Γιατί και πώς χρησιμοποιούν οι μαθητές τα δάκτυλά τους σε προσθέσεις και αφαιρέσεις

ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ 🕔18/09/2015 - 17:40 | Author: Newsroom

Γιατί και πώς χρησιμοποιούν οι μαθητές τα δάκτυλά τους στην εκτέλεση απλών προσθέσεων και αφαιρέσεων

Γενικά η χρήση των δακτύλων στις δύο πρώτες τάξεις του Δημοτικού είναι αποδεκτή και αναμενόμενη από τους διδάσκοντες μιας και προτείνεται σε μερικές περιπτώσεις στη σημερινή διδασκαλία και ως μέθοδος για την εισαγωγή και την εκτέλεση των πράξεων της πρόσθεσης και αφαίρεσης με αρίθμηση.

Αντίθετα, η χρήση των δακτύλων στην κοινή γνώμη των διδασκόντων, δεν είναι αποδεκτή, δε μπορεί να εξηγηθεί και είναι συνυφασμένη με αδυναμία από την πλευρά του μαθητή.

Το άρθρο είναι διαθέσιμο ΕΔΩ

Περιοδικό Διάσταση

Loading...
  • Δίκτυο ανεξάρτητων διαφημίσεων
    loading...
  • europalso

    ideascentral