• Αγρίνιο: Μαθητές κατέληξαν στο νοσοκομείο με συμπτώματα δηλητηρίασης από ναφθαλίνη

    ΠΑΙΔΕΙΑ 🕔16/10/2017 - 09:17 | Author: Newsroom

    Ιδιαίτερα ανησυχητικές διαστάσεις έχει πάρει πλέον το φαινόμενο με τη ρίψη σε του Αγρινίου, που είχε ως συνέπεια να μεταφερθούν στο νοσοκομείο τρεις μαθητές.

    Η τοπική εφημερίδα «Συνείδηση» αποκάλυψε ότι 13χρονη μαθήτρια Γυμνασίου ένιωσε έντονη αδιαθεσία και μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο Αγρινίου την περασμένη Τρίτη, έπειτα από εισπνοή ναφθαλίνης. Μάλιστα, το κορίτσι νοσηλεύθηκε για 24 ώρες, καθώς οι γιατροί διέγνωσαν δηλητηρίαση.

    Οι γονείς της μαθήτριας κατήγγειλαν ότι την ίδια ημέρα μεταφέρθηκαν στο νοσοκομείο τουλάχιστον άλλοι δύο μαθητές του ίδιου σχολικού συγκροτήματος, με αντίστοιχα συμπτώματα από ναφθαλίνη.

    Σύμφωνα με την τοπική εφημερίδα, ο Εισαγγελέας Πρωτοδικών Αγρινίου πραγματοποιεί σειρά επαφών τις τελευταίες ώρες με τους Διευθυντές των σχολικών συγκροτημάτων της περιοχής προσπαθώντας να δώσει λύση σε αυτό το φαινόμενο με τη ρίψη ναφθαλίνης στα σχολεία της πόλης.

    Loading...
  • Δίκτυο ανεξάρτητων διαφημίσεων
    loading...