• Διατροφικές συμβουλές για να κατέβει ο δείκτης της ζυγαριάς μετά τις γιορτές!

    ΥΓΕΙΑ 🕔03/01/2017 - 07:35 | Author: Newsroom

    Τα Χριστούγεννα συνοδεύονται πάντα με μεγαλύτερες ποσότητες φαγητού από τις συνηθισμένες… Είναι άλλωστε στην κουλτούρα των Ελλήνων τη χαρά και τη γιορτή να την “ερμηνεύουν” με πλούσια σε λιπαρά εδέσματα αλλά και γλυκά, τίγκα στη ζάχαρη και το σιρόπι!

    Μην προσπαθείτε να κρυφτείτε με ένοχο ύφος μικρού παιδιού… Μια πετσούλα χοιρινού την τσιμπήσατε (μην σας πω και δύο!), ένα μελομακάρονο παραπάνω το γευτήκατε (είτε με επικάλυψη σοκολάτας είτε χωρίς) ένα ποτάκι παραπάνω το ήπιατε σε εκείνο το ανακαινισμένο club που τα “τσούξατε” με τους φίλους σας! Μεταξύ μας …Καλά κάνατε! Αυτές είναι οι παρασπονδίες που κάνουν τη ζωή μας πιο ενδιάφερουσα και δημιουργούν όμορφες αναμνήσεις!

    Τώρα όμως είναι η ώρα να γυρίσετε στην παλιά μας ζωή με σύνεση, υιοθετώντας διατροφικές συμβουλές μέσα στην καθημερινότητά σας που θα σας βοηθήσουν να κατεβάσετε τον δείκτη της ζυγαριάς …χωρίς πολλά “αχ …και βαχ”!

    Προτίμησε να μαγειρεύεις μόνος/η το φαγητό σου παρά να το παραγγέλνεις! Είναι ένας κόπος παραπάνω αλλά έτσι γνωρίζεις ακριβώς τι περιέχει και μπορείς να υπολογίσεις με ακρίβεια τις θερμίδες που καταναλώνεις μέσα στη μέρα!

    Μείωσε την ποσότητα των φαγητών!

    Πες ναι στα φρούτα και τα λαχανικά χωρίς δεύτερη κουβέντα!

    – Ξεκίνησε την ημέρα σου δίνοντας την ευκαιρία στον οργανισμό σου να απολαύσει ένα πλούσιο πρωινό που θα σε βοηθήσει να μην νιώθεις ξενηστικωμένος/η το υπόλοιπο της ημέρας! Γάλα με μειωμένα λιπαρά και βρώμη δεν πρέπει να λείπουν από το καθημερινό σου διαιτολόγιο, ενώ θα σε τροφοδοτήσουν με περίσσεια ενέργεια και δράση!

    Απέφυγε τα τηγανιτά και τις λιπαρές σάλτσες και μείωσε την ποσότητα των υδατανθράκων!

    Προτίμησε τα άπαχα κρέατα όπως στήθος κοτόπουλου, βοδινό ή φιλέτο γαλοπούλας!

    Μην ξεχνάς …να κάνεις το πιάτο σου “πράσινο”! Με άλλα λόγια, μην παραλείπεις τη σαλάτα από κάθε σου γεύμα!

    Πιες άφοβα πράσινο τσάι, κόψε τα αναψυκτικά, ενώ στο θέμα του αλκοόλ περιορίσου στα 2-3 ποτήρια κρασί την εβδομάδα! Και φυσικά πίνε άφθονη ποσότητα νερού!

    Βάλε τέρμα στα γλυκά γιατί κατανάλωσες τόση ζάχαρη …όση θα κατανάλωνες τα επόμενα πέντε χρόνια! Παρόλα αυτά, υπάρχει λύση καθώς μπορείς να περιοριστείς σε κάτι πιο υγιεινό, όπως μια μπάρα μαύρης σοκολάτας, ένα παστέλι ή ένα ζελέ φρούτων.

    – Και τέλος, κάνε τη φυσική σου δραστηριότητα απαραίτητη στη καθημερινότητά σου… Δεν θέλει κόπο, θέλει τρόπο!

    Loading...