάνετε Υποβολή αίτησης, πηγαίνετε στην ενότητα: Αίτηση επιμόρφωσης και κάνετε κλικ στην υποενότητα: Προβολή διαθέσιμων προγραμμάτων, έτσι ώστε να δείτε τα Κέντρα Επιμόρφωσης (Κ.Σ.Ε.) που θέλετε να δηλώσετε:

Έχετε δικαίωμα να κάνετε αίτηση σε μια Δ/νση Π.Ε. Εκπ/σης και σε 3 διαθέσιμα κέντρα επιμόρφωσης που διατίθενται σ’αυτήν.

6ο βήμα:

Αφού κάνετε κλικ στην Προβολή διαθέσιμων προγραμμάτων θα εμφανιστεί η παρακάτω οθόνη:

7ο βήμα:

Επιλέγετε τη Διεύθυνση Εκπαίδευσης που σας ενδιαφέρει και θα εμφανιστούν τα διαθέσιμα Κέντρα Επιμόρφωσης.

Για παράδειγμα, στη Δ/νση Εκπ/σης Ιωαννίνων υπάρχουν τα εξής Κέντρα:

  • 1ο ΕΚ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ (Τέρμα Δωδώνης, πρώην Πολυκλαδικό).Τηλ.: 2651040085, 6977372016, ΤΣΙΜΑΚΗΣ ΑΣΤΕΡΙΟΣ

  • 3ο Δημοτικό Σχολείο Ιωαννίνων – Μαρούτσειο (Χρ. Κάτσαρη 11 – απέναντι από τη Δ.Ε.Η.). Τηλ.: 2651022032

  • ΚΕΚ ΕΥΡΩΙΔΕΑ (Μαρίκας Κοτοπούλη 127). Τηλ.: 2651086035, 6937017043 ΛΙΣΓΑΡΑ ΦΩΤΕΙΝΗ

  • PRACTICA Δυτικής Ελλάδας (Σακελλαρίου 7). Τηλ.: 2651077931, 6948575584, ΤΖΩΡΤΖΗ ΑΜΑΛΙΑ

  • Εργασία Εκπαιδευτική ΑΕ Παράρτημα Ιωαννίνων (ΜΑΡΙΚΑΣ ΚΟΤΟΠΟΥΛΗ 68).Τηλ: 2651071772, 6936526884, ΥΦΑΝΤΙΔΟΥ ΑΝΝΑ

8ο βήμα:

Αφού δείτε τα διαθέσιμα κέντρα επιμόρφωσης/προγράμματα, τότε θα κάνετε κλικ στην υποενότητα: Υποβολή/προβολή αίτησης , για να προβείτε στην ΑΙΤΗΣΗ

9ο βήμα:

Αφού κάνετε κλικ στην Υποβολή/προβολή αίτησης, τότε θα εμφανιστεί

Επιλέξτε πάλι Διεύθυνση Εκπαίδευσης για να δείτε τα διαθέσιμα προγράμματα.

Εμφανίζονται μόνο οι Δ/νσεις που έχουν διαθέσιμα προγράμματα για την ειδικότητά σας.

Στη συνέχεια επιλέξτε τα προγράμματα για τα οποία ενδιαφέρεστε με σειρά προτεραιότητας μεταφέροντας τα με κλικ στα βέλη από την αριστερή στήλη στη δεξιά. Μπορείτε να επιλέξετε μέχρι 3 προγράμματα.

Όλα τα προγράμματα πρέπει να είναι από την ίδια Διεύθυνση Εκπαίδευσης.

10ο βήμα:

Εφόσον έχει επιλέξει το/τα πρόγραμμα/τα που επιθυμείτε, πατώντας «Καταχώριση επιλογών», υποβάλλεται η αίτησή σας.

Εμφανίζεται σχετική ενημέρωση και ο τυχαίος αριθμός που σας αποδόθηκε κατά την υποβολή της αίτησης, ο οποίος και θα χρησιμοποιηθεί κατά της διαδικασίας της κλήρωσης

2) Αν ΞΕΧΑΣΕΤΕ τους ΚΩΔΙΚΟΥΣ Α΄ ΕΠΙΠΕΔΟΥ,

Οδηγίες για το πώς θα κάνετε ΑΝΑΚΤΗΣΗ ΚΩΔΙΚΩΝ

1ο βήμα:

Πηγαίνετε πάλι στην ιστοσελίδα

2ο βήμα:

Στη συνέχεια, κάντε κλικ στην ενότητα: Ανάκτηση κωδικών

3ο βήμα:

Τότε θα εμφανιστεί η παρακάτω οθόνη:

  • Θα πρέπει να συμπληρώσετε το ΑΦΜ ή τον Αρ. Μητρώου εκπαιδευτικού
  • Στη συνέχεια, θα σας αποσταλούν οι κωδικοί στο e-mail που είχατε δηλώσει όταν είχατε εκδώσει παλιότερα τους κωδικούς για το Α΄ Επίπεδο.

ΠΡΟΣΟΧΗ (Help Desk): Στην περίπτωση που έχετε αλλάξει email και δεν μπορείτε με αυτόν τον τρόπο να λάβετε τους κωδικούς, θα πρέπει να οδηγηθείτε στην υπηρεσία  Help Desk (Υπηρεσία υποστήριξης)

Για να χρησιμοποιήσετε την υπηρεσία  Help Desk  πηγαίνετε πάλι στη διεύθυνση: και ακολουθείτε τη διαδρομή:  Υποστηρικτικές Δομές> Help Desk

Μόλις κάνετε κλικ στην ενότητα Help Desk , τότε εμφανίζεται η εξής οθόνη:

Για παράδειγμα, στο θέμα μηνύματος μπορείτε να βάλετε: Ανάκτηση κωδικών

Στην κατηγορία ερωτήματος, μπορείτε να βάλετε: τεχνικά θέματα

Στο Μήνυμα, μπορείτε να βάλετε: αποστολή κωδικών ,κλπ…..