• BANNERS LOGO

  • ad728x90 (ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΙΤΛΟ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ)

  • 11 μυστικά για να βάλεις μπροστά τον μεταβολισμό σου

    ΥΓΕΙΑ 🕔 Αύγουστος 8, 2016 στις 9:11 πμ

    Για να χάσεις τα παραπανίσια κιλά που σε ταλαιπωρούν μήνες τώρα -και που πιθανόν να αυξήθηκαν στις διακοπές- πρέπει να “ξυπνήσεις” τον μεταβολισμό σου.

    Πώς θα το πετύχεις; Υιοθετώντας 11 απλές και υγιεινές συνήθειες, που θα σε βοηθήσουν να είσαι αδύνατη και υγιής.

    Προγραμμάτισε τα γεύματα σου
    Το σώμα έχει την τάση να “θυμάται” κάθε πότε τρως, έτσι χρησιμοποιεί μεγαλύτερη ενέργεια περίπου εκείνη την ώρα, γνωρίζοντας ότι θα την ανακτήσει άμεσα. Ωστόσο, αν δεν έχεις ένα σταθερό πρόγραμμα στα γεύματα σου, το σώμα αποθηκεύει ενέργεια αντί να τη χρησιμοποιεί, γιατί απλά δεν ξέρει πότε θα την αναπληρώσει. Προγραμματίζοντας τα γεύματα σου ανά 3-4 ώρες βοηθάς το σώμα σου να χρησιμοποιεί όλη την ενέργεια του.

    nero

    Πίνε περισσότερα υγρά
    Η επαρκής πρόσληψη υγρών συμβάλλει στον καλό μεταβολισμό. Όταν το σώμα σου στερείται το νερό ξέρεις τι συμβαίνει; Καις λιγότερες θερμίδες! Επίσης, το συκώτι επικεντρώνεται στην αποκατάσταση των αποθεμάτων νερού και δεν δίνει ιδιαίτερη προσοχή στην καύση λίπους. Αν δεν είσαι και πολύ φίλος του νερού, δες ΕΔΩ super προτάσεις για να το κάνεις πιο ενδιαφέρον!

    galaktokomika

    Τα γαλακτοκομικά είναι ο φίλοι σου
    Τα γαλακτοκομικά προϊόντα περιέχουν πολλά θρεπτικά συστατικά που είναι απαραίτητα για την καύση λίπους και το “χτίσιμο” των μυών. Για παράδειγμα, το ασβέστιο παίζει σημαντικό ρόλο στο μεταβολισμό και όσο περισσότερο περιέχεται στα λιπαρά κύτταρα, τόσο περισσότερο λίπος πρόκειται να κάψεις.

    kopela-gymnastiki1

    Να γυμνάζεσαι
    Οποιοδήποτε είδος σωματικής δραστηριότητας, είτε πρόκειται για τρέξιμο, περπάτημα και χορό είτε για γυμναστήριο και ομαδικά προγράμματα, όλα συμβάλλουν στο να έχεις ταχύτερο μεταβολικό ρυθμό. Βέβαια, οι ασκήσεις στο γυμναστήριο είναι ό,τι καλύτερο, μιας και ενισχύουν το μυϊκό ιστό, με τους μύες να καταναλώνουν ενέργεια ακόμα και όταν ξεκουράζεσαι. Γι ‘αυτό ένας από τους καλύτερους τρόπους για να επιταχύνεις τον μεταβολισμό σου είναι να κάνεις συχνά ασκήσεις που απαιτούν αντοχή.

    ksipnima

    Ξύπνα νωρίς
    Μπορεί να ακούγεται απίστευτο, ωστόσο το φως του ήλιου επηρεάζει το μεταβολισμό σου. Ο πρωινός ήλιος βοηθά το σώμα να ρυθμίσει τις βιολογικές διεργασίες που εξαρτώνται από την εναλλαγή ημέρας και νύχτας, οι οποίες, με τη σειρά τους, είναι ζωτικής σημασίας για την κατανάλωση ενέργειας.

    psomi

    Μην κόβεις τελείως τους υδατάνθρακες
    Ναι, παραλείποντας τους υδατάνθρακες θα χάσεις γρήγορα βάρος, αλλά αυτό θα οφείλεται στην απώλεια υγρών και όχι λίπους. Σημείωσε, μάλιστα, ότι για να συνθέτει ο οργανισμός σου σεροτονίνη (την ορμόνη που προκαλεί αισθήματα ευχαρίστησης και χαλάρωσης) θα πρέπει να καταναλώνεις επαρκή ποσότητα υδατανθράκων. Επιπλέον, η έλλειψη τους μπορεί να επηρεάσει αρνητικά τη δραστηριότητα του εγκεφάλου και αυτό είναι αγχωτικό για το σώμα. Δεν πρέπει λοιπόν, να επιβαρύνεις τον οργανισμό σου με δίαιτες που απαγορεύουν τους υδατάνθρακες.

    donut

    Μην τσιμπολογάς
    Αν τρελαίνεσαι για τσιπς, σάντουιτς, γλυκά και λοιπούς μικρούς πειρασμούς, θα πρέπει να ξέρεις ότι η συχνή κατανάλωση τους επιβραδύνει το μεταβολισμό σου. Η ενέργεια που παίρνουμε από τις τροφές συνήθως διαρκεί για 3-4 ώρες. Στη συνέχεια, το σώμα σου αρχίζει να καταναλώνει ενέργεια καίγοντας το δικό του λίπος. Ωστόσο, το συνεχές τσιμπολόγημα αποτρέπει την καύση του σωματικού λίπους και κάπως έτσι παίρνεις κιλά.

    alatisma

    Χρησιμοποίησε ιωδιούχο αλάτι
    Η έλλειψη ιωδίου επηρεάζει αρνητικά θυρεοειδή, ο οποίος, με τη σειρά του, επηρεάζει αρνητικά το μεταβολισμό.

    laxanika

    Προτίμησε τις οργανικές τροφές
    Οι μη οργανικές τροφές περιέχουν πρόσθετα, γίνονται από ζώα μεγαλωμένα με ορμόνες και φυτά που καλλιεργούνται με συνθετικά λιπασμάτων και φυτοφάρμακα. Και όσο κι αν δεν ακούγεται και πολύ δελεαστικό, έτσι φτιάχνονται πολλές από τις τροφές που καταναλώνουμε, γι αυτό καλό είναι να επιλέγεις με σύνεση τι βάζεις στο πιάτο σου.

    metavolismos-kreas

    Κράτα ψηλά τα επίπεδα σιδήρου σου
    Η έλλειψη σιδήρου επηρεάζει αρνητικά τους μύες, υπονομεύοντας γενικά την υγεία. Αν σου λείπει σίδηρος βάλε στο πιάτο περισσότερο κρέας, ψάρια και μήλα.

    kopela-me-ponokefalo

    Σταμάτα να αγχώνεσαι
    Τα περισσότερα προβλήματα του μεταβολισμού έχουν να κάνουν με την αδυναμία μας να αντιμετωπίζουμε το άγχος. Όταν είμαστε αγχωμένοι, ο θυρεοειδής επιβραδύνει τον μεταβολισμό μας, οδηγώντας μας σε αύξηση του βάρους.

  • ad300x250 (ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ KEIMENOY ΣΤΟ ΑΡΘΡΟ)

  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΩΣ ΑΡΘΡΑ

  • ADNOW

  • BANNER SLIDE BOTTOM

    Όλα τα μεταπτυχιακά σε ένα site !



  • greekteachers.gr
  • BANNER SIDEBAR 1

  • BANNER SIDEBAR 2

  • BANNER SIDEBAR 3

  • Παιδαγωγικά θέματα

    Περισσότερα άρθρα