Οι αλλαγές που αναμένονται στην τεχνική εκπαίδευση με νομοσχέδιο που θα αφορά τη δομή των Επαγγελματικών Λυκείων και το έτος μαθητείας δεν θα περιοριστούν μόνο στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση.
Ο κ. Λιάκος έβαλε στο τραπέζι των συζητήσεων δύο βασικούς και δημοφιλείς κλάδους, τις επιστήμες Υγείας και τις τεχνικές σπουδές, θέτοντος το ζήτημα ενός διαφορετικού τρόπου οργάνωσης που θα καλύπτει ένα ευρύτερο φάσμα: από τα ΕΠΑΛ (τεχνολογικός τομέας και επιστήμες υγείας} μέχρι και το Πολυ­τεχνείο και τις Ιατρικές Σχολές. «Θα πρέπει νααναζητήσουμε μια οργανική σύνδεση των σπουδών που εντάσσονται σε αυτούς τους κλάδους και εμπεριέχουν παραϊατρικά επαγγέλματα και τεχνολογικά, ώστε να αναβαθμιστούν τμήματα και να ξεκαθαριστεί το τοπίο των επαγγελματικών δικαιωμάτων Δεν γίνεται οι απόφοιτοι να έχουν διαφορετικά δικαιώματα ανάλογα με τις σπουδές τους.

Επεξεργαζόμαστε το γερμανικό σύστημα που έχει με επιτυχία συνδέσει την εκπαίδευση με την αγορά εργασίας και στοχεύουμε στην αναβάθμιση αλλά και την εγκυρότητα των σπουδών; βάσει άλλωστε και των ευρωπαϊκών οδηγιών που θα πρέπει κάποια στιγμή να ακολουθήσουμε», εξηγεί ο κ. Λιάκος.