Αξιόπιστη διαδικασία χορήγησης επάρκειας διδασκαλίας Ξένων γλωσσώv

ΠΑΙΔΕΙΑ 🕔15/11/2014 - 11:01 | Author: Newsroom

ΘΕΜΑ: «Αξιόπιστη διαδικασία ρύθμισης του καθεστώτος χορήγησης επάρκειας προσόντων διδασκαλίας Ξένων γλωσσών στην ελληνική επικράτεια» Αξιότιμε κύριε Υπουργέ, Διαπιστώνουμε με θλίψη ότι ξεκίνησε η διαδικασία καθορισμού κριτηρίων για τη χορήγηση επάρκειας προσόντων διδασκαλίας Ξένων γλωσσών στην ελληνική επικράτεια, χωρίς τη συμμετοχή εκπροσώπων των Τμημάτων Ξένων Γλωσσών &

Φιλολογιών των ΑΕΙ και των επιστημονικών φορέων των εκπαιδευτικών! ‘Όπως πολύ καλά γνωρίζετε, η ελληνική Βουλή ψήφισε τον Μάρτιο του 2014 (νόμος 4250 – ΦΕΚ 74/Α΄/26-3-2014) τα ακόλουθα: «Με απόφαση του Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων, που εκδίδεται εντός ενός (1) μηνός από τη δημοσίευση του παρόντος νόμου, καθορίζονται τα κριτήρια για τη χορήγηση επάρκειας προσόντων διδασκαλίας ξένης γλώσσας, καθώς και κάθε άλλο σχετικό θέμα». Η προβλεπόμενη από το νόμο Υπουργική Απόφαση δεν έχει ακόμη εκδοθεί και μετά την παρέλευση σχεδόν εξαμήνου ξαφνικά πληροφορούμαστε πως πραγματοποιήθηκε σύσκεψη για το θέμα, ερήμην των άμεσα ενδιαφερομένων… Πιστεύουμε πως και εσείς, ως ο αρμόδιος Υπουργός και Καθηγητής του συνταγματικού δικαίου, μοιράζεστε μαζί μας την εκτίμηση, πως είναι αδιανόητο για ένα ευρωπαϊκό κράτος να λειτουργεί κατά αυτόν τον τρόπο, ιδιαίτερα σε θέματα που αφορούν εκατοντάδες χιλιάδες πολίτες του. Για την επίλυση σύνθετων προβλημάτων, όπως τα παραπάνω, θα πρέπει να λαμβάνονται υπόψη πέρα από επιστημονικά, παιδαγωγικά και ακαδημαϊκά κριτήρια και οι κοινωνικοοικονομικές παράμετροι που το συνθέτουν.

Loading...