• BANNERS LOGO

  • ad728x90 (ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΙΤΛΟ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ)

  • Χρησιμοποιήστε το Google search σαν επαγγελματίας: 8 χρήσιμα κόλπα

    ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΣΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ 🕔 Ιανουάριος 12, 2016 20:06 μμ

    H αναζήτηση μέσω του Google search αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της… καθημερινής μας ενασχόλησης με το Internet. Σκεφτείτε πόσες φορές μας έχει σώσει τα τελευταία χρόνια, προβάλλοντάς μας μόνο σχετικά και υψηλής ποιότητας αποτελέσματα.

    Μάλιστα η νέα γενιά έχει αυξήσει το χρόνο παραμονής στη σελίδα αποτελεσμάτων από 10-12 σε 12-17 δευτερόλεπτα. Οι παλιοί συνήθιζαν να πληκτρολογούν απευθείας τη διεύθυνση που θέλαν παρακάμπτοντας αρκετές φορές τις μηχανές αναζήτησης. Οι νέοι όμως όχι μόνο έχουν ως σημείο εκκίνησης το Google αλλά το χρησιμοποιούν για να κάνουν τις επισκέψεις τους στα site, πληκτρολογώντας τη λέξη facebook για παράδειγμα αντί να εισέλθουν απευθείας στο www.facebook.com.

    Στο παρόν άρθρο θα δούμε μερικούς χρήσιμους τρόπους για να βρούμε ότι ψάχνουμε εύκολα, γρήγορα και σαν experts.

    1. Αναζήτηση εντός συγκεκριμένης σελίδας με το τελεστή site:

    alt

    To site: μας επιτρέπει να εμφανίσουμε αποτελέσματα που προέρχονται μόνο από τη σελίδα που θα ορίσουμε. Προσθέτοντας έναν όρο αναζήτησης εμφανίζουμε σελίδες από το website που ορίσαμε οι οποίες περιέχουν τον όρο αναζήτησης είτε στο περιεχόμενο είτε στο τίτλο τους. Αν δεν εισάγουμε κάποιον όρο αναζήτησης τότε θα μας εμφανιστούν όλες μα όλες οι σελίδες που υπάρχουν καταχωρημένες στο ευρετήριο της Google.

    2. Αναζήτηση συγκεκριμένου τύπου αρχείο με το file type:

    alt

    Όταν χρειαζόμαστε αποτελέσματα μόνο από pdf ή doc για παράδειγμα, τότε πρέπει να εισάγουμε την εντολή «filetype: pdf» για να πούμε στη μηχανή πως ψάχνουμε για το συγκεκριμένο τύπο αρχείου μόνο.

    3. Ακριβής αντιστοίχιση φράσης με τα εισαγωγικά (αγγλικό πληκτρολόγιο)

    alt

    Τυλίγοντας το κείμενο ή τη φράση με τα αγγλικά εισαγωγικά τότε έχουμε τη δυνατότητα να αναζητήσουμε σελίδες που περιέχουν ακριβώς αυτή τη φράση/κείμενο. Καταλαβαίνετε πως είναι ένα πανίσχυρο εργαλείο για να βλέπουμε που αλλού έχει εμφανιστεί το περιεχόμενο μας.

    4. Χρησιμοποιώντας το (-) για καλύτερο φιλτράρισμα αποτελεσμάτων

    alt

    Οτιδήποτε τοποθετηθεί μετά την παύλα αφαιρείται από τις σελίδες αποτελεσμάτων. Είναι ένα χρήσιμο εργαλείο για να προσδιορίσουμε καλύτερα αυτό που θέλουμε όταν υπάρχουν πολλά μη σχετικά αποτελέσματα.

    5. Αντιστοίχιση όρου αναζήτησης με τίτλο σελίδας με το intitle:

    alt

    Προτού εκτελέσουμε αναζήτηση βάζουμε τον τελεστή «intitle» χωρίς να μεσολαβήσει κενό όπως φαίνεται στην εικόνα. Αν θέλουμε απόλυτη αντιστοίχιση (δηλαδή όλες οι λέξεις που αναζητήσαμε να εμφανίζονται στο τίτλο) τότε δεν έχουμε παρά να αλλάξουμε το «intitle» σε «allintitle». Να αναφερθεί πως για όποιον θέλει ο όρος του να υπάρχει στη διεύθυνση URL μπορεί να δοκιμάσει τοντελεστή «inurl» /»allinurl».

    6. Εμφάνιση σελίδων που αναφέρονται σε συγκεκριμένη διεύθυνση με το link:

    alt

    Ο όρος link αποτελεί τον πιο αμφιλεγόμενο τελεστή διότι συχνά ή μάλλον τις περισσότερες φορές επιστρέφει μη έγκυρα/σχετικά αποτελέσματα. Έχει σημασία να συμπεριλάβουμε το σύμβολο της αφαίρεσης που είδαμε στο νούμερο 4 για να μη μας επιστρέψει τις δικές μας σελίδες. Θα μπορούσε να είναι το πιο ισχυρό εργαλείο αναζήτησης όμως η google επιτηδευμένα έχει επιλέξει να μην το αξιοποιήσει. Έτσι όποιοι ενδιαφέρονται πραγματικά να παρακολουθούν την ανταλλαγή links ανάμεσα στα websites καταφεύγουν σε πληρωτέα επαγγελματικά προγράμματα παρακολούθησης.

    7. Εμφάνιση σχετικών σελίδων με το related:

    alt

    Να σημειωθεί πως οι σχετικές σελίδες που εμφανίζονται είναι συνήθως γνωστά site και όχι τόσο εναλλακτικά. Επίσης δε θα πρέπει να αφήσετε κενό μετά το related: διότι έτσι η αναζήτηση θα είναι μη έγκυρη.

    8. Μετατροπές νομισμάτων και μονάδων με τη λέξη convert

    alt

    Μπορούμε να ζητήσουμε από την αναζήτηση να μας κάνει απλές χρήσιμες μετατροπές όπως τη μετατροπή θερμοκρασιών, χρόνου, βάρους, συχνότητας, κατανάλωσης καυσίμων και άλλα. Πάντα πρέπει να εισάγουμε τη λέξη κλειδί «convert» πρώτα.

  • ad300x250 (ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ KEIMENOY ΣΤΟ ΑΡΘΡΟ)

  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΩΣ ΑΡΘΡΑ

  • ADNOW

  • BANNER SLIDE BOTTOM

    Όλα τα μεταπτυχιακά σε ένα site !



  • greekteachers.gr
  • BANNER SIDEBAR 1

  • BANNER SIDEBAR 2

  • BANNER SIDEBAR 3