• Αναγνώριση διδακτικής προϋπηρεσίας ζητούν οι Σχολικοί Σύμβουλοι

    ΠΑΙΔΕΙΑ 🕔22/05/2017 - 20:22 | Author: Newsroom

    Ο Σχολικός Σύμβουλος μετέχει «στην αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου των εκπαιδευτικών, στην αυτοαξιολόγηση των σχολικών μονάδων, για την επιμόρφωση των οποίων αναλαμβάνει πρωτοβουλίες, προγραμματίζει το εκπαιδευτικό έργο και διαχειρίζεται την εκπαιδευτική πολιτική στην περιοχή ευθύνης του» τονίζουν με ανακοίνωσή τους.

    Να συμπεριληφθεί ως διδακτική προϋπηρεσία η υπηρεσία των Σχολικών Συμβούλων ζητούν με υπογραφές τους στελέχη της εκπαίδευσης, ενόψει της αυριανής συζήτησης του ν/σ για τον τρόπο επιλογής διευθυντών εκπαίδευσης.
    «Οι Σχολικοί/Σχολικές Σύμβουλοι ασκούν τα καθήκοντά τους τόσο εντός των σχολείων και σε συνάφεια με τη διδασκαλία σε αυτά, όσο και εκτός των σχολικών μονάδων», τονίζουν σε κειμενό τους, και θυμίζουν ότι στα καθήκοντα και τις αρμοδιότητές τους (ν. 1304/1982 και αριθ.Φ.353.1/324/105657/Δ1/8-10-2002 Υ.Α. (ΦΕΚ αρ. 1340/Β) όπως τροποποιήθηκε) περιλαμβάνεται «η συνεργασία όχι μόνο με το διευθυντή, το εκπαιδευτικό προσωπικό και το μαθητικό συμβούλιο, του κάθε σχολείου της περιοχής αρμοδιότητάς του, αλλά και με το Διευθυντή Εκπαίδευσης ή τον Προϊστάμενο Γραφείου, τους συλλόγους γονέων και κηδεμόνων, ακόμη και με τα όργανα της τοπικής αυτοδιοίκησης για την αρτιότερη εκπλήρωση της αποστολής του».

    Όπως τονίζουν ο Σχολικός Σύμβουλος μετέχει «στην αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου των εκπαιδευτικών, στην αυτοαξιολόγηση των σχολικών μονάδων, για την επιμόρφωση των οποίων αναλαμβάνει πρωτοβουλίες, προγραμματίζει το εκπαιδευτικό έργο και διαχειρίζεται την εκπαιδευτική πολιτική στην περιοχή ευθύνης του.

    » Επιπλέον, συμμετέχει σε υπηρεσιακά συμβούλια και συμβούλια επιλογής σύμφωνα με σχετικές διατάξεις, συμμετέχει στις επιτροπές προαγωγικών και απολυτηρίων εξετάσεων των Πανελλαδικών εξετάσεων, των επιτροπών του Ι.Ε.Π. στη συγγραφή σχολικών εγχειριδίων, στην παραγωγή υποστηρικτικού διδακτικού υλικού, σε δειγματικές διδασκαλίες, στο σχεδιασμό και την υλοποίηση διδακτικών καινοτομιών, στη διαδικασία αναβαθμολόγησης των γραπτών, τοποθετείται ως Διευθυντής ή Υποδιευθυντής σε Π.Ε.Κ. (Περιφερειακά Επιμορφωτικά Κέντρα), συνέρχεται σε κοινές συντονιστικές συσκέψεις με άλλους/ες Σχολικούς/ες Συμβούλους κ.λ.π».

    Loading...