• ΑΦΟΥ…ΛΥΘΗΚΑΝ ΟΛΑ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΗΡΘΕ ΚΑΙ Η ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ-ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑ.

    ΠΑΙΔΕΙΑ 🕔11/07/2013 - 16:55 | Author: Newsroom

    IPAIDEIA.GR

    ΑΦΟΥ…ΛΥΘΗΚΑΝ ΟΛΑ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΗΡΘΕ ΚΑΙ Η
    ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ-ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑ.

    Η κυβέρνηση αντί να ασχολείται με τα πραγματικά προβλήματα της Παιδείας
    έβαλε στο στόχαστρό της τους εκπαιδευτικούς σε μια εποχή, που οι εκπαιδευτικοί
    και γενικότερα οι εργαζόμενοι, δέχονται το κύριο βάρος των πολιτικών λιτότητας,
    οι οποίες τους έχουν φέρει σε επίπεδο οικονομικής εξαθλίωσης.

    Οι πρώτοι που θα πληγούν από το μέτρο της διαθεσιμότητας
    είναι όπως όλα δείχνουν οι καθηγητές και ειδικότερα των ειδικοτήτων
    οι οποίοι θα μπορούσαν μέσω της εφαρμογής σύγχρονων προγραμμάτων σπουδών
    να παίξουν σημαντικό ρόλο στην αγωγή για μία δια βίου διαπαιδαγώγιση των πολιτών.
    Κι ενώ το ζητούμενο είναι να πάρει η εκπαίδευση την αυτονόητη θέση
    της στην Κοινωνία, η πολιτεία αφήνει άλυτα προβλήματα
    που περιμένουν επί χρόνια λύση και συγκεκριμένα τα παρακάτω:
    -Η δωρεάν Παιδεία
    -Η υλοποίηση ενός Βιωματικού Σχολείου και όχι ενός εξεταστικού κέντρου
    -Η Υλικοτεχνική Υποδομή των Σχολείων
    -H μετακίνηση των μαθητώ-τριών

    – Η έλλειψη σε εκπαιδευτικό προσωπικό δημιουργεί μεγάλα προβλήματα στις σχολικές μονάδες

    – Η επίλυση θεσμικών ζητημάτων που αφορούν τους εκπαιδευτικούς και τη λειτουργία των σχολείων

    [ δίχως να ζητείται και να λαμβάνεται υπόψη η γνώμη των εκπαιδευτικών]

    -Η Ειδική Αγωγή
    -Η εφαρμογή ενός ανθρώπινου τρόπου εισαγωγής στα Α.Ε.Ι-Τ.Ε.Ι.
    -Η φύλαξη των Σχολείων
    -Η αναβάθμιση του μαθήματος της Φυσικής Αγωγής στο Λύκειο (αύξηση
    των ωρών διδασκαλίας)

    – Η Τεχνική Εκπαίδευση

    – Η καθιέρωση 3ης ώρας Φυσικής Αγωγής στην Γ΄ Γυμνασίου και αύξηση
    των ωρών διδασκαλίας στα Πειραματικά Γυμνάσια.
    – Η στελέχωση των Ολοήμερων Δημοτικών Σχολείων
    – Η καθιέρωση της Κολύμβησης στα Δημοτικά Σχολεία της χώρας.
    – Η επανίδρυση των Τ.Α.Δ. – Ε.Τ.Α.Δ.
    – Η εισαγωγή της Φυσικής Αγωγής στην προσχολική Εκπαίδευση (νηπιαγωγεία)
    – Η κατασκευή Κλειστών γυμναστηρίων, στα Σχολεία της πατρίδας μας,
    όταν το ποσό που ξοδεύτηκε στους ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ανέρχεται στα
    8,5 δισεκατομμύρια .
    – Η τετράωρη διδασκαλία του μαθήματος Φ.Α. στην Α/θμια σε όλες τις
    τάξεις των Ε.Α.Ε.Π.
    – Η σύνδεση σχολικού και εξωσχολικού αθλητισμού.
    – Η εισαγωγή του μαθήματος της Αθλητικής Παιδείας στα σχολεία της
    χώρας μας από Κ.Φ.Α.
    – Η διανομή αθλητικού υλικού για τον Σχολικό Αθλητισμού
    – Η δυνατότητα στο δικαίωμα επιμόρφωσης όλων των εκπαιδευτικών στα
    σεμινάρια Β’ επιπέδου στους Η/Υ
    – Η έλλειψη ουσιαστικού επαγγελματικού προσανατολισμού
    Και φυσικά το χρόνιο πρόβλημα των αποσπάσεων που ταλαιπωρεί
    κάθε χρόνο χιλιάδες εκπαιδευτικούς.
    Αντίθετα η Πολιτεία προχώρησε στα παρακάτω:
    – Καταργήσεις συγχωνεύσεις-σχολείων
    – Επιστράτευση καθηγητών
    – Οικονομική εξαθλίωση
    – Δωρεάν Παιδεία υποβαθμισμένη
    – Κατήργησε το Διδασκαλείο, ένας θεσμός 80 ετών , με αποτέλεσμα να μην
    υπάρχει κανενός είδους επιμόρφωση.
    – Καταργήθηκαν οι εκπαιδευτικές άδειες των εκπαιδευτικών .
    – Κατήργησε την δεύτερη Ξένη Γλώσσα
    – Κατήργησε τα ολοήμερα στα 4/θ και κάτω Δημοτικά Σχολεία.
    – Έλλειψη χρηματοδότησης των Σχολείων
    – Αύξηση του αριθμού των μαθητών-τριων ανά τάξη
    – Μείωση αναπληρωτών
    – Κατάργηση των αθλητικών σχολείων
    – Ολυμπιακοί αγώνες 2004(8,5 δις.) χωρίς τα σχολεία μας να έχουν γυμναστήρια.
    – Μηδενικοί διορισμοί τα τελευταία χρόνια
    – Το Πειθαρχικό Δίκαιο
    – Η Εγκύκλιος των αποσπάσεων έχει καθυστερήσει αδικαιολόγητα με
    αποτέλεσμα οι συνάδελφοι να βρίσκονται σε > για μία ακόμη
    χρονιά( συνάδελφοι 50 ετών – οικογένειες σε αβεβαιότητα)
    ….. ενώ τώρα φέρνουν και την κινητικότητα-διαθεσιμότητα.
    Τις τελευταίες μέρες υπάρχει εύλογη και έντονη ανησυχία στους
    συναδέλφους ,που έχει μετατραπεί σε οργή και αγανάκτηση.
    Ο Κλάδος αισθάνεται ότι έχει μπει στο στόχαστρο της πολιτείας
    και είναι λυπηρό για την νεολαία της χώρας να στερείται τους εκπαιδευτικούς που
    μπορούν να εγγυηθούν την ισόρροπη διαπαιδαγώγηση της.
    Σε αυτή την τραγική συγκυρία που βιώνουμε,διαμαρτυρόμαστε για την
    αναλγησία,την προχειρότητα και την έλλειψη συνεργασίας που
    επιδικνύει η Κυβέρνηση .
    Καλούμε την Πολιτεία ν’αναλάβει τις ευθύνες της, να σταθεί στο ύψος
    των περιστάσεων απέναντι σε μια κοινωνία που ασφυκτιά και είναι
    έτοιμη να εκραγεί , γιατί η αδικία ”μαζεύει οργή Θεού”.

    ΣΙΣΜΑΝΙΔΗΣ ΠΑΥΛΟΣ
    ΑΙΡΕΤΟΣ ΠΥΣΠΕ ΚΟΖΑΝΗΣ

    ΚΥΔΩΝΑΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ
    αν.ΑΙΡΕΤΟΣ ΠΥΣΠΕ ΚΟΖΑΝΗΣ

    Loading...
  • loading...