• BANNERS LOGO

  • ad728x90 (ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΙΤΛΟ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ)

  • Αιρετοί ΠΥΣΠΕ Ανατολικής Αττικής: «Παράλληλη στήριξη με την ώρα»

    ΠΑΙΔΕΙΑ 🕔 Μάρτιος 21, 2017 0:18 πμ

    ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ των αιρετών εκπροσώπων:  Βιολέττας  Πατέλη   Χρήστου Κανδηλώρου

    Για πράξη   7/16-3-2017 ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗΣ ΤΟΥ ΠΥΣΠΕ ΑΝ. ΑΤΤΙΚΗΣ

    Παράλληλη στήριξη με την ώρα !! κομματιασμένη σε 4-5 εκπαιδευτικούς  ειδικότητας φέρνει για επικύρωση στο ΠΥΣΠΕ η διοίκηση

    Σχετικά με Επικύρωση πράξεων και αποφάσεων  της Δ/νσης Π.Ε. Αν. Αττικής, επανατοποθετήσεις εκπαιδευτικών, διάθεση ωρών για παράλληλη στήριξη  σε μόνιμους εκπαιδευτικούς  ανεξαρτήτου ειδικότητας, για διάθεση ωρών σε ΔΥΕΠ,  αναμοριοδότηση σχ. μονάδων, για τις άδικες επιθέσεις γονιών σε εκπαιδευτικούς

    Ενημερωτικά-διευκρινιστικά για τις βελτιώσεις  θέσης, για αναγνώριση προϋπηρεσίας  των μόνιμων εκπαιδευτικών με τον νέο νόμο για βαθμολογική κατάταξη

    Ανεπιθύμητος ο Υπ. Παιδείας, που προωθεί τις καταστροφικές αλλαγές στη δημόσια εκπαίδευση σύμφωνα με τις κατευθύνσεις της ΕΕ του ΟΟΣΑ και του ΣΕΒ, στην Αν. Αττική Τρίτη 21/3/17 στα εγκαίνια των  σχολείων του Κιτσίου που παραδόθηκαν φέτος μετά από 15 χρόνια αναμονής από μαθητές, γονείς και εκπαιδευτικούς σε πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση με τη μορφή των ΣΔΙΤ ( συγχρηματοδότηση Δημόσιου και Ιδιωτικού τομέα )!!!

    Κατά την έναρξη της συνεδρίασης θέσαμε και οι δύο αιρετοί το θέμα την επανεξέτασης της αναμοριοδότησης  σχολικών  μονάδων με αφορμή την πρόταση που κατατέθηκε από το Σύλλογο Αλ. Δελμούζο,  καθώς δεν υπήρχε το εν λόγω θέμα στην ημερήσια διάταξη. Η δ/ντρια εκπαίδευσης δεσμεύτηκε τόσο σε μας όσο και στο Δ.Σ. του συλλόγου να επανεξετάσει το ζήτημα στην επόμενη συνεδρίαση.

    Έχουμε καταθέσει και γραπτό αίτημα για επαναφορά του θέματος στο ΠΥΣΠΕ  δεδομένου των ασφυκτικών ημερομηνιών κατάθεσης των προτάσεων στο Υπουργείο.

    Εκτός ημερησίας διατάξεως συζητήθηκε και το ζήτημα εκτεταμένων άδικων επιθέσεων γονέων προς συναδέλφους με αφορμή  καταγγελία στη Σταμάτα αλλά και σε σχολεία των Αχαρνών. Ζητήσαμε την πλήρη κάλυψη των συναδέλφων από την υπηρεσία και δηλώσαμε την απόλυτη συμπαράστασή μας και βοήθεια για οτιδήποτε προκύψει.

    Απείχαμε και καταψηφίσαμε  τη διαδικασία επανεξέτασης ένστασης συναδέλφου ΠΕ 08 που δικαίως θεωρεί ότι έχει αδικηθεί στις τοποθετήσεις Α΄ φάσης  και ζητούσε επίμονα και με διαμεσολάβηση δικηγόρου διευκρινίσεις για την τοποθέτησή της σε σχολεία που δεν ήταν στη σειρά προτίμησής της. Θεωρήσαμε απαράδεκτη τη διαδικασία με την οποία εισήχθη στο ΠΥΣΠΕ καθώς η συνάδελφος είχε υποβάλει αίτηση θεραπείας από τις 15/9 και είχε απορριφθεί. Να θυμίσουμε ότι οι τοποθετήσεις  ειδικοτήτων Α΄ φάσης έγιναν με πράξη δ/ντριας και με γνώμονα το «γέμισμα» των σχολείων και όχι την κάλυψη του γνωστικού αντικειμένου των σχολείων  και τις αιτήσεις προτίμησης των εκπαιδευτικών.

    Καταγγείλαμε για άλλη μια φοράθυμίζουμε ότι είχαμε για το πρωτόγνωρο και σοβαρό αυτό θέμα βγάλει ειδικό ενημερωτικότην διαδοχική  τοποθέτηση εκπαιδευτικού ΠΕ 06 Αγγλικών σε δυο  σχολεία που τα κενά αφορούσαν ΠΕ 70. Η δ/ντρια προσπάθησε να αποσείσει τις ευθύνες της δ/νσης ρίχνοντας την αποκλειστική  ευθύνη στην δ/ντρια του σχολείου. Θεωρούμε ότι δεν μπορεί να έγινε κάτι τέτοιο χωρίς να το γνωρίζει τουλάχιστον η δ/νση. Σε κάθε περίπτωση η δ/νση έχει την βασική ευθύνη όταν στέλνει ΠΕ06 σε κενό ΠΕ70. Επισημάναμε την σοβαρή ευθύνη της δ/ντριας σχολείου  1ου Δ.Σ. Κρυονερίου που είτε αποδέχτηκε άτυπες οδηγίες, είτε  ενήργησε με δική της πρωτοβουλία , τελικά τοποθέτησε  σε κενό δασκάλου Α΄ δημοτικού αποκρύπτοντας τόσο από γονείς όσο και από συναδέλφους την ειδικότητα της εκπαιδευτικού  ΠΕ06.                          Επίσης σοβαρή ήταν η διάλυση της λειτουργίας του σχολείου όπως έγινε με το 1ο Αχαρνών όπου άλλαξε το πρόγραμμα όλων των τάξεων, έγινε ανακατανομή όλων των μαθημάτων και πάνω απ΄ όλα  καταργήθηκε ο δάσκαλος τάξης αυτό δηλαδή που δημόσια και επανειλημμένα η δ/νση έχει δεσμευτεί ότι δε θα  κάνει.

    Καταγγείλαμε και την απόκρυψη από το ΠΥΣΠΕ του γραπτού αιτήματος της  εν λόγω εκπαιδευτικού  με ημερομηνία 24/2 για τροποποίηση της προσωρινής τοποθέτησής  σε σχολείο που είχε κενό της ειδικότητάς της. Η μεθόδευση αυτή δείχνει ότι ακόμα και μετά τη δημόσια καταγγελία μας η δ/νση επιμένει στην τακτική να αποκρύπτει ζητήματα που έχει υποχρέωση να ενημερώνει τους αιρετούς και να θέτει στην κρίση του υπηρεσιακού συμβουλίου.

     Καταψηφίσαμε συμπλήρωση ωραρίου Γυμναστή Π.Ε 11 σε ΔΥΕΠ  καθώς οι δομές αυτές των προσφύγων έχουν αυτόνομη  χρηματοδότηση άρα δυνατότητα για ξεχωριστές προσλήψεις εκπαιδευτικών ενώ παράλληλα ανοίγει η ιστορία ελαστικοποίησης εργασιακού ωραρίου μέχρι τις 6μμ για όλους μας.

    Παράλληλη στήριξη που θα κατακερματίζεται σε 4 εκπαιδευτικούς ειδικοτήτων χωρίς να καλύπτεται η πραγματική  ανάγκη του μαθητή για παράλληλη στήριξη.

    Σε «εκπαιδευτικούς γενικών καθηκόντων» οδηγεί απόφαση συλλόγου διδασκόντων με τη σύμφωνη γνώμη και υπογραφή ωρολογίου προγράμματος  από τον οικείο σχολικό σύμβουλο της 56ης Περιφέρειας Αττικής που αναθέτει συμπλήρωση ωραρίου  5 εκπαιδευτικών ειδικοτήτων (3 γυμναστές, 1 πληροφορικής, 1 Γαλλικών) του σχολείου (όταν το νομοθετικό πλαίσιο που επιτρέπει αυτό τον απαράδεκτο κατακερματισμό σε 4) την παράλληλη στήριξη 2 μαθητών του σχολείου.

    Την απαράδεκτη αυτή πράξη έφερε και επέμεινε αρχικά να επικυρώσει η δ/ντρια εκπαίδευσης.

    Ύστερα από την επιμονή μας και την απαίτηση να μας δείξουν που προβλέπεται αυτό υποχρεώθηκαν να διακόψουν τη συνεδρίαση και να επικοινωνήσουν με το Υπ. Παιδείας για να διαπιστώσουν τελικά ότι ΔΕΝ προβλέπεται κάτι τέτοιο από το υφιστάμενο πλαίσιο. Η  στάση του σχ. συμβούλου, της δ/ντριας και η ανοχή των διορισμένων μελών δείχνει ότι τα στελέχη εκπαίδευσης είναι έτοιμα να υλοποιήσουν προκαταβολικά την πολιτική του υπουργείου που θέλει να σπάσει τα όρια μεταξύ γνωστικών αντικειμένων ειδικοτήτων και «να τα κάνουν όλοι όλα» αρκεί να μη διοριστεί επιπλέον προσωπικό – στην περίπτωση μας εκπαιδευτικός παράλληλης στήριξης. Ακόμη σοβαρότερο το ζήτημα της μη κάλυψης των διαγνωσμένων -πραγματικών  αναγκών των μαθητών μας.

    Με αφορμή το σοβαρό λάθος του συλλόγου διδασκόντων του σχολείου να προσυπογράψει την πρόταση του σχ. συμβούλου καλούμε για άλλη μια φορά τους συλ. διδασκόντων να επικοινωνούν με τους συλλόγους τους και τους αιρετούς και να μην αποδέχονται να υλοποιούν καταστροφικά μέτρα για την εκπαίδευση που ανοίγουν άσχημους δρόμους χωρίς καν αυτά να προβλέπονται από το θεσμικό πλαίσιο.

    Το θέμα αποσύρθηκε από το ΠΥΣΠΕ για επανεξέταση  μετά από συνεννοήσεις για το σύννομο της ανάθεσης αυτής με το Υπουργείο, τη δ/ντρια του σχολείου και τον σχ. σύμβουλο.

    Σε κάθε περίπτωση καταγγέλλουμε την ανάθεση -κατακερματισμό του δικαιώματος των μαθητών μας για παράλληλη στήριξη. Για το λόγο αυτό καταψηφίσαμε και μοίρασμα παράλληλης 2 παιδιών Γ τάξης διαφορετικών τμημάτων σε μια εκπαιδευτικό.

     

    Έχουν προκύψει 3 κενά ΠΕ 70 στην Β΄ Ανατολική Αττική και  2 κενά ΠΕ 70 στην Α΄ Ανατολική Αττική. Πολλά παραμένουν τα κενά Παράλληλης στήριξης .

    Έγινε ορισμός Αναπλήρωσης Προϊσταμένης Νηπιαγωγείου.

     

    Χορηγήθηκε  άδεια άσκησης ιδιωτικού έργου με αμοιβή σε 2 εκπαιδευτικούς.

     

    Αναγνωρίστηκε  συνάφεια μεταπτυχιακών τίτλων σε 32 αναπληρωτές εκπ/κους από ημερομηνία αιτήσεως και 2 μονίμων.

     

    Αναγνωρίστηκε  η προϋπηρεσία των  αναπληρωτών εκπαιδευτικών που προσλήφθηκαν μέχρι και τον Φεβρουάριο.

     

    Ενημερωτικά για την αναγνώριση προϋπηρεσίας των μόνιμων εκπαιδευτικών να υπενθυμίσουμε σε όλους τους συναδέλφους  την αλλαγή της βαθμολογικής μας διάρθρωσης. Παραθέτουμε το εδάφιο ΝΟΜΟΣ ΥΠ’ ΑΡΙΘ. 4369/2016

    ΜΕΡΟΣ Γ’
    ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΚΗ ΔΙΑΡΘΡΩΣΗ ΘΕΣΕΩΝ – ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΡΟΑΓΩΓΩΝ

    Αρθρο 25. Βαθμολογική διάρθρωση θέσεων δ) Για την κατηγορία ΠΕ:
    Από το βαθμό Δ’ στο βαθμό Γ’ διετής υπηρεσία στο βαθμό Δ’,
    από το βαθμό Γ’ στο βαθμό Β’ πενταετής υπηρεσία στο βαθμό Γ’ και
    από το βαθμό Β’ στο βαθμό Α’ εξαετής υπηρεσία στο βαθμό Β’.

    Βάσει των παραπάνω  οι περισσότεροι συνάδελφοι βρίσκονται στο βαθμό Α΄ άρα  η οποιαδήποτε αναγνώριση προϋπηρεσίας  τους στην ιδιωτική εκπαίδευση με στόχο τη βαθμολογική εξέλιξη που αναφέρει ο Ν.4452/2017 ΦΕΚ 17 τ.Α. χαρακτηρίζεται ως πλεονάζων χρόνος. Παρόλα αυτά έχουν κάθε δικαίωμα να κάνουν εκ νέου αίτηση για αναγνώριση  αν είχαν ήδη καταθέσει τα δικαιολογητικά  ή να υποβάλλουν αίτηση και  τα δικαιολογητικά  για αναγνώριση όπως αναρτώνται στη διεύθυνση Ανατολικής Αττικής ακόμη κι αν σε προηγούμενη πράξη του ΠΥΣΠΕ  βάσει του παρελθόντος νομοθετικού πλαισίου είχαν απορριφθεί.

    Πληροφορηθήκαμε ότι δε δίνεται παράταση από το Υπουργείο για αιτήσεις μετάθεσης –βελτίωσης. Ζητάμε να γίνουν αποδεκτές οι αιτήσεις εκπαιδευτικών για μετάθεση και οριστική τοποθέτηση που λόγω προβλημάτων στο σύστημα καταχώρισης δεν τις κατέθεσαν εμπρόθεσμα.

     

  • ad300x250 (ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ KEIMENOY ΣΤΟ ΑΡΘΡΟ)

  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΩΣ ΑΡΘΡΑ

  • ADNOW

  • BANNER SLIDE BOTTOM

    Όλα τα μεταπτυχιακά σε ένα site !



  • greekteachers.gr
  • BANNER SIDEBAR 1

  • BANNER SIDEBAR 2

  • BANNER SIDEBAR 3

  • Παιδαγωγικά θέματα

    Περισσότερα άρθρα