• Αμανατίδης: Προχειρότητα και βιασύνη στις αλλαγές στην Αθμια Εκπαίδευση

    ΠΑΙΔΕΙΑ 🕔06/12/2014 - 17:03 | Author: Newsroom

    Για προχειρότητα και βιασύνη στην πρόταση του Υπουργείου Παιδείας για αλλαγές στην Αθμια Εκπαίδευση έκανε λόγο, στην τοποθέτηση του στην Ολομέλεια της Βουλής, ο Βουλευτής ΣΥΡΙΖΑ κ. Αμανατίδης τονίζοντας ότι είναι αδύνατο μέσα σε έξι μήνες να γίνει η αξιολόγηση των παλαιών αναλυτικών προγραμμάτων και των σχολικών εγχειριδίων, η αναμόρφωση των παλαιών ή η συγγραφή νέων προγραμμάτων και κατόπιν η συγγραφή νέων σχολικών.

    «Το πιο πιθανό είναι ότι το Υπουργείο θα προχωρήσει σε αποσπασματικές παρεμβάσεις και μόνο στα υπάρχοντα αναλυτικά προγράμματα με σκοπό την περικοπή της ύλης» υπογράμμισε ο κ. Αμανατίδης ενώ δεν άφησε ασχολίαστο το γεγονός οι δαπάνες για το κοινωνικό κράτος υποχώρησαν κατά σχεδόν δύο ποσοστιαίες μονάδες του ΑΕΠ μέσα σε δύο χρόνια, από το 2012, καταγράφοντας την ταχύτερη μείωση δαπανών από όλες τις χώρες που εξετάστηκαν.

    Στο Υπουργείο Παιδείας η μείωση κατά 5,2%, δηλαδή κατά 265 εκατομμύρια το 2015 σε σχέση με το 2014, οδηγεί στη διάλυση όλες τις εκπαιδευτικές δομές, δήλωσε ο Βουλευτής ΣΥΡΙΖΑ παρουσιάζοντας ως απότοκο της μείωσης τις καταργήσεις των σχολείων, την υποβάθμιση και κατάργηση υποστηρικτικών δομών, όπως η ενισχυτική διδασκαλία και οι βιβλιοθήκες, την κατάργηση τομέων και ειδικοτήτων, τις διαθεσιμότητες, τις απολύσεις, τους μηδενικούς διορισμούς και τα εκπαιδευτικά κενά σε όλη τη χρονιά, τη μεγέθυνση τμημάτων και τις μεγάλες περικοπές των μισθών μέχρι και 45% και περισσότερο.

    Ο κ. Αμανατίδης αναφέρθηκε και στο Κοινωνικό Σχολείο λέγοντας ότι στο «στο κοινωνικό σχολείο οι γονείς ξέρουν ποια διατροφή χρειάζονται τα παιδιά τους. Το πρόβλημα είναι ότι δεν μπορούν να την έχουν.

    Ο ίδιος δήλωσε ότι οι προτάσεις του ΣΥΡΙΖΑ επικεντρώνονται στην κατάργηση των μνημονιακών νόμων που αφορούν την παιδεία και τη θέσπιση ενός μεταβατικού δημοκρατικού θεσμικού πλαισίου λειτουργίας όλων των βαθμίδων της εκπαίδευσης. Παράλληλα επισήμανε ότι η εκπαιδευτική μεταρρύθμιση έχει έναν στόχο: Την καθολικότητα του δικαιώματος στη μόρφωση σε ένα δημόσιο ποιοτικό εκπαιδευτικό σύστημα, με δίχρονη υποχρεωτική προσχολική αγωγή και εκπαίδευση και ενιαία δωδεκάχρονη υποχρεωτική εκπαίδευση για όλα τα παιδιά. Ικανή και αναγκαία συνθήκη είναι ο πραγματικός και όχι προσχηματικός διάλογος με όλους τους εκπαιδευτικούς, τους μαθητές, φοιτητές και γονείς για την αναγέννηση της παιδείας του τόπου μας.

    Ο κ. Αμανατίδης έκλεισε την τοποθέτησή του με τους ακόλουθους στίχους: «Και όταν θα ‘ρθουν οι καιροί που θα ‘χει σβήσει το κερί στην καταιγίδα, υπερασπίσου το παιδί, γιατί αν γλυτώσει το παιδί υπάρχει ελπίδα».

    Καλόγηρος Βασίλειος

    Loading...
  • Δίκτυο ανεξάρτητων διαφημίσεων
    loading...