• Ποιά είναι η ιδανική ημερήσια πρόσληψη σιδήρου

    ΥΓΕΙΑ 🕔11/06/2015 - 19:27 | Author: Newsroom

    Ο σίδηρος είναι απαραίτητος για την καλή λειτουργία του οργανισμού. Αν δεν λαμβάνεται σε ικανοποιητικές πόσοτητες από τα τρόφιμα τότε εγκυμονούνται διάφοροι κίνδυνοι.

    Βοδινό κρέας

    Αν είστε λάτρης του βόειου κρέατοςτότε ο οργανισμό σας δεν θα μείνει ποτέ από σίδηρο. Μόνο ένα φιλέτο περιέχει 3,2 γραμμάρια σιδήρου.

    Πόσο σιδήρο θα πρέπει να λαμβάνετε κάθε μέρα; Εξαρτάται από την ηλικία και το φύλο σας. Οι άνδρες χρειάζονται 8 χιλιοστόγραμμα (mg). Οι γυναίκες θα πρέπει να παίρνουν 18 mg έως 50 ετών,

    Κοτόπουλο

    Το κοτόπουλο είναι μια καλή πηγή σιδήρου. Δοκιμάστε γαλοπούλα, ή πάπια.

    Σκούρα, φυλλώδη λαχανικά

    Αν ψάχνετε για ένα νόστιμο πιάτο, το σπανάκι, το κατσαρό λάχανο, και τα λάχανα μπορεί να σας δώσουν μια ικναοποιητική ποσότητα σιδήρου.

    Ψάρια

    Τόνος, σαρδέλες, σκουμπρί και ο μπακαλιάρος είναι πολύ καλές πηγές σιδήρου.

    Γαρίδες και Στρείδια

    Οι γαρίδες και τα στρείδια είναι πλούσια σε σίδηρο..

    Αυγά

    Ομελέτα, βραστά ή με οποιοδήποτε τρόπο και αν τα μαγειρέψετε θα πάρετε μια υγιή δόση του σιδήρου.

    Φρέσκα Φρούτα

    Το καρπούζι είναι περισσότερο από μια δροσιστική απόλαυση. Ένα μικρό κομμάτι μπορεί να σας δώσει 3 mg σιδήρου. Πέντε σύκα έχουν το ίδιο ποσό ενώ μια μπανάνα 1 mg και ένα μήλο μόλις 0.5.

    Loading...