Ήταν αναπόφευκτό ότι αργά ή γρήγορα τοFacebookθα αποφάσιζε να “σοβαρευτεί” στον τομέα της αναζήτησης και να εκμεταλλευτεί τη δυναμική της για να ανταγωνιστεί τη Google, έστω και με ελαφρώς διαφορετική προσέγγιση. Όπως ανακοίνωσε η εταιρεία, στο εξής θα είναι διαθέσιμες προς αναζήτηση όλες οι δημοσιεύσεις των χρηστών απ’ όλο τον κόσμο, αριθμός που αυτή τη στιγμή ξεπερνά τα 2 τρισεκατομμύρια posts!Σύμφωνα με τον αντιπρόεδρο του τμήματος Search του Facebook, Tom Stocky, πραγματοποιούνται πλέον περισσότερες από 1.5 δισ. αναζητήσεις καθημερινά στο κοινωνικό δίκτυο και αυξάνονται εκθετικά.
“Όταν κάτι συμβαίνει στον κόσμο, οι χρήστες στρέφονται στο Facebook για να δουν τις αντιδράσεις των φίλων και της οικογένειας τους. Σήμερα αναβαθμίζουμε το Facebook Search έτσι ώστε να μπορούν να μαθαίνουν τη γνώμη όχι μόνο των στενών επαφών τους, αλλά όλου του κόσμου”
Πως θα λειτουργεί ακριβώς; Ο χρήστης θα δίνει έναν όρο αναζήτησης (π.χ. Euroleague) και θα του εμφανίζονται διάφορα Facebook posts, ξεκινώντας πρώτα από έγκυρες πηγές όπως επίσημες ιστοσελίδες, ειδησεογραφικά πρακτορεία και όσο κατεβαίνει προς τα κάτω θα βλέπει posts, likes και comments των φίλων του, ενώ θα καταλήγει σε posts αγνώστων που συζητούν για το ίδιο θέμα,αρκεί να είναι δημοσιευμένα ως “public
Αντιλαμβανόμαστε ότι το Facebook θα αποτελέσει έναν πραγματικό αντίπαλο για τη Google, από τη στιγμή που τα αποτελέσματα αναζήτησης καλύπτουν μεν ένα παγκόσμιο φάσμα χρηστών αλλά εμφανίζονται στον ενδιαφερόμενο με βάση τις δικές του προσωπικές σχέσεις και προτιμήσεις.