αιτείται την παράλληλη στήριξη μαθητή με διαγνωσμένη διάχυτη αναπτυξιακή διαταραχή και με αυτισμό υψηλής λειτουργικότητας, μέσω της διάθεσης εκπαιδευτικού ειδικής αγωγής για όλο το ωρολόγιο πρόγραμμα της κοινής τάξης, σε μόνιμη και καθημερινή βάση για το

Η ΠΑΙΔΕΙΑ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ 🕔13/12/2016 - 18:17 | Author: Newsroom

Αριθμός:
567

Τύπος:
Αναφορές

Συνοδος / Περίοδος:
Β΄Σύνοδος ΙΖ΄ ΠΕΡΙΟΔΟΣ (ΠΡΟΕΔΡΕΥΟΜΕΝΗΣ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ)

Θέμα:
αιτείται την παράλληλη στήριξη μαθητή με διαγνωσμένη διάχυτη αναπτυξιακή διαταραχή και με αυτισμό υψηλής λειτουργικότητας, μέσω της διάθεσης εκπαιδευτικού ειδικής αγωγής για όλο το ωρολόγιο πρόγραμμα της κοινής τάξης, σε μόνιμη και καθημερινή βάση για το σχολικό έτος 2016_2017, καθώς και μέσω της παρακολούθησης συνεδριών λογοθεραπείας και εργοθεραπείας.

Κόμμα:

ΤΟ ΠΟΤΑΜΙ

Ημερομηνία:
12/12/2016

Ημ. Τελευταίας Τροποποίησης:
27/01/2017

Καταθέτοντες:

Αχμέτ Σαμπρή Ιλχάν

Υπουργεία:

Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων

Αρχεία Ερωτήσεων:

Loading...