• BANNERS LOGO

  • ad728x90 (ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΙΤΛΟ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ)

  • Τροφές και σίδηρο: Ποιους συνδυασμούς πρέπει να αποφεύγετε

    ΥΓΕΙΑ 🕔 Ιούνιος 21, 2016 13:21 μμ

    Ο σίδηρος είναι απαραίτητος για τη μεταφορά οξυγόνου στους ιστούς του σώματος.

    Τα κορίτσια από 13 ετών και οι γυναίκες αναπαραγωγικής ηλικίας, καθώς και έγκυες έχουν αυξημένες ανάγκες σε σίδηρο.

    Η μειωμένη πρόσληψη σιδήρου μπορεί να προκαλέσει σιδηροπενική αναιμία.

    Τα συμπτώματά της είναι:

    -Αίσθημα αδυναμίας

    -Εύκολη κόπωση

    -Ωχρότητα

    -Ταχυπαλμίες

    -Δυσπεψία

    -Σπάσιμο των νυχιών

    -Τριχόπτωση

    Αποφεύγετε να συνδυάζετε τροφές πλούσιες σε σίδηρο με:

    – Τσάι, καφέ, αναψυκτικά τύπου κόλα, κόκκινο κρασί: Περιέχουν τανίνες, οι οποίες δυσχεραίνουν την απορρόφηση του σιδήρου.

    – Γαλακτοκομικά ή άλλες τροφές πλούσιες σε ασβέστιο, το οποίο δεσμεύει το σίδηρο. Όταν δηλαδή τρώτε δημητριακά πρωινού, προτιμήστε τα χωρίς γάλα ή γιαούρτι, επειδή θα μειωθεί η απορρόφηση του σιδήρου που σας προσφέρουν.

    – Φυτικές ίνες (π.χ. προϊόντα ολικής άλεσης), καθώς και αυτές με τη σειρά τους μειώνουν την απορρόφηση του σιδήρου από τον οργανισμό.

  • ad300x250 (ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ KEIMENOY ΣΤΟ ΑΡΘΡΟ)

  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΩΣ ΑΡΘΡΑ

  • ADNOW

  • BANNER SLIDE BOTTOM

    Όλα τα μεταπτυχιακά σε ένα site !



  • greekteachers.gr
  • BANNER SIDEBAR 1

  • BANNER SIDEBAR 2

  • BANNER SIDEBAR 3