• Οι 10 βασικοί δείκτες υγείας του άντρα

    ΥΓΕΙΑ 🕔06/01/2015 - 20:13 | Author: Newsroom

    Νέο έτος, νέοι στόχοι. Στόχοι προσωπικοί, στόχοι οικονομικοί αλλά και στόχοι καριέρας.
    Πάνω απ’ όλα όμως πρέπει να βάζουμε τους στόχους ΥΓΕΙΑΣ.

    Πώς θα φτάσουμε αυτούς τους στόχους; Γνωρίζοντας τους ακριβείς αριθμούς που πρέπει να πετύχουμε.
    Δείτε ποια είναι τα φυσιολογικά όρια για 10 βασικούς δείκτες υγείας του άντρα και πάρτε τα μέτρα σας.

    1. Αρτηριακή πίεση: Κάτω από 140/90 mm Hg
    Ο πρώτος αριθμός δείχνει τη συστολική και ο δεύτερος τη διαστολική πίεση.
    2. Περίμετρος μέσης: Κάτω από 100 εκατοστά
    Πάρτε τη μεζούρα και δείτε την ετυμηγορία. Μην ξεχνάτε: Η κοιλιακή παχυσαρκία (συσσωρευμένο λίπος στην κοιλιά) είναι πιο επικίνδυνη από τη γενικευμένη παχυσαρκία (Δείκτης Μάζας Σώματος πάνω από 30).

    3. Γλυκόζη στο αίμα: 70-100 mg/dL (γλυκόζη νηστείας) ή κάτω από 5,7% (τεστ A1C)
    4. Συνολική χοληστερόλη: Κάτω από 200 mg/dL
    Η συνολική χοληστερόλη περιλαμβάνει τόσο την LDL όσο και την HDL.
    5. Χοληστερόλη HDL: 60 mg/dL και πάνω

    6. Χοληστερόλη LDL: Κάτω από 160 mg/dL (στους υγιείς άντρες)
    7. Τριγλυκερίδια: 150 mg/dL και κάτω
    8. Γυμναστική: 150 λεπτά την εβδομάδα + βάρη
    Τα 150 λεπτά αφορούν σε ήπιες μορφές άσκησης, όπως το ζωηρό περπάτημα. Οι άντρες θα πρέπει να κάνουν επίσης δύο προπονήσεις με βάρη την εβδομάδα.
    9. Αλκοόλ: Μέχρι 2 ποτά την ημέρα
    Προτιμήστε το κόκκινο κρασί και τη μπύρα.
    10. Ύπνος: 7 ώρες και 46 λεπτά
    Αυτή είναι η «ιδανική» διάρκεια ύπνου, σύμφωνα με νέα έρευνα από τη Φινλανδία.

    Loading...
  • loading...