• 13-11-14 Διάλεξη Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων, Ανδρέα Λοβέρδου στο Πανεπιστήμιο Waseda και επίσκεψη στα πανεπιστήμια …

    ΠΑΙΔΕΙΑ 🕔13/11/2014 - 11:19 | Author: Newsroom

    Δελτίο Τύπου

    Διάλεξη Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων, Ανδρέα Λοβέρδου στο Πανεπιστήμιο Waseda και επίσκεψη στα πανεπιστήμια Tokyo και Kyoritsu στην Ιαπωνία

    Ο Υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων Ανδρέας Λοβέρδος στο πλαίσιο της παρουσίας της ελληνικής αποστολής του ΥΠΑΙΘ στην Ιαπωνία για την διάσκεψη της UNESCO επισκέφθηκε τα πανεπιστήμια Waseda, Tokyo και Kyoritsu.

    Στο πανεπιστήμιο Waseda ο κ. Λοβέρδος πραγματοποίησε διάλεξη στους φοιτητές με θέμα την κρίση της Ευρωζώνης και τις προσπάθειες υπέρβασής της. Οι καθηγητές του εν λόγω πανεπιστημίου παρουσίασαν στον Υπουργό μία περιεκτική εικόνα των ελληνικών σπουδών, που διδάσκονται στο συγκεκριμένο πανεπιστήμιο, αλλά και σε άλλα πανεπιστήμια της Ιαπωνίας.

    Ο κ. Λοβέρδος στο πανεπιστήμιο Tokyo παρακολούθησε το σεμινάριο επιγραφικής του καθηγητή YusuruHusiba. Σε αυτό το σεμινάριο μελετούσαν από τον πρωτότυπο κώδικα της Γόρτυνας, μία πολύ δύσκολη διαλεκτική επιγραφή πανάρχαιας εποχής. Ο Υπουργός δήλωσε: «Ήταν ένα σπάνιο δείγμα προχωρημένης επιστημονικής ενασχόλησης, αξιοθαύμαστο και επίζηλο και για τη δική μας αρχαιομάθεια».

    Τέλος ο κ. Λοβέρδος κατά την επίσκεψή του στο πανεπιστήμιο θηλέων Kyoritsu ενημερώθηκε για τις λύσεις που έδωσαν οι Ιαπωνικές αρχές σε προβλήματα οργάνωσης διεθνών σπουδών. Η ελληνική αντιπροσωπεία παρουσίασε το συνολικό σχέδιο που εκπονεί το Κέντρο Ελληνικής Γλώσσας για την διάδοση της ελληνικής. Ο κ. Λοβέρδος σημείωσε: «Η ελληνική πολιτεία θέτει στην διάθεση όλων των εδρών, άφθονους ψηφιακούς πόρους, ηλεκτρονικά εργαλεία και βάσεις δεδομένων για όλη την διαχρονία της ελληνικής».

    Για το Δελτίο Τύπου πατήστε εδώ.

    141113 dt upourgos 2141113 dt upourgos 3141113 dt upourgos 4

    141113 dt upourgos 5141113 dt upourgos 6

    141113 dt upourgos 7141113 dt upourgos 8

    141113 dt upourgos 9141113 dt upourgos 10

    Loading...
  • loading...