• Άμεσο άνοιγμα του ΟΠΣΥΔ για τους αποκλεισμένους αναπληρωτές

    ΠΑΙΔΕΙΑ 🕔01/06/2017 - 19:31 | Author: Newsroom
    Τελευταία τροποποίηση στις 02/06/2017 - 03:40

    Συντονιστικό : «Ευχαριστημένο εμφανίζεται το υπουργείο  Παιδείας που εξασφάλισε ήδη εκατοντάδες ανέργους δια του αποκλεισμού τους από τους πίνακες αναπληρωτών με τον υπουργό Γαβρόγλου να δηλώνει σε κάθε τόνο πως δε θα πατήσει το κουμπί για το άνοιγμα του πληροφοριακού συστήματος» θα διαβάζαμε δίχως έκπληξη σε ένα υποθετικό πρωτοσέλιδο, που θα μας πληροφορούσε ότι «ο στόχος της εναλλαγής μεταξύ κατάρτισης, απασχόλησης και ανεργίας επετεύχθη με απροσδόκητα θεαματικά αποτελέσματα».

    Κι όλα αυτά πάνω στην πλάτη συναδέλφων αναπληρωτών που «αξίζουν» να είναι άνεργοι του χρόνου, επειδή δεν πρόλαβαν να κάνουν αίτηση αναπληρωτή, όπως ανακοινώθηκε για πρώτη φορά μέσα στο Πάσχα, είτε λόγω σοβαρών προβλημάτων υγείας, είτε λόγω αδυναμίας πρόσβασης στο διαδίκτυο.

    Την ίδια στιγμή ο προγραμματισμός του υπουργείου συνειδητά απέκλεισε τους νέους αποφοίτους. Το πρόσχημα περί χρονικών απαιτήσεων των διαδικασιών του ΑΣΕΠ, όχι μόνο δεν πείθει, αλλά προκαλεί οργή, αφού το ίδιο υπουργείο νομοθέτησε (Ν. 4375/2016) τη δυνατότητα προσλήψεων, πριν από την ολοκλήρωση των ενστάσεων. Αν στο σημείο αυτό αποδεικνύεται ότι μας κοροϊδεύουν κατάμουτρα, στο πεδίο της ειδικής αγωγής ιδίως αποκαλύπτεται η γύμνια τους. Προκειμένου να εφαρμόσουν τον Ν.3848 και τη μοριοδότηση προσόντων, φρόντισαν με κάθε τρόπο να καλλιεργήσουν τον ανταγωνισμό ανάμεσα στους εργαζόμενους στην ΕΑΕ, για να αποκλείσουν τόσο τους αποφοίτους Π.Τ.Ε.Α./Π.Α.Μ.Α.Κ. όσο και τα νέα μεταπτυχιακά στην ΕΑΕ ενώ χιλιάδες παραμένουν ακόμα τα κενά στην ΕΑΕ. Φαίνεται ότι το υπουργείο χρειάζεται χρόνο και νέες δεξαμενές ανέργων, αφενός για να «αξιολογήσει» την εκπαίδευση κάθε εκπαιδευτικού (ποιος δεν μπορεί να διδάξει με λίγα λόγια), αφετέρου για να καταστρέψει κι άλλες θέσεις εργασίας μέσα από τα πλεονάσματα.

    Απαιτούμε:

    Άνοιγμα του για όλους
    Συνολικό υπολογισμό των μορίων εκπαιδευτικής προϋπηρεσίας έως 30/6/2017

    Loading...
  • loading...