«Άγνωστες οι βουλές του Υπουργείου περί εκκλησιαστικής εκπαίδευσης»

ΠΑΙΔΕΙΑ 🕔19/04/2018 - 14:52 | Author: Ρούσσου Ασημίνα

Η Τομεάρχης Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων της Νέας Δημοκρατίας, βουλευτής Επικρατείας, κυρία , και οι Αναπληρωτές Τομεάρχες, βουλευτές Καστοριάς, κυρία Μαρία Αντωνίου, Αργολίδας, κύριος Γιάννης Ανδριανός και Λάρισας, κύριος Χρήστος Κέλλας, συνυπέβαλαν ερώτηση προς τον Υπουργό Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων για την εκκλησιαστική εκπαίδευση.

Η κυρία Κεραμέως έκανε σχετικά την ακόλουθη δήλωση:

Είναι άγνωστο αν και πώς δρομολογείται η αναγκαία ενίσχυση της εκκλησιαστικής εκπαίδευσης της χώρας, την οποία ο αρμόδιος Υπουργός έχει ήδη εξαγγείλει από το 2015. Έως σήμερα, η ίδρυση και λειτουργία των Κέντρων Ιερατικής Μαθητείας, μεταλυκειακής εκπαίδευσης, δεν έχει υλοποιηθεί, ενώ καταργήθηκαν και τα Ιερατικά Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας, αφήνοντας τους μαθητές τους κυριολεκτικά στον αέρα. Ζητάμε από τον Υπουργό να διευκρινίσει τι μέλλει γενέσθαι ως προς τη βελτίωση και την εύρυθμη λειτουργία της εκκλησιαστικής εκπαίδευσης.

Ακολουθεί το πλήρες κείμενο της ερώτησης:

ΕΡΩΤΗΣΗ
Προς τον Υπουργό Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, κ. Κωνσταντίνο Γαβρόγλου
Θέμα: Άγνωστες οι βουλές του Υπουργείου περί

Αθήνα, 19 Απριλίου 2018

Κύριε Υπουργέ,

Η θέση του ιερέα στο σύγχρονο, διαρκώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον, καθιστά επιτακτική την ανάγκη ενίσχυσης της εκκλησιαστικής εκπαίδευσης της χώρας.
Σε αυτό το πλαίσιο, το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, ήδη από το 2015, έχει δημοσίως δεσμευθεί ότι θα προχωρήσει στην ίδρυση και λειτουργία Κέντρων Ιερατικής Μαθητείας (ΚΙΜ), τα οποία θα παρέχουν διετή μεταλυκειακή εκπαίδευση σε κληρικούς της Ορθοδόξου Εκκλησίας.
Επιπροσθέτως, εν αναμονή του νέου χάρτη της εκκλησιαστικής εκπαίδευσης, καταργήθηκαν τα Ιερατικά Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας (ΙΣΔΕ), τα οποία προβλέπονταν στο άρ. 1 του Ν. 3432/2006, αφήνοντας τους μαθητές των ΙΣΔΕ κυριολεκτικά στον αέρα.

Ερωτάσθε:
1. Γιατί καθυστερεί τόσο η σχετική νομοθετική ρύθμιση για τα ΚΙΜ;
2. Πότε και πού θα λειτουργήσουν τα πρώτα Κέντρα Ιερατικής Μαθητείας;
3. Τι μέλλει γενέσθαι με τους μαθητές των ΙΣΔΕ, οι οποίοι δεν επιθυμούν να επιλέξουν τη λύση των Σχολείων Δεύτερης Ευκαιρίας, αλλά επιθυμούν να λάβουν δευτεροβάθμια εκκλησιαστική εκπαίδευση;
4. Ποια άλλα μέτρα σκοπεύει να λάβει το Υπουργείο για τη βελτίωση και την εύρυθμη λειτουργία της εκκλησιαστικής εκπαίδευσης;

Οι ερωτώντες βουλευτές
Νίκη Κ. Κεραμέως, Επικρατείας
Μαρία Αντωνίου, Καστοριάς
Γιάννης Ανδριανός, Αργολίδας
Χρήστος Κέλλας, Λάρισας

Loading...
  • Δίκτυο ανεξάρτητων διαφημίσεων
    loading...
  • europalso

    ideascentral