Στις 5 και 6 Μαρτίου, τα Εκπαιδευτήρια Αυγουλέα-Λιναρδάτου διοργανώνουν, υπό την αιγίδα του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας & Θρησκευμάτων, διημερίδα με τίτλο «Τεχνολογίες Αιχμής στην Εκπαιδευτική Πράξη».

Ενότητες:

· Σάββατο 5/3: E-Learning, Hardware, Microsoft, Ειδική Αγωγή, Εκπαιδευτικά Εργαλεία, Εκπαιδευτικά Παιχνίδια, Οργάνωση Εκπαιδευτικών Μονάδων, Περιβάλλον, Τέχνη και Τεχνολογία

· Κυριακή 6/3: Δημοτικό, Μαθηματικά, Ξενόγλωσση Εκπαίδευση, Οικονομικά, Πληροφορική, Προσχολική Αγωγή, Φιλολογικά, Φυσικές Επιστήμες

Που απευθύνεται: Η διημερίδα απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, σε φοιτητές της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης & Κολεγίων καθώς και σε όλους όσους ασχολούνται άμεσα ή έμμεσα με το χώρο της εκπαίδευσης.

Στόχοι διημερίδας:
· Να δοθεί βήμα σε αξιόλογους εκπαιδευτικούς και εκπαιδευτές που προέρχονται είτε από το δημόσιο είτε από τον ιδιωτικό τομέα, προκειμένου να παρουσιάσουν μέρος της δουλειάς τους και να καταθέσουν τις προτάσεις τους με επιδιωκόμενο αποτέλεσμα τη βελτίωση του παρεχόμενου εκπαιδευτικού έργου.
· Να δοθεί η δυνατότητα στους επισκέπτες που θα παρακολουθήσουν τις εργασίες της διημερίδας να ενημερωθούν για τις δυνατότητες που τους παρέχουν οι Τεχνολογίες Πληροφορικής & Επικοινωνιών, να ανταλλάξουν ιδέες και πρακτικές αξιοποίησης των σύγχρονων εκπαιδευτικών εργαλείων και να ενσωματώσουν δημιουργικά τις τεχνολογίες στη διδακτική τους καθημερινότητα.
Η διημερίδα πραγματοποιείται στις κτιριακές εγκαταστάσεις των εκπαιδευτηρίων, Ελευθερίου Βενιζέλου 112-114 στο Περιστέρι, και αντικείμενό της αποτελεί η εισαγωγή, χρήση και αξιοποίηση της τεχνολογίας στην εκπαιδευτική διαδικασία.
Απαραίτητη η δήλωση συμμετοχής (είσοδος ελεύθερη)
· Μέχρι το μεσημέρι της Παρασκευής 4 Μαρτίου στην ηλεκτρονική φόρμα δήλωσης συμμετοχής
· Όσοι δε δηλώσουν εγκαίρως τη συμμετοχή τους, θα έχουν τη δυνατότητα να εγγραφούν κατά τη διάρκεια της διημερίδας αλλά θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας για όσους έχουν προεγγραφεί ηλεκτρονικά
Περισσότερες πληροφορίες και αναλυτικό πρόγραμμα θα βρείτε .