• BANNERS LOGO

  • ad728x90 (ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΙΤΛΟ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ)

  • Αξιολόγηση και δοκιμασίες αδύναμων μαθητών στο σχολείο

    ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ 🕔 Οκτώβριος 1, 2015 18:47 μμ

    Είναι γνωστή σε όλους η καθυστέρηση εξέτασης ενός μαθητή από τα ΚΕΔΔΥ , η οποία μπορεί να φθάσει παραπάνω από έναν ολόκληρο χρόνο. Ο εκπαιδευτικός μπορεί ωστόσο άτυπα να εξετάσει τον μαθητή/τρια σε 4 σημεία αξιολόγησης

    Σημεία αξιολόγησης:

    • Η αξιολόγηση της φωνολογικής επίγνωσης
    • Η αξιολόγηση της αναγνωστικής ευχέρειας
    • Η αξιολόγηση της ορθογραφικής ικανότητας
    • Η αξιολόγηση στα Μαθηματικά

    Σε μία δοκιμασία αναγνωστικής ικανότητας κατά τη βαθμολόγηση εκλαμβάνονται ως λάθη τα εξής:

    • Κάθε δισταγμός πέρα των 3 δευτερολέπτων μεταξύ των λέξεων
    • Κάθε παραφθορά λέξεων (π.χ.

    • ο μαθητής διαβάζει πέρα αντί πέτρα)
    • Κάθε παράλειψη λέξεων
    • Κάθε υπερπήδηση σειράς (ο εκπαιδευτικός επαναφέρει το μαθητή στη σωστή σειρά και καταγράφει ένα λάθος).

    Αντίθετα, οι παρακάτω επισημάνσεις δεν εκλαμβάνονται ως λάθη κατά τη βαθμολόγηση:

    • Λέξεις που ο μαθητής επανορθώνει μόνος του εντός 3 δευτερολέπτων
    • Λέξεις που παρεμβάλλονται (ο μαθητής αντί του «Είδα ένα σκύλο» διαβάζει «Είδα ένα μεγάλο σκύλο»

    Δείτε ΕΔΩ πρόγραμμα αξιολόγησης και παρέμβασης

  • ad300x250 (ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ KEIMENOY ΣΤΟ ΑΡΘΡΟ)

  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΩΣ ΑΡΘΡΑ

  • ADNOW

  • BANNER SLIDE BOTTOM

    Όλα τα μεταπτυχιακά σε ένα site !



  • greekteachers.gr
  • BANNER SIDEBAR 1

  • BANNER SIDEBAR 2

  • BANNER SIDEBAR 3