• Βάσεις 2017: Όλες οι τελευταίες εκτιμήσεις

    ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΣΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ 🕔18/07/2017 - 17:42 | Author: Newsroom

    : Μεγάλη πτώση των στο 5ο πεδίο, η οποία σε κάποια τμήματα μπορεί να ξεπεράσει τα 1.000 μόρια, εντυπωσιακή άνοδο στις παιδαγωγικές του 4ου πεδίου, μικρές αυξομειώσεις στις επιστήμες υγείας στο 3ο πεδίο και στις σχολές του 1ου πεδίου, σημαντική άνοδος στις χαμηλόβαθμες σχολές και πτώση των στο 2ο πεδίο καταγράφονται στις φετινές .

    Στην έρευνα του εκπαιδευτικού αναλυτή Στρατή Στρατηγάκη, που δημοσιεύουν οι «Ειδήσεις» παρουσιάζονται για πρώτη φορά η διαμόρφωση των και οι εκτιμήσεις για τη διακύμανση των ανά σχολή.

    Ο κ. Στρατηγάκης εξηγεί ότι η διαμόρφωση των εξαρτάται από τρεις παράγοντες: τον αριθμό των προσφερόμενων θέσεων στην ανώτατη εκπαίδευση, τις βαθμολογικές επιδόσεις των υποψηφίων και την προτίμηση σπουδών που εκφράζεται στη συμπλήρωση του μηχανογραφικού δελτίου.

    «Αυτός ο τελευταίος παράγοντας παραμένει άγνωστος, αφού τις προτιμήσεις των υποψηφίων τις μαθαίνουμε με την ανακοίνωση των . Τις περισσότερες φορές οι εκπλήξεις στη διαμόρφωση των οφείλονται στη μαζική μεταστροφή των προτιμήσεων των υποψηφίων που οφείλεται σε κάποια φήμη για την αξία κάποιοι πτυχίου», σημειώνει.

    Σύμφωνα με τον κ. Στρατηγάκη, οι αλλαγές που έγιναν από φέτος στο σύστημα εισαγωγής, δηλαδή η ένταξη πολλών τμημάτων και σε δεύτερο επιστημονικό πεδίο, με σκοπό να μειωθεί η μεγάλη ζήτηση για τις σχολές του 3ου επιστημονικού πεδίου, δυσχεραίνουν την εκτίμηση των . «Αυτή η αλλαγή αντιβαίνει στη βασική αρχή αυτού του εξεταστικού συστήματος που ήταν όλοι οι υποψήφιοι που διεκδικούν θέση στο ίδιο τμήμα να έχουν που υπολογίζονται από την ίδια τετράδα μαθημάτων. Έτσι, φέτος έχουμε 150 τμήματα που ανήκουν σε περισσότερα από ένα επιστημονικά πεδία, που δηλώνονται, δηλαδή, από μαθητές που έχουν εξεταστεί σε διαφορετικά μαθήματα. Αυτό δυσχεραίνει αρκετά την εκτίμηση της βάσης τους», αναφέρει ο κ. Στρατηγάκης.

    Δείτε αναλυτικά:

    20136657 10213442890924498 279817057 n

    20120896 10213442890764494 1434788087 n

    Loading...