• BANNERS LOGO

  • ad728x90 (ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΙΤΛΟ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ)

  • Καφές ή decafeine; Τι ισχύει για το κάθε είδος!

    ΥΓΕΙΑ 🕔 Αύγουστος 31, 2016 21:03 μμ

    Πολλοί ανθρώποι απολαμβάνουν τον καφέ αλλά προσπαθούν να αποφύγουν την καφεΐνη.

    Για αυτούς τους ανθρώπους, ο καφές χωρίς καφεΐνη (ντεκαφεϊνέ) είναι μια εξαιρετική εναλλακτική λύση.

    Ο καφές ντεκαφεϊνέ είναι ακριβώς όπως ο κανονικός, με μόνη διαφορά ότι έχει αφαιρεθεί η καφεΐνη και κανένα άλλο συστατικό.

    Δείτε μερικά στοιχεία για τον ντεκαφεϊνέ καφέ, είτε είναι καλά για την υγεία σας, είτε όχι…

    • Οι κόκκοι στον ντεκαφεϊνέ καφέ πλένονται σε ειδικά διαλύματα για την απομάκρυνση του 97% της περιεκτικότητάς τους σε καφεΐνη, πριν αρχίσει το ψήσιμο. Εκτός από την καφεΐνη, η θρεπτική αξία του ντεκαφεϊνέ καφέ είναι σχεδόν ταυτόσημη με εκείνη των κανονικών κόκκων καφέ.
    • Ο ντεκαφεϊνέ δεν είναι εντελώς χωρίς καφεΐνη, καθώς κάθε φλιτζάνι περιέχει περίπου 0-7 mg. Ωστόσο, αυτή είναι πολύ μικρότερη από την ποσότητα που υπάρχει στον κανονικό καφέ.
    • Ο ντεκαφεϊνέ περιέχει παρόμοιες ποσότητες αντιοξειδωτικών όπως και ο κανονικός καφές. Αυτά περιλαμβάνουν κυρίως χλωρογενικό οξύ και άλλες πολυφαινόλες.
    • Ο ντεκαφεϊνέ μπορεί να μειώσει τον κίνδυνο του διαβήτη τύπου-2. Μπορεί επίσης να μειώσει τον κίνδυνο πρόωρου θανάτου.
    • Ο ντεκαφεϊνέ μπορεί να προστατεύσει από την γνωστική εξασθένηση που σχετίζεται με την ηλικία. Μπορεί επίσης να μειώσει τον κίνδυνο ασθενειών, όπως το Αλτσχάιμερ και το Πάρκινσον.
    • Ο καφές ντεκαφεϊνέ προκαλεί σημαντικά λιγότερη παλινδρόμηση οξέος από τον κανονικό καφέ. Αν πίνετε περισσότερα από δύο φλιτζάνια την ημέρα μπορεί επίσης να μειώσετε τον κίνδυνο του καρκίνου του ορθού.

    Πού υπερτερεί ο κανονικός καφές έναντι του ντεκαφεϊνέ

    • Βελτιωμένη διάθεση, χρόνος αντίδρασης, μνήμη και νοητική λειτουργία
    • Αυξημένος μεταβολικός ρυθμός και καύση λίπους
    • Ενισχυμένη αθλητική απόδοση
    • Μείωση του κινδύνου της ήπιας κατάθλιψης και των αυτοκτονικών σκέψεων στις γυναίκες
    • Πολύ χαμηλότερος κίνδυνος κίρρωσης του ήπατος, ή ηπατικής βλάβης τελικού σταδίου

    Ποιοι πρέπει να προτιμούν τον καφέ χωρίς καφεΐνη

    Η περίσσεια καφεΐνης μπορεί να βλάψει σοβαρά το κεντρικό νευρικό σύστημα, να προκαλέσει νευρικότητα, άγχος, πεπτικά προβλήματα, καρδιακή αρρυθμία, ήδυσκολία στον ύπνο σε ευαίσθητα άτομα.

    Τα άτομα με ορισμένες ιατρικές παθήσεις μπορεί επίσης να χρειαστεί να περιορίσουν την πρόσληψη καφεΐνης. Αυτό περιλαμβάνει ασθενείς που λαμβάνουν συνταγογραφούμενα φάρμακα που μπορεί να αλληλεπιδράσουν με την καφεΐνη.

    Επιπλέον, οι έγκυες και θηλάζουσες γυναίκες συνιστάται να περιορίσουν την κατανάλωση καφεΐνης. Τα παιδιά, οι έφηβοι και τα άτομα που πάσχουν από άγχος ή προβλήματα ύπνου καλούνται να πράξουν το ίδιο.

  • ad300x250 (ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ KEIMENOY ΣΤΟ ΑΡΘΡΟ)

  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΩΣ ΑΡΘΡΑ

  • ADNOW

  • BANNER SLIDE BOTTOM

    Όλα τα μεταπτυχιακά σε ένα site !



  • greekteachers.gr
  • BANNER SIDEBAR 1

  • BANNER SIDEBAR 2

  • BANNER SIDEBAR 3