• Ερωτηματολόγιο για την Σχολική Προσαρμογή των μαθητών

    ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ 🕔06/07/2016 - 17:06 | Author: Newsroom

    Κλίμακα Σχολικής Προσαρμογής

    Ερωτηματολόγιο για την κατανόηση της Σχολικής Προσαρμογής των μαθητών

    Του ΑΝΑΝΙΑ Π. ΤΟΖΑΚΙΔΗ ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ 8ης ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ &

    ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

    Παρακάτω θα βρεις μερικές σκέψεις που έχουν κάνει παιδιά της ηλικίας σου για το σχολείο. Θέλουμε τώρα τη δική σου γνώμη. Αν δηλαδή αυτό που λέει η κάθε σκέψη, είναι για σένα σωστό και πόσο είναι σωστό.

    Διάβασε προσεκτικά μια-μια πρόταση. Σκέψου αυτό που λέει η καθεμιά πόσο ταιριάζει σε σένα.

    Αν ταιριάζει σε σένα πολύ, κλείσε σε έναν κύκλο το γράμμα Π (που σημαίνει πολύ)

    Αν ταιριάζει σε σένα μέτρια, κλείσε σε έναν κύκλο το γράμμα Μ (που σημαίνει μέτρια)

    Αν ταιριάζει σε σένα λίγο, κλείσε σε έναν κύκλο το γράμμα Λ (που σημαίνει λίγο)

    Αν δεν ταιριάζει σε σένα καθόλου, κλείσε σε έναν κύκλο το γράμμα Κ (που σημαίνει καθόλου).

    ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ

    1.Κάθε μέρα λαχταρώ την ώρα που θα ΄ρθω στο σχολείο

    Π Μ Λ Κ

    2.Μερικές φορές νιώθω μοναξιά στο σχολείο και δεν ξέρω τι να κάνω

    Π Μ Λ Κ

    3.Δεν πάω καλά με τα μαθήματά μου

    Π Μ Λ Κ

    4.Αγαπάω τους καθηγητές μου

    Π Μ Λ Κ

    5.Πολλά απ’ όσα μας λένε να κάνουμε στο σχολείο δεν με ενδιαφέρουν

    Π Μ Λ Κ

    6.Φοβάμαι να ρωτήσω τους καθηγητές, όταν δεν καταλαβαίνω κάτι

    Π Μ Λ Κ

    7.Τ’ άλλα παιδιά της τάξης ζητούν τη συντροφιά μου και θέλουν την παρέα μου

    Π Μ Λ Κ

    8.Στο σχολείο κανείς δε μου δίνει σημασία

    Π Μ Λ Κ

    9.Θα ήμουνα ευχαριστημένος στο σχολείο, αν δεν μας έβαζαν τόσες πολλές εργασίες

    Π Μ Λ Κ

    10.Οι καθηγητές μου με βοηθούν να καταλαβαίνω τα μαθήματα

    Π Μ Λ Κ

    11.Στο σχολείο μπορώ να κάθομαι με το παιδί που θέλω

    Π Μ Λ Κ

    12.Δύσκολα παίρνεις καλό βαθμό στην τάξη μου

    Π Μ Λ Κ

    13.Κάθε φορά που έχουμε διαγώνισμα, ανησυχώ μήπως δε γράψω καλά

    Π Μ Λ Κ

    14.Δε μ’ ευχαριστεί τίποτε στο σχολείο

    Π Μ Λ Κ

    15.Στο σχολείο δεν έχω τόσους φίλους όσους θα ήθελα

    Π Μ Λ Κ

    16.Συνήθως το σχολείο δε με κουράζει

    Π Μ Λ Κ

    17.Οι καθηγητές μου δε με συμπαθούν

    Π Μ Λ Κ

    18.Υπάρχει τόση ακαταστασία στο σχολείο που τα χάνεις καμιά φορά

    Π Μ Λ Κ

    19.Με πιάνει αγωνία κάθε φορά που ο καθηγητής μου κάνει ερωτήσεις την ώρα του μαθήματος.

    Π Μ Λ Κ

    20.Στο σχολείο παιδιά σαν και μένα δεν τα πάνε καλά.

    Π Μ Λ Κ

    21.Οι πιο πολλοί μαθητές δεν ενδιαφέρονται για ό,τι γίνεται στο σχολείο

    Π Μ Λ Κ

    22.Προχωρώ καλά στα μαθήματα.

    Π Μ Λ Κ

    23.Θα ήμουνα ευχαριστημένος, αν μας αφήνανε να κάνουμε πράγματα μόνοι μας, χωρίς να μας λένε πώς ακριβώς να τα κάνουμε.

    Π Μ Λ Κ

    24.Οι πιο πολλοί συμμαθητές μ’ αγαπούν και θέλουν να τους κάνω παρέα.

    Π Μ Λ Κ

    25.Νομίζω ότι τα παιδιά σαν και μένα ποτέ δεν θα γίνουν καλοί μαθητές όσο κι αν προσπαθήσουν.

    Π Μ Λ Κ

    26.Την ώρα που γράφω διαγώνισμα, έχω αγωνία

    Π Μ Λ Κ

    27.Αγαπώ το σχολείο πιο πολύ, απ’ όσο το αγαπούν τα άλλα παιδιά.

    Π Μ Λ Κ

    28.Κανένας στο σχολείο δεν ενδιαφέρεται για ό,τι μου συμβαίνει

    Π Μ Λ Κ

    29.Είναι για μένα δύσκολο να τα πηγαίνω καλά στο σχολείο, όσο θα ήθελαν οι καθηγητές και οι γονείς μου.

    Π Μ Λ Κ

    30.Οι καθηγητές μου μού φέρονται φιλικά

    Π Μ Λ Κ

    31.Οι πιο πολλές σχολικές εργασίες που μας βάζουν να κάνουμε είναι άχρηστες.

    Π Μ Λ Κ

    32.Συχνά φοβάμαι, μήπως πω κάτι ανόητο την ώρα του μαθήματος.

    Π Μ Λ Κ

    33.Κάθε φορά που έχουμε διαγώνισμα, είμαι σίγουρος πως θα γράψω καλά.

    Π Μ Λ Κ

    34.Οι καθηγητές μου ενδιαφέρονται για μένα

    Π Μ Λ Κ

    35.Νευριάζω, όταν οι καθηγητές μου δε με βοηθούν εκεί που τους χρειάζομαι.

    Π Μ Λ Κ

    36.Είμαι πολύ ευχαριστημένος με την πρόοδο που έχω στα μαθήματα.

    Π Μ Λ Κ

    Δείτε ΕΔΩ την ανάλυση της Κλίμακας Σχολικής Προσαρμογής του μαθητή
    .

    Loading...