Την παραδοχή ότι δεν εφαρμόστηκε σωστά η Τράπεζα Θεμάτων στην Α’ Λυκείου, έκανε ο υπουργός Παιδείας κ. Αν. Λοβέρδος απαντώντας σε σχετική ερώτηση κατά την…
συνεδρίαση της Βουλής των Εφήβων.

Ωστόσο, χαρακτήρισε σωστό το μέτρο για το οποίο, όπως είπε, αν εφαρμοστεί σωστά, τότε θα βοηθήσει. Αν εφαρμοστεί σωστά η Τράπεζα Θεμάτων, δημιουργεί δυνατότητες κριτικού πνεύματος και κριτικής στάσης», σημείωσε ο κ. Λοβέρδος, προσθέτοντας ότι «με την Τράπεζα Θεμάτων υπήρχε συγκεκριμένος στόχος»: «Δεν είναι δική μου πρωτοβουλία, αλλά την κρίνω σωστή αυτή την πρωτοβουλία των προηγουμένων. Δεν εφαρμόστηκε, όμως, σωστά στην πρώτη περίπτωση στην Α΄ Λυκείου», υπογράμμισε.

Σύμφωνα με τον υπουργό Παιδείας «αν εφαρμοστεί σωστά -και έχουμε ακόμα ευκαιρίες- τότε υπάρχει μια απόπειρα εξίσωσης προς τα πάνω και όχι προς τα κάτω, δηλαδή προς παιδιά με καλύτερο επίπεδο και όχι με χειρότερο επίπεδο, για να είμαστε όλοι ίσοι με χειρότερο επίπεδο».

Όπως είπε, εξάλλου, «δεν υπάρχει πιο ταξικό μέτρο, πιο αδυσώπητο και κοινωνικά άδικο μέτρο από το να εξισώνεις τα πάντα προς τα κάτω, γιατί έτσι δίνεις πλεονέκτημα στο παιδί που έχει χρήματα να μπορεί να τρέχει πιο γρήγορα από τους άλλους που δυσκολεύονται».

Έτσι τάχθηκε υπέρ της λήψης διορθωτικών διαδικαστικών μέτρων που αφορούν την Τράπεζα Θεμάτων, ενώ απαντώντας στο θέμα της υπέρογκης διδακτικής ύλης που έθεσε μαθήτρια από την Θεσσαλονίκη, την ίδια στιγμή που καταργούνται μαθήματα όπως της πληροφορικής και της μουσικής, είπε ότι «το θέμα της πληθώρα της ύλης θα εξεταστεί».

«Προλαβαίνουμε να το κάνουμε, δεν είναι άδικο να το κάνουμε και έχουμε δώσει και τη σχετική κατεύθυνση στο Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής», ανέφερε ο κ. Λοβέρδος. Ενώ αναφορικά με μαθήματα που έχουν καταργηθεί αλλά κρίνονται απαραίτητα για την εξέλιξη των μαθητών (πληροφορική, μουσική, εικαστικές τέχνες κλπ.) είπε ότι θα διδάσκονται όχι όμως με προσθήκη μαθημάτων αλλά μέσα από παράπλευρες δραστηριότητες. Μάλιστα σημείωσε ότι την Τετάρτη 9 Ιουλίου θα υπάρξει σχετική σύσκεψη στο υπουργείο Παιδείας.

tovima.gr