• Διατροφή με λίγα λιπαρά

    ΥΓΕΙΑ 🕔 Ιούνιος 17, 2016 19:25 μμ

    Μια από τις δυσκολότερες υποθέσεις για κάθε νοικοκυρά αλλά και για μάγειρες γενικότερα, είναι να διατηρήσουν θερμιδικά χαμηλά ένα πιάτο.

    Οι ωραίες γεύσεις καλώς ή κακώς, χρειάζονται και τα αντίστοιχα υλικά, που δεν είναι πάντα τα πιο υγιεινά.

    Υπάρχουν ωστόσο μικρά μυστικά για όσους θέλουν να μαγειρεύουν με λίγα λιπαρά. Σας τα παρουσιάζουμε.

    • Χρησιμοποιήστε αντικολλητικό σπρέι μαγειρέματος αντί για βούτυρο ή λάδι. Εάν δεν υπάρχει τέτοια δυνατότητα προτιμήστε χαμηλά σε λιπαρά λάδια (π.χ. παρθένο ελαιόλαδο).
    • Επιλέξτε κρέατα σε φιλέτο.
    • Απομακρύνετε από το κρέας πιθανό λίπος ή πέτσες που έχει.
    • Προτιμήστε να ψήσετε, βράσετε, φουρνίσετε ή ακόμα και να χρησιμοποιήσετε το φούρνο μικροκυμάτων για το φαγητό σας από το να το τηγανίσετε.
      • Στραγγίξτε τα φαγητά από το λίπος που μπορεί να έχουν αφού ψηθούν.
      • Χρησιμοποιήστε λαχανικά, καρπούς ή φασόλια για να αντικαταστήσετε τα περιεχόμενα σε μπιφτέκια και γεμιστά κρέατα.
      • Προτιμήστε τριμμένη φρυγανιά από το κουρκούτι για ξεχωριστές μαγειρικές απόπειρες.
      • Προτιμήστε λευκό κρέας για ιδιαίτερα φαγητά. Για παράδειγμα λουκάνικα γαλοπούλας από χοιρινό.
      • Εάν είστε λάτρεις του κρέατος, αντικαταστήστε δύο από τα γεύματά σας με ψάρι ή λαχανικά.
      • Αντί να τηγανίσετε τις πατάτες σας, βάλτε τες στο φούρνο με λίγο λάδι. Η νοστιμιά τους μένει ίδια.
      • Προτιμήστε γαλακτοκομικά προϊόντα με χαμηλά λιπαρά. Η γεύση δεν διαφέρει.
        • Δώστε τη σημασία που αξίζουν στα προϊόντα σικάλεως (ψωμί, μακαρόνια) και γενικότερα βάλτε τα δημητριακά στη διατροφή σας.
        • Χρησιμοποιήστε καρυκεύματα, βότανα και μυρωδικά για να νοστιμέψετε τα πιάτα σας.
        • Φτιάξτε τις δικές σας σως με γιαούρτι χαμηλό σε λιπαρά, ντομάτα ή μουστάρδα.
        • Τα μανιτάρια είναι μια πολύ καλή ιδέα εάν τα μαγειρέψετε σωστά για να αντικαταστήσετε το κρέας. Θρεπτικά οι πρωτεΐνες που δίνουν είναι εξίσου αρκετές.
        • Προτιμήστε γλυκά χωρίς πολλά αυγά ή βούτυρο. Προσθέστε ξύδι ή χυμό λεμονιού ανάλογα με το γούστο σας για το dressing της σαλάτας σας.
  • ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ (ΑΡΘΡΟ)

    Όλα τα μεταπτυχιακά σε ένα site !



  • greekteachers.gr